X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Diablo III annonceret


Svar
jaesjaesSkrevet 28/06-08 13:58, rettet 28/06-08 14:15 
Det ser nogenlunde ligeså kedeligt ud, som det plejer :P

- Men sikkert sjovt nok i multiplayer.

Det officielle site, bl.a. med gameplay-film.
279 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6

Svar
nerosnerosSkrevet 17/04-14 20:44, rettet 17/04-14 20:49 
Jeg kunne godt tænke mig at komme igang.

Hvilken version er bedst Xbox eller PS3? Har ikke en PC så det må spilles på konsol denne gang.
Bashful Neophyte
slk486slk486Skrevet 17/04-14 20:55 
Vent på PS4 udgaven
j/k
nerosnerosSkrevet 17/04-14 21:12 
Hvorfor?

Jeg har jo ikke en PS4 og der skal købes Tatsujin Oh ;-)
Bashful Neophyte
slk486slk486Skrevet 17/04-14 21:38 
Detaljer... ;)
j/k
nerosnerosSkrevet 17/04-14 22:19 
Hehe..

Har hørt at der skulle være noget grimt screentearing i PS3 udgaven er det rigtigt, og hvad med Xbox udgaven?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 12/05-14 16:09, rettet 12/05-14 16:09 
Diablo 3: Ultimate Evil Edition - Diablo 3 plus Reaper of Souls expansion - has been confirmed for Xbox One, Xbox 360, PS3 and, as we knew, PS4.

It's coming out 19th August - a Tuesday.

Crucially, you will be able to transfer your PS3 or Xbox 360 Diablo 3 character into the new game to carry on your adventure. What's more, you can choose to transfer to PS4 from PS3, and to Xbox One from Xbox 360.

All four versions have same-screen four-player co-op and online multiplayer.

There's an Apprentice mode that boosts low-level players' power while fighting with higher level friends, and you'll be able to share treasures using an in-game mail system, including Player Gifts that are specified for a certain friend and contain rare treats.

The PS3 and Xbox 360 versions of the game will be cheaper than the PS4 and Xbox One versions. Blizzard suggested $59.99 for game on newer consoles and $39.99 for the game on older consoles.

Pre-order now to get an Infernal Pauldrons in-game item.

http://www.eurogamer.net/articles/2014-05-12-diablo-3-ultimate-evil-edition-dated-confirmed-for-old-and-new-consoles
slk486slk486Skrevet 12/05-14 20:25 
På tide vi fik en dato.
j/k
JmogJmogSkrevet 04/11-16 21:13 
Blizzard er pissegode til at supportere deres spil. De har lige annonceret at et remake af Diablo 1 er på vej som gratis patch til Diablo III.

Glæder mig til at genhøre de gyldne ord fra den første boss: "Fresh meat!"
BeanoBeanoSkrevet 05/11-16 04:50 
Også på konsollerne?
JmogJmogSkrevet 05/11-16 12:10 
Ja. :-)
BeanoBeanoSkrevet 05/11-16 12:51 
Fedt ;)
AzzkikrAzzkikrSkrevet 06/11-16 06:07 
Hehe de fleste diablo geeks er nu ikke specielt tilfredse. Mange havde troet at diablo 4 ville blive annonceret ved dette blizzcon.

Men Blizzard er jo efterhånden blevet de ukronede konger af rehash, så det er ikke vel ikke så overraskende at de laver en D1 remake som patch til D3 :P i stedet for at være lidt originale.
SumezSumezSkrevet 06/11-16 10:40 
Findes der "Diablo geeks" som ikke var skuffet over 3'eren alligevel? På det her tidspunkt har jeg ingen forventninger til en evt. 4'er.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DunwichDunwichSkrevet 06/11-16 11:24 
Azzkikr>
Hehe de fleste diablo geeks er nu ikke specielt tilfredse. Mange havde troet at diablo 4 ville blive annonceret ved dette blizzcon.

De fleste? Har du et link til den undersøgelse, som understøtter din påstand?
BeanoBeanoSkrevet 06/11-16 11:44 
Jeg er kold i nummeren mht. hvad "Diablo geeks" syntes og forventer - det er gratis (og for mig, nyt) indhold til et spil jeg allerede ejer = bonus :D
JmogJmogSkrevet 06/11-16 12:28 
Jeg havde egentlig indtryk af at folk havde forventet en expansion til Diablo III. At vi istedet får et helt spil og det er gratis ser jeg som at overgå forventningerne. Med den frekvens Blizzard udgiver nye spil, så var der næppe mange der regnede med Diablo IV foreløbigt.
slk486slk486Skrevet 06/11-16 12:30 
Jeg er sgu heller ikke tilfreds. Vil helst ikke have D1 "ødelagt" af D3 grafik, men ser frem til at spille det alligevel :)
j/k
3of193of19Skrevet 06/11-16 13:25 
Der kommer vist nok også et X-pack til D3, Rise og The Necromancer.
DarkenDarkenSkrevet 07/11-16 07:11 
Jeg er en af dem som heller så de arbejdede på Diablo 4. Ja RoS rettede op på en masse ting, men nu er hele spillet Paragon. Med RoS slap vi for hvidt og gråt, men nu de lige så godt have et flueben man kunne krydse af når man blev lvl 70, for der er ingen grund til at blåt og gult dropper som items og ikke direkte som reagents (hvilket forresten er totalt latterligt ikke bliver samlet op lige som gold). Savner lidt de dage hvor man kiggede på hvad der droppede.. selv legendaries bliver disset uden at blive ID'ed, fordi der er kun specifikke ting man går efter / kan bruge.

Diablo Anniversery Dungeon er kun i Januar (event) og består primært af retweaket mobs og AI, dette og de to nye områder er gratis, på samme måde de andre der blev tilføjet var.

Necro pack består af:
The Necromancer will be a new playable hero, available as both, male and female characters.
They will be available in the "Rise of the Necromancer Pack", which will also include a pet, two new character slots, and two new stash tabs. along with a portrait frame, pennant, banner shape, and sigil.
The pack will release some time in the second half of 2017, it will not be free, though the price is unknown as of yet.

10€ ville være rimmeligt men kender man Blizzard ret, så bliver det nok nærmere 20€

Jeg har fornyligt spillet Diablo 1 og 2 igennem. Et eller andet sted synes jeg 1'eren holder bedre end 2'eren. 3'eren er kun i starten af en ny season eller hvis jeg får lyst til at jage de sidste cube legendaries og rare drops jeg mangler (non season)

Diablofans artikel
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
DarkenDarkenSkrevet 09/11-16 10:34 
Anniversery eventet er på PTR, der mangler nogle ting, men blot til info såå lad være med at blive for hyped omkring det. Det er hyggeligt nok, men det er klart det er et event og ikke et slags remake.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
DarkenDarkenSkrevet 13/11-16 18:42, rettet 13/11-16 18:43 
Hvis der er andre der er interesseret i at spille Diablo 1 igen, så benyt dette Mod.
Der er en del der er snuppet fra Diablo 2 (set items, crafting, quests), men bare det at man kan spille det i høj opløsning gør verden til forskel, man kan flydende scrolle/zoome ind og ud når man spiller, så man få det lige som man vil have det.
Det eneste jeg synes det mangler er Hellfire support, men hey, man kan ikke få alting :P

Diablo 1 HD MOD v1.045
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
slk486slk486Skrevet 14/11-16 08:16 
Gider ikke spille det på PC ;)
j/k
DeluxScanDeluxScanSkrevet 14/11-16 22:04 
Hvornaar kommer denne hersens Diablo 1 patch til D3 paa konsollerne?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DarkenDarkenSkrevet 15/11-16 01:45 
Januar, samme som PC, men man kan kun spille den i januar. Lige nu er den kun tilgængelig på PTR (så jeg håber godt nok at de laver soulstonen om (selvom det måske thematic passer godt).
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
jaesjaesSkrevet 11/04-17 21:53 
En lille advarsel til de som evt. overvejer at spille Diablo III: Ultimate Evil Edition som et "traditionelt" RPG - altså én gennemspilning...

Det er let, som i flabet let. "Normal", som er letteste sværhedsgrad, burde hedde "If Fable II was too difficult", og "Expert", som er to grader sværere, er også næsten helt uden udfordring. Problemet er, at man kun kan sætte sværhedsgraden endnu en hak op under første gennemspilning - og først efter Act 4, og så er spillet næsten færdigt.

Jeg er lige startet på Act 3, og skulle være ca. halvvejs timemæssigt (ca. 10-20 timer alt efter spillestil), og jeg er kun død én gang, og det ved en bosskamp. Jeg kan seriøst i de fleste tilfælde vade ind i et rum eller område og bare stå stille og skifte lidt mellem mine skills. Det vildeste jeg kommer ud for i nogle af kampene er at lave lidt rullefald eller lign. Og det er ikke fordi jeg er hardcore til RPG'er, spillet er bare sådan udformet.

Jeg har ikke engang rigtigt craftet eller tilpasset mit gear, bare næsten random skiftet til det jeg nu falder over og som virker godt.

Bortset fra det, har spillet en del kvaliteter med fede områder og ret cool fjender. Og får stadig indhold og patches, og skulle være en del bedre end da pc-spillet udkom. Men det er desværre blottet for taktik og udfordring nu og her...
slk486slk486Skrevet 11/04-17 21:59 
De sidste mange gange jeg har spillet Diablo III på PS4 har været på Hardcore Master 3-4. Stadig ret nemt, men bliver man for cocky og uopmærksom, kan det stadig gå galt. Gider slet ikke uden Hardcore mode, hvor der ikke er noget på spil.
j/k
jaesjaesSkrevet 12/04-17 14:26 
Hardcore har jeg ikke prøvet. Efter campaign måske en tur med hardcore i Adventure mode, hmm :)
JmogJmogSkrevet 19/08-23 10:27 
Diablo Prime Evil Edition på eShop koster 148kr til og med i dag. Det inkluderer både Diablo 2 og 3 plus DLC.
SumezSumezSkrevet 21/08-23 20:23 
Pengene værd alene for Diablo 2 Resurrected. 3'erne tror jeg ikke jeg behøver at spill eigen :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
279 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig