X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Phantasy Star On-Line eller??


Svar
SaturinoXSaturinoXSkrevet 23/06-03 03:18 
jeg har jo gået en DEL og overvejet om jeg skulle købe det fordømte PSO, men efter som jeg fik at vide, var det at man SKULLE have et fungerende XBL-Account, det er os OK, da jeg har XBL account, men jeg gidder ikk købe spillet hvis det er sådan at når jeg måske om ét år STOPPER mit XBL-account, og så kan jeg ikk bruge det.

MEN jeg så da til GameCube, at man kunne spille OFF-LINE uden at have et FUNGERENDE "On-Line" account, er det KUN til GameCube man kan det??.

hvis JA så gidder jeg nok ikk have spillet.

Hvorfor?? Fordi jeg så nemlig en hel STAK video'er fra E3 på XBOX.COM, og så så spillet TRUE FANTASY LIVE-ONLINE
det så RIGTIG fedt ud, men ville hører om det kunne spilles "OFF-LINE" OGSÅ eller KUN On-line,

og Om nogle vidste om det var GRATIS at spille on-line.

håber nogle kan hjælpe lidt..
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
SaturinoXSaturinoXSkrevet 23/06-03 15:35 
er der nogle der ved noget?

og hvorfor man kan spille OFFLINE uden at have Internettet fungeret til GameCube?? i PSO
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
OkottaOkottaSkrevet 23/06-03 15:53 
SaturinoX >
MEN jeg så da til GameCube, at man kunne spille OFF-LINE uden at have et FUNGERENDE "On-Line" account, er det KUN til GameCube man kan det??.

Ja, og spørgsmålet er besvaret til bevistløshed herinde efterhånden.

Man SKAL ha' en XBL account, for at kunne spille PSO på Xbox.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
ValkyrieValkyrieSkrevet 23/06-03 16:04 
SaturinoX >

Hvorfor?? Fordi jeg så nemlig en hel STAK video'er fra E3 på XBOX.COM, og så så spillet TRUE FANTASY LIVE-ONLINE
det så RIGTIG fedt ud, men ville hører om det kunne spilles "OFF-LINE" OGSÅ eller KUN On-line,

og Om nogle vidste om det var GRATIS at spille on-line.

håber nogle kan hjælpe lidt..

TPLO kan kun spilles online og er slet ikke som PSO! Det er et MMORPG hvor man spiller op til 3000 mennesker på en server og har sit eget hus ovs..... Så det kan du ikke spille offline!
Well crucify the insincere tonight...
SaturinoXSaturinoXSkrevet 23/06-03 17:04 
okay, tror i det kommer til at koste !?!
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
ValkyrieValkyrieSkrevet 23/06-03 19:13 
Ja.... Jeg har aldrig hørt om et rigtigt MMO der er gratis(plz lad vær med at sige Runescape)...

MS har en deticated team klar til at lave nyt content i TFLO! Der sidder altså et helt udviklingshold som fortsætter med at udvikle spillet, plus at der skal være nogen store servere, gode forbindelser og konstant folk klar til at rette bugs, crashs etc, der jo kommer i et MMO!
Well crucify the insincere tonight...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig