X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

EM Manager 2008


Svar
RJKRJKSkrevet 07/06-08 16:19, rettet 07/06-08 16:19 
Så er det nu, hvis man skal være med i denne lille ting, som vi har kørt P:R Liga i de sidste par gange. Jeg opretter en liga, når jeg er kommet igennem min holdopsætning...

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
58 emne(r).
« < 1 2

Svar
BifkimBifkimSkrevet 26/06-08 00:12, rettet 26/06-08 00:13 
Jubbbbiiiii!!!!

Endelig lykkes det, at havde lidt held i sprøjten :-)
Jeg havde alle de tre tyske målskytter på mit hold.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
ChronoChronoSkrevet 27/06-08 09:17 
Og så må jeg sælge alt igen... det går ikke helt godt for mig :!
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 27/06-08 10:06 
Kan man sælge mere? :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 27/06-08 10:43 
Nooo - det kan man ikke! Hvor er det skidt. Jeg er faldet fra en 2. plads til en 9. plads - og efter finalen falder jeg sikkert endnu mere.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
dchangdchangSkrevet 27/06-08 10:48 
Det lykkedes så endelig for mig, jeg scorede godt og vel 4500 point på semifinalerne, godt og vel halvdelen af min samlede score nu. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
RJKRJKSkrevet 27/06-08 11:40, rettet 27/06-08 11:41 
For mig at se er reglerne tumpede. Hovedparten af spillet afgøres jo alene af, hvilke spillere man købte op til semifinalen.

Før semifinalerne havde de fleste af os fået 6-8.000 point. Hvis alle ens spillere vinder en kamp og man får nogle målscorere med, så får man cirka 4.000 point på en kamp. Så hvis man til den sidste runde havde fyldt hele sit hold op med spillere fra det land, der vinder finalen, så havde man fået cirka 4.000+4.000=8.000 point alene på de to sidste kampe.

Altså bare ved at gætte hvilket af fire hold, der ville vinde finalen, så ville man få flere point end i hele resten af spillet - i øvrigt uden at skulle gætte hvem der ville score eller noget; man kan jo ikke undgå at ramme målscorere, når man tager stort set hele holdet (som man godt kunne fra semifinalerne og frem).

Så hvis én af os før semifinalen havde valgt hele Tyskland eller Spanien (og de vinder på søndag), så ville vedkommende praktisk talt have vundet vores liga...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
tmliljatmliljaSkrevet 27/06-08 12:42 
Chrono>
Øv! Det var godt nok tæt på for tyrkerne. Så må russerne rede mig :)

Det lyder som en god taktik ;)
RJKRJKSkrevet 01/07-08 14:21 
Slutresultat, selvom de fleste (hej Chrono) forsøger at fortrænge det ;)

EM Manager 2008
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
58 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig