X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Baldur's Gate i singleplayer


Svar
OkottaOkottaSkrevet 23/06-03 10:31 
Jeg prøvede på et tidspunkt at spille lidt Baldur's Gate: Dark Alliance i singleplayer, og syntes ret godt om det.

Nu fortæller folk mig, at det ikke er særlig sjovt i singleplayer, men egentligt skal spilles i coop.

Hvad mener I? Bliver det for kedeligt i singleplayer!?

Jeg synes det virkede ret fedt, men hvis det bliver for kedeligt længere henne i spillet, så ved jeg ikke om jeg køber det.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KTCKTCSkrevet 23/06-03 10:50 
Jeg har gennemført det i singleplayer, og jeg synes oplevelsen er god hele vejen. Coop giver mange muligheder for et mere afvekslende gameplay, men personligt blev jeg irriteret over at skulle kæmpe om kamera-vinkler og restarte hele tiden fordi den ene døde...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
LWSLWSSkrevet 23/06-03 11:12 
Jeg foretrækker det helt klart i singleplayer. I coop bliver der hurtigt krig om af få kameraet i ens retning, og om at få samlet de gode ting op først.

Single player delen holder.
RJKRJKSkrevet 23/06-03 11:20 
Jeg har gennemført det både i singletplayer og i coop (i ét træk) og begge dele var underholdende. Jeg vil dog sige, at singleplayer gennemfører man i hvert fald kun første gang, da det immervæk er temmelig ensformigt, hvis man skulle udsættes for det igen :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 23/06-03 11:32, rettet 23/06-03 11:34 
Så er der jo også Drizzt og The Gauntlet at lege med, hvilket også er fedt!

Ikke for at reklamere, men jeg har anmeldt det for ikke så lang tid siden. Måske kan du blive lidt mere afklaret ved at læse denne:

Anmeldelse
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
LWSLWSSkrevet 23/06-03 12:06 
Du er så lidt mere rundhåndet med stjernerne end jeg selv ville have været, men sådan er man jo så forskellige. Et godt spil er det i hvert fald, og jeg glæder mig til at få spillet efterfølgeren, når den udkommer.
KTCKTCSkrevet 23/06-03 12:18, rettet 23/06-03 12:20 
At slutningen er lidt antiklimatisk (ingen spoilere her) er synd, men derfor synes jeg stadig det er et rigtigt godt spil.

Se min anmeldelse af Vice City, hvis du vil se et sted, hvor jeg ikke har været så rundhåndet med stjernerne som andre blade/sites.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 23/06-03 13:48 
"Lidt" antiklimatisk? Der er du vist også lidt rundhåndet ;pp
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
LWSLWSSkrevet 23/06-03 14:00 
Antiklimatisk! Råbte den rasende pøbel, som de marcherede afsted med fakler og høtyve.
Der er tale om en gammeldaws cliffhanger af den kedelig slags. Meget sært de ikke har forstået, at den slags lort udåndede sammen med pulp-zines, detektiv-krimier og 50'erne. Indiana Jones, Green Hornet, Fantomet og Jens Lyn kan bruge cliffhangers - Baldurs Gate og i det hele taget computerspilsmediet kan ikke!
RJKRJKSkrevet 23/06-03 14:01 
Der er intet galt med cliffhangers - hvis de er inde i spillet. At have dem i mellem to spil - det er ikke godt...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 23/06-03 14:08 
Synes ikke engang det er det værste. Uden at skulle ud i spoilere kan jeg sige, at sidste udfordring var for let og virkede ikke som nogen rigtig slutning.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Bede-xBede-xSkrevet 26/06-03 15:00 
KTC >
personligt blev jeg irriteret over at skulle kæmpe om kamera-vinkler og restarte hele tiden fordi den ene døde...

Nu kan du jo bare gå tilbage til et savepoint og genoplive den døde karakter...

Personligt fortrækker jeg BG i co-op. Gameplayet minder en anelse om Gauntlet, med lidt mere historie og statsopgradering. Det spilles bedst med venner...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BatemanBatemanSkrevet 26/06-03 16:29 
Det værste ved Co-op er næsten den djævelske ondskab der kommer op i én, når man prøver at skrabe så mange penge sammen før sin ven. Jeg har mere end én gang lokket min co-player i en fælde, så han blev dræbt - hvorefter jeg i ro og mag kunne skrabe alle pengene sammen!

Er det ikke rigtig, SniperDAD!! :D
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig