X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

EM Manager 2008


Svar
RJKRJKSkrevet 07/06-08 16:19, rettet 07/06-08 16:19 
Så er det nu, hvis man skal være med i denne lille ting, som vi har kørt P:R Liga i de sidste par gange. Jeg opretter en liga, når jeg er kommet igennem min holdopsætning...

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
58 emne(r).
1 2 > »

Svar
RJKRJKSkrevet 07/06-08 16:19, rettet 07/06-08 16:19 
Så er det nu, hvis man skal være med i denne lille ting, som vi har kørt P:R Liga i de sidste par gange. Jeg opretter en liga, når jeg er kommet igennem min holdopsætning...

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 07/06-08 16:39 
Jeg har et hold. Nåede du at oprette en liga?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
QQSkrevet 07/06-08 16:41 
Jeg mangler også bare et liganavn og kode :P
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
RJKRJKSkrevet 07/06-08 16:47 
P:R EM 2008
Kode: playright
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 07/06-08 17:24 
Ugh, de taler Tjekkiet ned i optakten - og jeg har mere eller mindre satset hele biksen på dem :) Det har jo reddet mig de to sidste gange...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 07/06-08 19:53 
Så ku' de lære det ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 07/06-08 19:58 
Schweiz var også lidt uheldige - og synd for Frei.

Men det var Kroatien du skulle have satset alt på. Det har jeg gjort - de når langt!
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 07/06-08 20:16 
Jeg har nu også en hel del Kroatien. Ene dyre spillere, og så resten fyldt op med Tjekkiet og Kroatien :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SephSephSkrevet 07/06-08 20:19 
Så er jeg også tilmeldt.

Forza Italia!
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
ChronoChronoSkrevet 08/06-08 22:43 
Det ser ud til at jeg er den eneste som har købt Podolski :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 08/06-08 22:52 
Ham Ballack kunne da også godt lige have sat den der ind...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HankyHankySkrevet 08/06-08 23:31, rettet 09/06-08 17:01 
Jeg har også tilmeldt mig P:R liga'en nu.

EDIT: Hvor er det dog ulækkert at se Runes wannabe BIF-hold, komplet med gul/blå spilletrøjer, og et ellers udemærket holdnavn, tilsat "IF", hvilket ødelægger det hele. Umiddelbar vurdering, 1/10 ;P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ChronoChronoSkrevet 09/06-08 12:08 
Jeg gad godt at man kunne ændre sin spillerdragt. Jeg kom ved et uheld til bare at trykke forbi det under oprettelsen, så jeg har en hæslig grøn standarddragt.

I dag bliver det spændende at se om Holland, Frankrig eller Italien kan spille så godt som tyskerne gjorde i går. Desværre har jeg ingen af spillerne fra de hold.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 09/06-08 15:52 
Hanky>
EDIT: Hvor er det dog ulækkert at se Runes wannabe BIF-hold, komplet med gul/blå spilletrøjer, og et eller udemærket holdnavn, tilsat "IF", hvilket ødelægger det hele. Umiddelbar vurdering, 1/10 ;P

Hehe.

Hvis du bliver frækkere, så citerer jeg slutstillingerne fra de sidste to mesterskabers managerliga :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HankyHankySkrevet 09/06-08 22:55 
Lækker kamp mellem Holland og Italien. Godt man har Nistelrooy med i front, og Van der Sar i kassen ;-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
RJKRJKSkrevet 09/06-08 22:56 
Chrono>
Det ser ud til at jeg er den eneste som har købt Podolski :)

Du har forhåbentligt også nogle italienere?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 09/06-08 22:58 
Holland er jo skræmmende stærke. Noget helt andet end da de mødte Danmark i sidste uge. Jeg håber de vinder - så får de måske et boost i det næste PES så jeg ikke har handicap når jeg vælger dem i multiplay (og det gør jeg jo tit).
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 10/06-08 20:59 
Hvor mange russere havde du på banen, Chrono? ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 10/06-08 22:46 
Så snart man kan handle bliver de fyret!
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HankyHankySkrevet 10/06-08 22:49 
*fnis* :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
RJKRJKSkrevet 11/06-08 00:22, rettet 11/06-08 00:22 
Kun for mig at spillet virker mærkeligt? Fra midnat kunne jeg handle spillere, selvom det i følge reglerne først er muligt efter indledende runde. Men pludselig blev jeg smidt ud, og nu kan jeg ikke logge ind. Måske fordi de opdagede der var en fejl? ;) Pis at jeg ikke nåede at afslutte mine handler...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 11/06-08 09:45 
Jeg kom ind kl 23 og der stod nedtællingen til spillerhandel på et negativt tal. Derefter blev jeg logget ud og kunne ikke komme ind igen. Det kan jeg stadig ikke.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 11/06-08 09:47 
Er det rigtigt hvad RJK siger? Kan man første handle efter indledende runde? Det er jo en katastrofe med alle de russere jeg har...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 11/06-08 11:12, rettet 11/06-08 11:14 
Det var jo derfor man skulle købe nogle fornuftige udskiftningsspillere, og ikke brænde det hele af på de startende 11 :) Om de har ændret reglerne, har jeg ikke styr på...

EDIT: Nå, nu kan jeg logge ind, men ikke handle. Tror det var som jeg skrev så. Det må have været en bug at man kunne handle ved midnat, og så har de nok lukket det hele ned i en periode.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 11/06-08 11:58 
Hmm, men Rusland skal jo også spille mod Grækenland næste gang - og de spillede da endnu ringere - så jeg sætter alle mine russere på banen!
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 11/06-08 19:51 
Skod-Portugal spolerer min stime og skifter ikke min eneste portugiser ind :-/ Godt jeg i det mindste satte Cech af, så jeg kun havde tre tjekker på bænken, og at en af dem scorede...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 11/06-08 19:58 
Det ville altså også være sjovere hvis man kunne handle noget oftere som det plejer at være hos DR.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 11/06-08 20:04, rettet 11/06-08 20:18 
Eller at man i det mindste startede med så mange penge, at man kunne have købt mere end fire udskiftere...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 12/06-08 19:57 
Chrono>
Men det var Kroatien du skulle have satset alt på. Det har jeg gjort - de når langt!

Og så troede jeg alligevel ikke nok på dem i denne runde... argh!
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 12/06-08 19:59 
Jeg skiftede også mine ud ;) Men godt at jeg ikke fik lov at købe alle de tyskere, som jeg havde tænkt mig der forleden...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BifkimBifkimSkrevet 13/06-08 10:51, rettet 13/06-08 12:33 
Jeg satse på at købe 11 spiller også kun satse på dem, men igår gik det ikke så godt med Tyskland da jeg blandt andet havde Sebastian Sweinstieger som fik et rødt kort :(

Jeg syntes godt nok det er lidt plat at man ikke kan handle når en runde er afsluttede, jeg savner DR's version.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
RJKRJKSkrevet 13/06-08 22:36 
Så skal der købes hollændere...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
XiwanaXiwanaSkrevet 13/06-08 22:51 
Ja, det lyder ikke som en helt dårlig ide. Jeg håber dog, at tyskerne stadig har meget at byde på.
[inspirational quote here]
dchangdchangSkrevet 13/06-08 23:05 
Ups... Jeg glemte at skifte Van Persie ind... :-/
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
RJKRJKSkrevet 15/06-08 22:44, rettet 15/06-08 22:44 
Armen, hvad SKER der, Tjekkiet!?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
QQSkrevet 15/06-08 23:51 
Tændte for fjerneren da der stod 2-0 og var lidt nede over at have skiftet Koller ud og en tyrker ind. Men det fik de jo rådet bod på. ;)
Dog hjalp det ikke meget at have et par portugisere inde.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
ChronoChronoSkrevet 16/06-08 07:18 
Ups, jeg glemte da helt at skifte ud :(

Men sjov afslutning på den kamp i går!
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 19/06-08 19:52 
Husk at handle spillere inden næste runde begynder. I har en halv time endnu.

Jeg ligger nummer 2 vores liga :D
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 19/06-08 22:48 
Man kan da i det mindste glæde sig over ikke at ligge nummer sjok. Ikke, Cronoss? ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PapandPapandSkrevet 19/06-08 23:10 
Jeg har valgt at holde mig lidt i baggrunden i gruppespillet, da jeg synes de øvrige fortjente et lille forspring, inden jeg sætter slutspurten ind.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
QQSkrevet 20/06-08 00:52 
Jeg havde sat et total superteam, men hver gang jeg trykkede gem, fik jeg en fejlmeddelse så jeg ikke kunne gemme mit nyindkøbte hold. Så mit hold er stadig fyldt med franskmænd...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
BifkimBifkimSkrevet 20/06-08 11:01, rettet 20/06-08 11:01 
Jeg lavet godt nok to dumme handler igår.
Jeg solgte både Sebastian Sweinstieger og Miroslav Klose som begge kom på måltavlen.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
dchangdchangSkrevet 20/06-08 11:27 
Det skal du ikke være ked af. Jeg har glemt at skifte Van Persie ind begge gange han har scoret. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
ChronoChronoSkrevet 20/06-08 11:31 
Jeg solgte blandt andet Lahm og Ballack i går for at købe Deco og en anden portugiser...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 20/06-08 11:47 
Heh, jeg solgte heldigvis min portugiser og købte tysker i stedet for :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BifkimBifkimSkrevet 20/06-08 21:24, rettet 20/06-08 21:24 
dchang>
Det skal du ikke være ked af. Jeg har glemt at skifte Van Persie ind begge gange han har scoret. :-)

Ja det er godt nok surt.
Jeg har gjort det at jeg kun satser på 11 spiller så jeg ikke skal skifte ud, men går mig ikke bedre af den grund ;-)

Hvem tror i vinder kampen idag?
Jeg har satset på at Tyrkiet trækker det længeste strå.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
ChronoChronoSkrevet 22/06-08 08:48 
Hvis alt bliver ved med at være modsat mine handler så vinder Spanien i dag...

Ham nummer 10 er godt nok god.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 24/06-08 14:49 
Så spidser det til...

Kun 190 point op til Chrono på 2. pladsen. Og ALLE hans spillere er slået ud, så det bliver dyre indkøb ;)

Til gengæld er John Doe uopnåelig på 1. pladsen, med mindre Tyskland fejler totalt (og så er jeg også fucket...).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 25/06-08 22:41 
Øv! Det var godt nok tæt på for tyrkerne. Så må russerne rede mig :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
nerosnerosSkrevet 25/06-08 23:06 
Deutschland JAAAAAAAH! :D
Bashful Neophyte
58 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig