X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

US/Jap forskel på spil


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 10/06-08 15:17 
Er der, udover sproget, forskel på spillene fra henholdsvis Japan og US?
Jeg har netop anskaffet mig en japansk maskine og vil egentlig helst holde mig til de japanske titler, men der er en mærkbar prisforskel på disse og så dem fra US. Derfor spørgsmålet.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/06-08 17:15, rettet 10/06-08 17:26 
Som regel er spil billigere i JAP men der er naturligvis også undtagelser ;) 18 Wheeler synes jeg er forholdsvis dyrt i JAP de steder hvor jeg er støt på det, hvor imod jeg fik et US eksemplar smidt i nakken for næsten ingen penge. Men begge regioner kører 60hz så køb dem du bedst synes om.

EDIT: Og hvis det drejer sig om Arcade spil og andet hvor sproget ikke er vigtigt så køb JAP spil pga de flotte covers :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 10/06-08 17:50 
Grafisk er spillene ens, men husk at der er regionskodning.
JuggernautJuggernautSkrevet 10/06-08 19:13 
Det er jeg naturligvis klar over :) Tænkte mere om der er flere options i de japanske udgivelser fremfor de amerikanske. Generelt er de amerikanske spil billigere, men som Konsolkongen nævner, er de japanske noget flottere.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig