X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

MS Køber Sega?


Svar
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 13/06-08 20:19 
Rygte...

Som alle andre rygter.. de er for godt til at være sandt... men hyggelig læsning...
Jeg har aldrig hørt om siden... så det er vel bare endnu et "PR Spin for min hjemmeside" ;)

http://www.xbox360wire.co.uk/2008/06/13/microsoft-poised-to-buy-sega/
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/06-08 20:25 
Hvad bygger de det på? At MS tidligere har sagt at de har haft interesse for at købe SEGA? Sådan har de også sagt om Nintendo. Hvad angår den shocking announcement til E3 så er der vel bare tale om Halo 4 eller noget andet ligegyldigt :)

Jeg tror og håber i hvert fald aldrig på at kommer på tale at MS skulle købe SEGA.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JAAJAASkrevet 13/06-08 20:29, rettet 13/06-08 20:30 
Ingen kilder - intet. Bare en øjensynlig tom påstand om, at der florerer rygter.

Jeg håber da virkelig heller ikke, at det viser sig at være rigtigt. Det har været hårdt nok at være Sega fan uden ligefrem at skulle se dem blive trukket gennem sølet (købt af Microsoft). Så vil jeg næsten hellere se dem dø (igen) :P
KillerBean2KillerBean2Skrevet 13/06-08 22:01, rettet 13/06-08 22:04 
Sega har, så vidt jeg ved, altid kun haft konsoller og spil dertil som en knap så betydelig del af deres omsætning, og da specielt efter de holdt op med at producere hardware til hjemmebrug. Hvorfor skulle MS pludselig være interesseret i coin-op?
AV Intelligent Terminal
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig