X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Problemer med LIVE konto


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 17/06-08 00:49 
Jeg har en gamle LIVE konto som jeg lavede for langt tilbage i den gamle XBOX tid. Dengang satte jeg landet til at være UK. Men nu vil den ikke godkende et ny VISA kort. Detsvære siger XBOX support at det ikke er muligt at ændre landet. Hvilken ingen mening giver overhovdet. Hvad nu hvis folk flytter.. skal de så laver en ny profil og miste save games og Arcade spil(bundet til profil efter ombytning) Totalt tåbeligt..

Andre der har prøvet at stå med dette problem eller nogen som ved om MS rent faktisk KAN gøre noget?
KTCKTCSkrevet 17/06-08 00:55, rettet 17/06-08 09:52 
Jeg har prøvet at få det ændret adskillige gange, men også uden held.
Køb MS points og Guld Live skrabekoder, så slipper du for VISA kort problemer...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RitesRitesSkrevet 17/06-08 04:58 
Har samme problem, og har ikke fundet en løsning. Udover skrabelods metoden :P
» a winner is you «
GreaseballGreaseballSkrevet 18/06-08 01:33, rettet 18/06-08 01:35 
Jeg tænkte lige på... kan man ikke afmelde sig XboxLIVE med sit GamerTag. For derefter at oprette en ny konto med samme TAG. Så miste man ikke sine point og savegames. Altså lave ens active profil til offline og så melder sig på LIVE igen?
Hvad ang. Live Arcade så tager man vel med MS som altid.
^^)
KeenKeenSkrevet 18/06-08 17:11 
hvorfor vil du slette og lave den samme igen?
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 18/06-08 22:07 
Vel for at ændre land til Danmark?
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
GreaseballGreaseballSkrevet 19/06-08 01:03 
rigtigt. Men ved ikke om det virker... om ens Arcade spil stadig virker.
KTCKTCSkrevet 19/06-08 08:18 
Ja og nej.

Du vil ikke kunne bruge dine køb på andre maskiner. Hvis du skifter Xbox 360 eller vil logge ind på din konto på andre maskiner, så har du altså ikke adgang til dit indhold.
Det er låst til den maskine du købte det på.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
LiquidSnakeLiquidSnakeSkrevet 19/06-08 08:43 
Det indhold du har købt over Live, knyttes til din Live konto. Hvis du "recover" denne profil på en anden maskine, har du igen adgang til det, men du skal være signet ind på den konto. Så at slette din konto og lave en ny = farvel til alt du har købt.

Ved ikke om det er muligt istedet at flytte din konto til en Danmark ved at kontakte MS?
Let's hug it out bitch!Spiller nu: Call Of Duty: Modern Wa..., Left 4 Dead 2, Borderlands
GreaseballGreaseballSkrevet 19/06-08 10:40 
Jeg er igang med at snakke med support. Men den danske support er som en knækket plade der bare siger det samme. Jeg har hørt at andre har fået løst dette problem men de ved åbenbart ikke hvordan. Så jeg må tage kontakt til den engelske gren af support.

Hvad ang. det andet med at slette profilen. Så mener jeg at man MÅSKE kunne framelde ens aktive LIVE konto, men stadig havde den som offline konto, for derefter at melde den til LIVE igen. Tror bare man får en masse bølv med de Arcade spil som man har haft hentet før man skiftede maskine. De nye er bundet til hardisken og kan spilles uden problemer offline med all profiler på maskinen.
KTCKTCSkrevet 19/06-08 12:42 
Jeg har snakket med supporten i både england, danmark, sverige og estland omkring dette, og jeg har aldrig fået et positivt svar med hensyn til overflytning af land på min Xbox Live konto.

Lige for at præcisere hvordan licenserne fungerer til download content (spil):
Den maskine man downloader det på har fuld licens over det hentede indhold. Det vil sige, at man kan bruge den mens man er offline og med alle profiler på sin Xbox 360.
Udover dette er der en licens tilknyttet den Live profil man køber det fra, som tillader en at lave recovery på andre Xbox 360 maskiner og bruge sit indhold der, men det er kun den enkelte profil der kan bruge det købte indhold, og kun hvis man er online på Xbox Live.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
GreaseballGreaseballSkrevet 19/06-08 14:53 
Ja, jeg havde heller ikke noget held med at få skiftet land. Tåbeligt, VIRKELIGT tåbeligt MS. Så hvis man flytter til udlandet så hænger man på den. Ny konto, ny gamerscore og ny liste med vennerne. Tuff luck >:(

Og med hensyn til Downloads.. jamen så skal du da bare købe det igen. Det er nemt nok :p
JmogJmogSkrevet 20/06-08 20:27 
Tja, du kan jo altid gøre som jeg gjorde. Opret en silverprofil og brug den til at købe på marketplace og efter du har købt ind så log over på den primære profil, så alle savegames og highscores samles der.
GreaseballGreaseballSkrevet 20/06-08 20:37 
Det gør jeg også lige pt. Men hvis jeg skal forsætte med GULD så skal jeg bruge et prepaid card.
Plus vi må håbe at vores maskiner ikke bryder sammen. For skal vi skifte mellem profiler for at spille LIVE spil.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig