X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nok at tage sig til....


Svar
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 05/03-03 20:40 
Ja, nu da jeg har fået mulighed for at bestille fra USA, skal det også udnyttes ;)

Så lige nu går jeg og venter på:

Animal Crossing (min storebror, som bestiller for mig, modtog det idag)
Pokemon Sapphire
Metroid Prime

Men nu ved jeg ikke, om jeg "behøver" at købe SMB2, nu hvor jeg får så meget at spille med. Synes i jeg skal købe det alligevel? Jeg har jo pengene til det... ;)
FanboyFanboySkrevet 05/03-03 20:52 
Det ved du jo bedst selv. For mig selv ville der være spil til ca. de næste to måneder, hvilket vil sige rigeligt, så det kommer jo an på hvor meget du spiller dagligt. Jeg havde ventet til jeg var færdig med de andre.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 05/03-03 21:02 
Lidt samme tanker jeg har. Men SMB2 er jo enormt sjovt, i hvert fald hvad jeg ved af efter den demo jeg har prøvet, og derfor lidt ærgerligt at misse...
tastasSkrevet 05/03-03 21:27 
Du misser den jo ikke, blot fordi du lige venter en måned eller 2 :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
RitesRitesSkrevet 05/03-03 23:33 
Jeg skal sgu også ha' Pokemon, når den tid kommer! ;)
» a winner is you «
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 06/03-03 09:03 
Jeg så en video af Metroid Prime, det så ederbro'dér'me lækkert ud!!! Sig mig, er det fedt?

Det er da også for coolt med Animal Crossing, når man finder en NES kan man spille alle mulige spil hvis man har koblet sin GBA til GameCube'n! Sejt!!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
RitesRitesSkrevet 06/03-03 09:51 
Ja. Metroid Prime er fedt.
» a winner is you «
RaGeRaGeSkrevet 06/03-03 15:30 
Ja, Metroid Prime er kanont fedt spil!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 06/03-03 15:30 
Azalon >

Det er da også for coolt med Animal Crossing, når man finder en NES kan man spille alle mulige spil hvis man har koblet sin GBA til GameCube'n! Sejt!!

Det kan man også uden E-Readeren ;)
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 06/03-03 15:36 
Pieyanthikos >
Azalon >

Det er da også for coolt med Animal Crossing, når man finder en NES kan man spille alle mulige spil hvis man har koblet sin GBA til GameCube'n! Sejt!!

Det kan man også uden E-Readeren ;)

Jeg læste det bare hurtigt på nintendo.com, men hvordan fungerer det egentlig så med e-readeren?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
RitesRitesSkrevet 06/03-03 16:05 
Du køber en eReader, hvor du kan køre stregekoden på din seperat solgte eReader cards igennem.

Det loader så et spil, som du kan spille.

Yub.
» a winner is you «
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 06/03-03 17:59 
Pieyanthikos >
Pokemon Sapphire

Hvis du skal have det, kan vi så ikke bestille sammen?

Så skal mit være Rupy ;D
Sælg mig en Xbox =)
RitesRitesSkrevet 06/03-03 18:04 
Jeg vil også ha' et Sapphire!
» a winner is you «
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 06/03-03 18:06 
Troede ellers jeg var den eneste tumpe herinde, der stadig spiller Pokemon... :D
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 06/03-03 18:23 
Ha nej! Både Chrono og jeg har gennemført det (jeg gennemførte før ham) og vi (især Chrono) har en mindre (læs:større) samling pokemon kort.
Men de er faktisk meget sjove at spille ind i mellem (altså kortene)
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
RitesRitesSkrevet 06/03-03 18:48 
Jeg har aldrig fået spillet Pokémon(og slet ikke kortspillet!), men jeg har skam intet imod spillet, men kan nok godt gå med til at deres franchise er blevet lidt for stor.

Men grunden til at jeg ikke har spillet det til GB, er simpelthen at jeg ikke havde en GB i et stykke tid og så fik overbevist mig selv om, at det var bedst at vente til Ruby og Sapphire udkom.
» a winner is you «
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 06/03-03 18:56 
Jeg har godt nok også spilet meget både gameboy spillet og med kortene, har masser af "Glimmer Kort" ;D
Sælg mig en Xbox =)
AsseAsseSkrevet 06/03-03 19:23 
Pokemon er sq et genialt spil! Jeg har gennemført dem alle, undtagen Crystal, og så selvfølgelig Ruby/Sapphire, som jeg endnu ikke har haft penge til at bestille. Og så skal de jo også lige udkomme først.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 06/03-03 20:26 
Spillende også kortspillet, og havde en god samling. Når alle i ens klasse samlede, måtte man følge manien ;)
PlaykidPlaykidSkrevet 06/03-03 20:31 
Vi havde en modedille med yojo'er igang, men det stoppede hurtigt for mit vedkommende, for det er ikke sjovt at få en yojo i skallen.

Ahh Freeloader, må den bliver brugt godt og effektivt;)
Spiller nu: Halo 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig