X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Zen Stone hjælp?


Svar
HulleHulleSkrevet 20/06-08 10:29, rettet 20/06-08 10:29 
I disse Ipod tider er det alligevel lykkes mig at indkøbe en Zen Stone. Til min store overraskelse så følger der ikke en oplader til strømstik med i pakken, hvilket dræner idéen i mit køb.. Skidtet skal med på ferien her til sommer, og jeg render ikke rundt med et usb stik i røven den kan lades op i! Hvordan en i helvede får man opladt sådan en lille sag, på et hotelværelse i udlandet?

Er det muligt at købe et strømstik med usb adapter, og hvor gør man dette billigst?

På forhånd tak for hjælpen :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
WikzoWikzoSkrevet 20/06-08 10:32 
Jeg giver dig helt ret; det er åndssvagt, at man kun får en USB-lader med.

Google gav mig dette.

Oplader
dchangdchangSkrevet 20/06-08 10:46 
Eller en bærbar strømkilde måske?

Philips SCM7880...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
HulleHulleSkrevet 20/06-08 11:06, rettet 20/06-08 11:06 
Yeap, fuldstændig tåbeligt at sådan et ikke medfølger..
Tak for hurtige svar begge to :)
Den du linker til LTWW, er fundet i elgiganten til 250,- Men så er det pludselig en meget dyr afspiller.. Den Phillips du linker til dchang, er fundet billigt på Proshop, måske det bliver den.. Måske Elgiganten kan har sådan noget på lager, jeg må smutte der ud og se hvad de har af muligheder.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
WikzoWikzoSkrevet 20/06-08 11:31 
Jeg har selv en Zen Stone, som jeg gav 250 kr. for. Prisen vil sandsynligvis ligge en smule højere med en almindelig oplader, men at give samme pris for en oplader er sgu tåbeligt!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig