X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Socom Headset


Svar
SquareSquareSkrevet 23/06-03 17:39 
Er der nogen der ved om man kan bruge det headset der følger med socom i sin computer ?
It's only a state of mind.
RaGeRaGeSkrevet 23/06-03 19:35, rettet 23/06-03 20:33 
Burde være muligt, da den bruges igennem USB porten på Ps2'en.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
majjohamajjohaSkrevet 23/06-03 19:39 
Og er fra Logitech burde ihvertfald ikke være umuligt!
SquareSquareSkrevet 23/06-03 19:40 
ehm, er der nogen der vil prøve det ?... tvivler nemlig på at det dur... de er jo trods alt lavet til ps2 og socom.
It's only a state of mind.
MadsMadsSkrevet 23/06-03 19:55 
Hvorfor prøver du ik' bare selv, du har jo spillet?
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
SquareSquareSkrevet 23/06-03 20:05 
hmm, tænkte nok der var nogen der sagde det... der kan ikke ske noget ved at man stikker det i, kan der ?
It's only a state of mind.
MadsMadsSkrevet 23/06-03 20:07 
Nej >:)
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
dpldplSkrevet 23/06-03 20:49 
Vis den er til USB. Så skulle det ren logisk ikke give problemmer. XP finder jo selv driver til den, vis du stikker den i din PC.

Så det skulle være muligt. Og den skulle gerne kunne overleve det (ellers er der noget galt med din PC)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SquareSquareSkrevet 23/06-03 22:06 
Yuhuu... det virker :) den finder selv driveren på headsettet, og jeg skulle bare lige bruge min win98: second edition installations disk, men så virkede det. Har altid godt kunne tænke mig et headset :-P
It's only a state of mind.
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 24/06-03 09:12 
CS er også fedt med Headset.... Især når man spiller mod en flok "Japserer" som sidder og synger ;-o
Sælg mig en Xbox =)
RitesRitesSkrevet 24/06-03 11:01 
Det fede ved Socom Headsettet er klart, at det er så enkelt. Jeg sværger nu stadig til mit Plantronics ;)
» a winner is you «
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig