X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sensor bar ikke kraftig nok?


Svar
HellefiskHellefiskSkrevet 23/06-08 19:55 
Jeg har et problem med min wii-opsætning. Den medfølgende sensor bar er ikke kraftig nok til at jeg kan sidde i min sofa og spille. Der er omkring 3 meters afstand. Er der nogen der kender til et sted hvor man evt. kan købe en kraftigere sensor bar eller en anden løsning?
QQSkrevet 23/06-08 19:57 
Lav din egen. Køb nogen infrarøde dioder ved din elektronikpusher og tilslut dem til et batteri. Så har du din egen customized trådløse Sensor Bar.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
HellefiskHellefiskSkrevet 23/06-08 20:23 
Ok, tak for svaret, det er helt klart en mulighed. Men da mit fjernsyn og min wii står lige ved siden af hinanden vil jeg egentligt helst undgå at den er trådløs. Det er bare flere batterier at skifte :)
Men jeg kan godt se at det bliver svært at lave selv med det stik. Kan det virkelig passe at man ikke kan købe sig til en kraftigere sensor bar?
HellefiskHellefiskSkrevet 23/06-08 21:17 
Ja jeg har prøvet at rykke den rundt og placeret den både oppe og nede. Det virker godt nok lidt mærkeligt at remoten ikke kan fange den på 3 meters afstand.
WonderboyWonderboySkrevet 23/06-08 21:22 
Har du prøvet med en anden sensor bar måske den er defekt, eller har du prøvet med en anden remote, og batterierne er også ok?.
I love monster land
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/06-08 22:12 
Dengang jeg havde en Wii, mener jeg ikke at der var nogen problemer i at den kunne fange sensorbaren på 3 meter. Kan det ha' noget at gøre med belysningen i dit rum?
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 23/06-08 22:40 
Hvis solen skinner ind ad vinduet, så kan jeg godt mærke at det forvirrer wiimoten nok til at det begynder at lagge.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
QQSkrevet 24/06-08 00:12 
Jeg har selv samme problem når jeg kommer 2-3 meter væk, uanset belysning.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
KalicolaKalicolaSkrevet 24/06-08 08:15 
jeg har også samme problem nogle gange hvis jeg læner mig tilbage i sofaen, men det svinger.
For The Love Of The Game
IqonIqonSkrevet 24/06-08 10:36 
Jeg har også samme problem, når jeg læner mig tilbage i min sofa. Det afhænger dog af belysningen: Især hvis det er forholdsvis mørkt har den problemer. Jeg var skuffet over min Wii fra dag et over dette (senere er der så kommet andre skuffelser til, f.eks. manglen på kvalitetsspil).
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
JmogJmogSkrevet 24/06-08 21:55 
Jeg sidder vist omkring 3,5 meter fra baren og har aldrig oplevet nogen problemer.
SumezSumezSkrevet 25/06-08 08:17 
Jeg kan altid findes max 10 cm fra baren. :P

Nej, seriøst, jeg har aldrig haft nogen problemer selvom jeg var flere meter væk. Tror du ikke det gennemsigtige plastik foran sensorerne måske er blevet lidt for fedtet eller sådan noget?
Om ikke andet kan den fint erstattes af to dioder, som Hølmkjær siger.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig