X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Diablo III annonceret


Reply
jaesjaesSkrevet 28/06-08 13:58, rettet 28/06-08 14:15 
Det ser nogenlunde ligeså kedeligt ud, som det plejer :P

- Men sikkert sjovt nok i multiplayer.


Det officielle site, bl.a. med gameplay-film.
279 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Reply
BeanoBeanoSkrevet 10/01-12 17:35 
Nice :)
AzzkikrAzzkikrSkrevet 10/01-12 23:12 
Fint nok, selvom det dog aldrig kunne falde mig ind at spille et spil som Diablo på andet end PC.
nerosnerosSkrevet 10/01-12 23:21 
Super fed nyhed!
Bashful Neophyte
DeluxScanDeluxScanSkrevet 11/01-12 11:51 
Super. Jeg foretraekker gamepad fremfor mus i hack'n'slash - det giver lige lidt mere indlevelse end blot at klikke loes.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SumezSumezSkrevet 11/01-12 12:02 
Jeg foretrækker også generelt konsolspil, men har svært ved at forestille mig Diablo-formlen fungere på konsol...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/01-12 12:37 
Torchlight!?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KTCKTCSkrevet 11/01-12 12:52 
Og Baldur's Gate spillene i sidste generation...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 11/01-12 13:57 
Echelon VI>
Torchlight!?

Jeg synes netop det spil ofrer ret meget for at få styringen til at fungere på konsol.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 11/01-12 15:17 
Mus & tastatur er et must i Diablo, i hvert fald hvis man vil spille online, hvilket de fleste nok vil.

Det kan selvfølgelig være at konsol udgaverne understøtter mus og tastatur, hvilket ville være godt, men ps3 og 360 versionerne får uden tvivl deres egne servere som ikke vil have et bare tilnærmelsesvist stort community som på PC.

Hvis alle versioner brugte de samme servere + der er mus & tastatur support kunne jeg måske finde på at købe det til ps3, men det er nok ønske tænkning.
jaesjaesSkrevet 11/01-12 19:13, rettet 11/01-12 19:38 
Kan slet ikke se, hvorfor det ikke skulle kunne fungere på konsol - Diablo er jo bare et action-RPG'er/hack and slash, og det er det jo allerede lavet dusinvis af gange til konsol, på ganske vellykkede måder :)

Personligt synes jeg omvendt, det er dræbende kedeligt og ikke særligt udfordrende at klikke på fjender og så afvente en kamp-animation. Jeg vil meget hellere spille action-RPG'er/hack and slash med en mere direkte kontrol via gamepad eller lign.

EDIT: Sidst afsnit lød måske lidt arrogant, men det var nu ikke meningen at rakke ned på andre måder at styre på ;)
SumezSumezSkrevet 11/01-12 19:17 
jaes>
Kan slet ikke se, hvorfor det ikke skulle kunne fungere på konsol - Diablo er jo bare et action-RPG'er/hack and slash, og det er det jo allerede lavet dusinvis af gange til konsol, på ganske vellykkede måder :)

Synes du? Jeg kan ikke tænke på ét eneste spil i stil med Diablo der fungerer på konsol.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 11/01-12 19:24, rettet 11/01-12 19:25 
Der var jo mange af den slags spil til sidste generation folk var vilde med. Baldur's Gate Dark Halløj osv. Dungeon Siege 3-demoen giver da også et hint om at det kan virke. Var godt nok ikke så vild med at skifte stance (som jeg husker det), men så kan man jo lave det uden dette element.

Men hvorfor skulle det ikke virke? Det er jo bare at lave et kampsystem a la Fable 2 og så trække kameraet lidt tilbage. Det er jo ikke fordi kameravinklen betyder SÅ meget i mange hack and slash :)
SumezSumezSkrevet 11/01-12 20:05 
Hvis Diablo-serien går over til en styring a la Fable 2 eller Dungeon Siege 3, mister den en ret stor del af det, der definerer den, skulle jeg mene :) Så ville det jo lige pludselig også være et helt andet spil, og endnu en grund til ikke at spille konsol-udgaven.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 11/01-12 20:50 
Hvis man udelukkende køber Diablo 3 for at spille singleplayer kan jeg fint se ideen i at købe det til konsol.

Vil man derimod spille over nettet og deltage i det store community der helt sikkert kommer og det evindelige item hunting koncept som er hele kernen i Diablo multiplayer, så er der næppe ret mange som vil foretrække konsol versionen.
SumezSumezSkrevet 11/01-12 20:57 
Jeg er rigtig glad for at spille D2 i multiplayer (LAN co-op), men community-delen er nok den ting jeg hader allermest ved spillet, jeg synes folks matematiske fremgang og kolde søgen efter at opnå "perfektion" i spillet (fremfor at more sig med at spille det) er direkte forfærdelig. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 11/01-12 21:04, rettet 11/01-12 21:06 
Tjo, men det er jo netop den del der more mange mennesker. Allerede i D2 og især i wow er det jo det der holder mange folk fanget og det bliver næppe anderledes i D3.

Hvis man ikke gider den del af spillet kunne jeg fint se ideen i at købe det til konsol, især hvis der bliver mulighed for co-op fra samme maskine/skærm. Jeg husker Diablo til psx som rimelig sjovt i co-op, det virkede lidt anderledes end til pc, men var faktisk ok.
jaesjaesSkrevet 11/01-12 21:08, rettet 11/01-12 21:10 
Sumez>
Hvis Diablo-serien går over til en styring a la Fable 2 eller Dungeon Siege 3, mister den en ret stor del af det, der definerer den, skulle jeg mene :) Så ville det jo lige pludselig også være et helt andet spil, og endnu en grund til ikke at spille konsol-udgaven.

Hvorfor, hvordan?

EDIT: Eller nok bare hvorfor x 2 ;)
DarkenDarkenSkrevet 12/01-12 00:59 
åh gode gamle D1... husker godt de dage, hvor man stod foran en lukket dør og diskuterede hvem der skulle åbne den, da man kunne høre goatmen på den anden side :D

Både 1'eren og 2'eren virkede fint soloplay, men skinnede mest i multiplayer.. Lan parties hvor man startede nye chars og lavede pala-only runs.

øjj jeg glæder mig!
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
DeluxScanDeluxScanSkrevet 12/01-12 04:36, rettet 12/01-12 04:38 
Sumez>
Synes du? Jeg kan ikke tænke på ét eneste spil i stil med Diablo der fungerer på konsol.


Jeg er enig med Jaes. Jeg synes netop at Diablo spil fungerer meget bedre paa konsol pga. bl.a. den direkte styring - det er ogsaa naermest umuligt at snyde.

Jeg har gennemfoert alt, hvad jeg har kunnet komme i naerheden af paa konsol:
Torchlight, Baldur's Gate: Dark Alliance 1/2, Dungeon Siege 3. Fornemme oplevelser og imo. bedre end Diablo.

Diablo minder mig om pc-cafeerne for 10 aar siden, hvor folk kaederoeg og klikkede udtandseligt :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
ChronoChronoSkrevet 12/01-12 07:31 
Altså, jeg har Diablo til Playstation 1 og det fungerer helt fint. Det føles stadig som Diablo selvom der styres med joypad. Men, når det er sagt så skal jeg nu også have det til PC. Det vil uden tvivl blive den mest populære platform for det spil.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 12/01-12 09:58, rettet 12/01-12 09:59 
jaes>
Hvorfor, hvordan?
EDIT: Eller nok bare hvorfor x 2 ;)

Jeg ville gerne uddybe, men så vidt jeg husker har du kun spillet Diablo 1, og har ingen ønsker om overhovedet at spille 2'eren, så det er vel spild af tid at påpege hvad jeg godt kan lide ved det spil, og hvorfor jeg mener det vil være selvmord for serien at forsøge at ændre på den opskrift? Det svarer lidt til at man laver et mariospil med turbaserede kampe og kalder der Super Mario 4 i stedet for Super Mario RPG.

Ikke desto mindre er PC-versionen jo næsten færdig og kommer ifølge rygterne allerede næste måned. Hvis de skulle lave en hel anden, mere konsol-agtig styring er det selvsagt at denne ikke bliver en del af PC-spillet. Hvis de pludselig skulle kigge Fable 2 eller DS3 over skulderen og efterligne deres system, er det så ikke selvsagt at det ville blive et helt andet spil?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 12/01-12 18:53, rettet 12/01-12 19:06 
EDIT 2: Havde lidt travlt, prøver igen :)

Der er vel ikke enorm forskel på D1 og D2, desuden har jeg vist spillet en demo af D2. Desuden desuden kan du vel godt forklare hvad du mener er kernen i en spiltype, uden at andre nødvendigvis har spillet dem :) Kan godt delvis følge din Mario-analogi. Kun delvist fordi, jeg synes der flere sammenhænge mellem Diablo og lignende spil til konsol.

Det hele kommer naturligvis an på, hvad man ser som kernen ved Diablo-agtige spil til pc. Jeg vil argumentere for, at det er de samme ting som i de fleste alm. RPG'er minus historien, og med mere fokus på (hurtige) kampe og loot. Og naturligvis typisk mest i dungeons. De elementer synes jeg har meget lidt at gøre med, om man bruges mus eller gamepad. Så at det bliver et "helt andet spil" er jeg ikke enig i. Der er naturligvis lidt forskel, da muse-kampe føles anderledes, men spillene er som minimum beslægtede IMO.

In other news, så har Blizzard allerede trukket lidt i land mht. konsolversionen og sagt at de blot "undersøger muligheden". Måske bare fordi de selv vil styre annonceringen...
DarkenDarkenSkrevet 13/01-12 10:35 
Diablo 1 og Diablo 2 er væsentlig forskellige på en del punkter.

I 1'eren var der ikke meget forskelligt mellem classerne, start stats/max stats og én special skill. Det var det. I 2'eren var der verden til forskel, ikke bare mellem classerne, men også hvorledes man specc'ede en class.

Gameplay var langsommere og mere betydningsfuldt (nemt at dø) i 1'eren, hvor 2'eren var mere drive-by-slasher, i fuld fart.

Ens i mellem dem er dog ting som det isometriske view (er det ikke det det hedder?) og fokusering på point 'n click.

Nu fik jeg aldrig prøvet 1'eren på konsol, men jeg har i den grad spillet begge spil på pc og en stor del af gameplayet havde med at kunne placere spells med musen, out of screen kiting osv. Personligt kunne jeg ikke forstille mig dette virke optimalt på en controller.

Ved hvad jeg har set af diablo 3 videoer, så ser dette ud til at spille en mindre rolle end hid til. Igen så har jeg ikke prøvet spillet, men en del skills ser ud til at være mere LOS baseret end placering. Om dette er på godt eller ondt ved jeg ikke, men det ville falde meget godt ind med konsol versioner (det samme med de der insta pots der dropper).
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
RJKRJKSkrevet 13/01-12 11:08 
Darken>
Personligt kunne jeg ikke forstille mig dette virke optimalt på en controller.

Det bliver da bare til Kinect ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DarkenDarkenSkrevet 13/01-12 12:00, rettet 13/01-12 12:02 
ååååååååh du burde få tæv i dit favorit spil for dét der :P
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
SeventhSunSeventhSunSkrevet 29/02-12 12:36 
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HeroldHeroldSkrevet 29/02-12 12:36 
Første bølge er vist røget.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 04/03-12 22:29, rettet 04/03-12 22:34 
Efter at have spillet "Betaen" (som vidst bedre kan betegnes som en tidlig demo af spillet, og en temmelig kort fornøjelse :)), har jeg rystet min værste frygt for spillet af mig.

Det føles som et Diablo-spil, og selvom den mere simple 3D-grafik giver spillet et mere tegneserie-agtigt udtryk (meget som WoW), har de alligevel gjort en hæderlig indsats for at bevare noget af stemningen fra forgængerne. Især musikken er som den skal være. Er også meget positivt overrasket over at spillet kører helt perfekt på min "aldrende" laptop med et standard bærbar-grafikkort, og iøvrigt helt uden loadtider (som jo ellers er så populært for tiden, især blandt vestlige titler).
Derudover er brugen af 3D-grafik ikke noget der præger spillet sønderligt (og IMO kunne de sagtens have lavet det som et 2D-spil uden at tabe noget) - kameravinklen er stadig ovenfra i en fast vinkel, som ikke kan drejes. De bruger dog 3D-effekten flere steder til at skabe en imponerende fornemmelse af dybde, der er ny for serien, det fornemmes især under kirken, når man kigger ud over kanten.

Modsat de fleste andre Diablo-kloner fårmår spillet også, som sine forgængere, at give mig en konstant lyst til at spille videre. Jeg har allerede spillet demoen igennem tre gange nu, og vil bare have mere.
Jeg er ikke sikker på at det bliver nær så godt som 2'erne, og virker på mange måder forsimplet i forhold til det, hvilket er både godt og skidt - har ikke noget imod at slippe for runer igen, men det virker som om de har skåret utroligt meget af den dybden fra item-systemet (det ligner dog ikke Blizzard, så der er sikkert bare en masse man ikke har set endnu).
Nogle af de mere positive "nye" tiltag jeg spottede:
1. Man skal ikke klikke for at samle guld op
2. Mindre fokus på potions
3. Guld, stash og unlockede crafting-levels deles mellem alle ens figurer
4. Flere "tilfældige sammenstød" - noget jeg fra 1'eren som jeg synes manglede i 2'eren. Ved flere gennemspilninger er jeg stødt på småting der ikke dukkede op i de forrige. Dette har næsten udelukkende begrænset sig til små tekster der giver spillets verden mere flair (dog ikke noget nyt, da den bid historie, demoen omhandler er taget direkte fra 1'eren), men jeg forestiller mig at de tager det videre i det fulde spil. Jeg håber det i hvert fald. Det er jo uden tvivl et spil man kommer til at spille igennem et utal af gange. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 05/03-12 09:51 
Iøvrigt kan jeg bekræfte min tidligere "forudindtagelse" om at spillet skal gennem nogle temmelig grundlæggende ændringer for at kunne fungere på konsol. Vi snakker så store at de to spil ikke rigtig vil være sammenlignelige.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkenDarkenSkrevet 05/03-12 22:45 
Jeg kan godt lide det med at der er mindre fokus på boss runs, hvor champ/special mobs giver bedre loot. Meph runs blev steneren i længden i D2.

Og nu er jeg ikke sikker på jeg har forstået det rigtigt, men MF/GF/XP boosts akkumulere med flere spillere, men samtidig udjævnes:

Currently, Magic Find, Gold Find, and +XP bonuses are averaged across the entire group.

Our developers have decided that bonuses + Magic Find, Gold Find + and + XP but will work differently for groups of players. These bonuses will be equal for each character in the group and subsidiaries sum bonuses for all players.

The group consists of four players. In total, their stats are 50% MF, +20% GF and 10% XP, each of these players will have a 12.5% ​​MF, 5% and 2.5% GF XP being in such a group.

Playing with a companion, available for rent, as at present receive 20% bonus to the statistics of type 'adventure' with a bonus companion visible on the panel.

ejjjj hvor jeg glæder mig =)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
SumezSumezSkrevet 06/03-12 09:50 
Det er en lille detalje, men et fornuftigt tiltag. Det er så åndssvagt når man står og er ved at slå Mephisto ihjel, og man så lige skal til at kæmpe sig ned i sin topaz-gemmede guldrustning og være helt sikker på at det er samme figur der deler dødsstødet til bossen.

Det er dog ikke den slags jeg går mest op i - som sagt er jeg ikke fan af den der über-nørdede statistik-tilgang mange har til spillet, hvor det ender med at fremstå nærmere som hårdt arbejde end et sjovt spil. Men det ville også være trist hvis spillet gik i den modsatte retning og slet ikke gav mulighed for det. Man styrer trods alt selv hvordan man spiller spillet...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalsgaardPalsgaardSkrevet 15/03-12 14:56 
Så skal der søges fri fra arbejde :)


Den 15 maj..
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
SumezSumezSkrevet 15/03-12 15:24 
Haps!

Hvor forudbestiller man det billigst?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 15/03-12 17:34, rettet 15/03-12 17:35 
Det er dejligt, allerede sat min downloader igang (Så er jeg i det mindste klar til maj!)

Uheldigvis starter jeg i skolepraktik på mandag, så der er ingen fri dage, jeg kan tage til gaming, når D3 rammer. :'(

Angående pris synes jeg kun, jeg set den til 350kr som billigste. (Siden jeg brugt WoW annual ting, så er spillet sådan set allerede købet.)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
AzzkikrAzzkikrSkrevet 15/03-12 22:12 
Mon ikke elgiganten kommer med et tilbud under 349, ville ikke undre mig i hvert fald.

Men ak ja, så ved man jo hvad meget af ens sommer kommer til at gå med allerede :)
RitesRitesSkrevet 21/03-12 07:23 
Har taget fri fra release til næste mandag, så jeg er klar.

Dvs. venter stadig på de nye Ivy Bridge processorer, så jeg kan få en ny PC.
» a winner is you «
JuggernautJuggernautSkrevet 21/03-12 16:14 
Azzkikr>
Mon ikke elgiganten kommer med et tilbud under 349, ville ikke undre mig i hvert fald.

En hél krone...


Diablo III
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
AzzkikrAzzkikrSkrevet 21/03-12 16:17 
Hehe :P, jeg fik da ret...

Det er åbenbart standard pris, havde egentlig regnet med at det kunne anskaffes billigere, men det kan jo være der kommer et tilbud senere på release, selvom det nok er usandsynligt.
dpldplSkrevet 20/04-12 15:28 
Så er der åben beta i denne weekend. Alle med battle.net account kan prøve D3, sålænge man huske opretter en battletag(Skal man alligevel bruge i endelig version).

Nice D3 denne weekend og GW2 beta næste weekend. GOOD TIMES FOR ME! :P
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
AzzkikrAzzkikrSkrevet 20/04-12 15:53 
Det skal lige siges man max kan blive lvl 13 og det KUN er i weekenden, ikke indtil release.

Jeg venter personligt indtil release, jeg synes faktisk det er en smule småligt af blizzard af lave open beta/stress test i en så kort periode og så med en lvl begrænsning på 13, så gider jeg ikke spilde min tid på at hjælpe dem med at stress teste, men det er der desværre mange andre der gør.
SumezSumezSkrevet 20/04-12 18:04, rettet 20/04-12 18:05 
Jeg synes det er fornuftigt nok, det ville være dumt at give hele spillet væk før det overhovedet er udkommet.
Men vil også anbefale andre at vente, hvis man ikke vil have sin oplevelse ødelagt af et halvt produkt. Der er ikke kun level cap, men også begrænset område, og mange gameplay-elementer skåret væk.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 21/04-12 02:54 
Lige gennemført beta, ja den er kort. Men jeg blev level 9, fik prøvet et par spells, unlocked et par runes, fik testet om det kørte godt på min PC og fik set hvordan det så ud(Så mange der klaget over stilen blizzard har valgt. Personlig synes jeg den passer fint).

Jeg nu godt tilfreds med denne lille smagsprøve og glæder mig kun mere til den fulde version
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SonicSonicSkrevet 25/04-12 07:35 
Fik da spillet alle karakterer igennem i open beta. Damn jeg glæder mig til det her spil. Er der andre der skal gå amok? :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SeventhSunSeventhSunSkrevet 25/04-12 09:05 
Jeg fik spillet betaen igennem som Demon Hunter sammen med to kammerater.
Og mit første indtryk har ikke ændret sig ret meget: det bliver ikke et spil, jeg kommer til at bruge tid på overhovedet.

Jeg har virkelig svært ved at se apellen, udover at skulle grinde bedre gear.
Og det vil jeg så hellere gøre i Star Wars The Ol Republic, som jeg i forvejen spiller, og hvor mekanikkerne omkring gruppespil virker noget mere avancerede end i Diablo.

Eller også vil jeg bruge min tid på Guild Wars 2, der virker som helt fantastisk frisk pust i MMO genren - jeg ved godt at D3 ikke er et MMO, men det er helt klart co-op mulighederne der tiltaler mig mest.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SonicSonicSkrevet 25/04-12 10:51 
Nu er Diablo jo heller ikke et MMO, som f.eks. SWTOR er. Jeg har også spillet SW, men stoppede da min første måned gratis spilletid udløb. Jeg syntes det er ret ringe faktisk, især holdt op ved siden af WoW.

Anyways, ja, man skal have fedt gear, og smadre alle mulige dæmoner og monster i forskellige dungeons, alt imens man laver quests. What's not to like? Jeg syntes også det virker enormt godt med, at ens venner kan hoppe ind i ens spil, bare sådanne uden videre. Deres scaling system virker fantastisk.

Nu var betaen vist noget der ligner en tredjedel af tutorialbanen, dvs. ganske kort, men det var helt fint med mig, for så kunne jeg holde ud at prøve alle karakterer, og finde ud af, hvad der var noget for mig at spille.
Efter at have spillet alle, syntes jeg klart Monk og Witch Doctor er sjovest for mig. Min kammerat syntes Wizard er fed. Så for mig ser det ud som om, at der er noget for enhver, der gider spille den slags dungeon crawlers.

Jeg har aldrig spillet de andre Diablo spil før, men det her syntes jeg er ganske godt, og morsomt. Desuden mangler jeg noget nyt at nørde over, nu hvor WoW's sidste expantion er gennemgået for content. Og ja, gav Star Wars en chance, men syntes bare det mangler sjæl. Guild Wars 2 er jeg også spændt på, men jeg har ikke store forventninger til det.

Jeg skal ihvertfald hygge mig med knægtene :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 25/04-12 19:28 
Vi er i hvert fald tre-fire gutter her i nordvest der har planer om at låse os inde i mindst tre dage for at terpe Diablo III når det kommer :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SonicSonicSkrevet 25/04-12 19:45 
Ah, fik lige scoret fri den 18. maj, så der er dømt lang weekend, med torsdagen som helligdag :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 25/04-12 19:57 
Er der kommet mere info om konsoludgaven?...eller var det bare en and?
jaesjaesSkrevet 03/05-12 23:28 
Min nørd-radar græder:


"Wow, this guy is certainly ready for Diablo III."
SumezSumezSkrevet 04/05-12 18:16 
Det ku' jo være hans skrivebord bare ser sådan ud til hverdag :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
279 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Username
Password
Remember me