X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Game Cube Controller original købes hvor


Svar
solid snakesolid snakeSkrevet 12/06-08 20:42 
Jeg er lidt på jagt efter nye originale Game Cube controllers, men er de overhovedet at finde
nogen steder nye?
Jeg går ikke ud fra det, da det er ved at være længe siden Game Cube er udgik fra markedet.


Samtidigt spørg jeg lige om man kan få nye originale Wave Birds nogen steder?

Jeg går ud fra at svaret på begge spørgsmål er nej..
Eller er der nogen der ved bedre?
De skal være originale med original emballage fra Nintendo.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
XiwanaXiwanaSkrevet 12/06-08 20:48 
Wavebirds med originalt emballage kan købes på ebay.co.uk for ca. 300 (porto inkluderet).

Blå Wavebird på ebay.co.uk
[inspirational quote here]
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/06-08 20:48 
Jeg købte en original Wavebird fra gamebits for nogen måneder siden. Det ser ikke ud til at de har flere men de har da en original GC controller hér

http://www.gamebits.dk/shop/nintendo-original-kontroller-6196p.html
solid snakesolid snakeSkrevet 12/06-08 21:54 
Jeg fik at vide fra en anden køber, at det ikke skulle være originale controllers på GameBits, er der nogen der ved om det er korrekt?

Jeg havde nemlig godt se at GameBits havde de controllers, men jeg kunne selvfølgelig også spørger dem selv. ;O)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 12/06-08 21:56 
Xiwana>
Wavebirds med originalt emballage kan købes på ebay.co.uk for ca. 300 (porto inkluderet).

Tak for tippet. :O)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 13/06-08 23:04 
solid snake>
Jeg fik at vide fra en anden køber, at det ikke skulle være originale controllers på GameBits, er der nogen der ved om det er korrekt?

Jeg havde nemlig godt se at GameBits havde de controllers, men jeg kunne selvfølgelig også spørger dem selv. ;O)

Var der nogen der kunne bekræfte det?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
dchangdchangSkrevet 13/06-08 23:06 
De må vel ikke kalde den original og så sælge en uoriginal? Så er det ikke bare at prøve, du har jo fortrydelsret.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
solid snakesolid snakeSkrevet 13/06-08 23:31 
Jo det har du ret i, det er dog ikke lige mig der skal have controllers, men en bekendt af mig. Så ville jeg lige forhøre mig omkring. :O)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig