X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Beyond Good and Evil 2 trailer


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 28/05-08 21:08 
YES!!

Link...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
85 emne(r).
1 2 > »

Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 28/05-08 21:08 
YES!!

Link...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
tastasSkrevet 28/05-08 22:01 
Wuhu! Det er jo dagens gode nyhed. Rygterne har jo kørt i en rum tid nu, men damn, jeg havde aldrig rigtig turde håbe på det.

Glæder mig :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
ChronoChronoSkrevet 28/05-08 22:03 
Fedt! Det bliver godt! Håber dog ikke den der store tomme ørken er med i spillet.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 28/05-08 22:18 
Sikke et svin ;)


Jeg nåede desværre aldrig at spille 1'eren færdig...
men husker at det var et rigtigt flot spil på xbox, med en lidt syret historie.
jeg kan ikke helt huske hvad historien var.. men man skulle fotografere en del hehe
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
GreaseballGreaseballSkrevet 28/05-08 22:32 
Ser sku godt ud.
Nåede heller ikke at få spillet det første igennem. Nu har jeg en undskylding for det :D
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/05-08 22:33 
Det er fedt at Ubisoft tager chancen med en 2'er - det går forhåbentlig denne titel bedre. Spillet får dog uden tvivl mere opmærksomhed denne gang.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
WikzoWikzoSkrevet 28/05-08 22:50 
*Bryder ud i glædestårer*

Det ser enormt flot ud, og heldigvis lader udviklerne til at have bevaret den syrede humor. Jeg gad vide, hvad der er sket med Pey'J (jævnfør slutningen af det første spil), og hvorfor de befinder sig midt ude på bøhlandet. Jade har forresten ladet sit hår gro ud :P
KeenKeenSkrevet 28/05-08 23:26 
Happy days! Happy days!
SumezSumezSkrevet 29/05-08 00:27 
Jaaa! :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 29/05-08 02:24 
yesomgwtftotallysweeeeeeeeeet!

Der skal være en achievement for at suge fluer! :-D
EchoEchoSkrevet 29/05-08 14:20 
Er jeg den eneste som synes, at den trailer er en tynd omgang?
Jeg vil da helt sikkert se mere, før jeg går i spåner :)
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
BeanoBeanoSkrevet 29/05-08 14:22 
Echo>
Er jeg den eneste som synes, at den trailer er en tynd omgang?

Nej ;)

Men nok også mere nyheden om en opfølger det bringer glæde for mange.
KalicolaKalicolaSkrevet 29/05-08 15:22 
Er 1'eren stadig værd at spille igennem, eller ligner det noget fra 1980 idag? Vil det gøre ondt i mine grafik'er øjne at se på?
For The Love Of The Game
EchoEchoSkrevet 29/05-08 16:06, rettet 29/05-08 16:06 
Det er ikke fordi oplevelsen hverken er nyskabende eller grafisk smuk, men det er stadig en gennemspilning værd.
Karakterene og verdenen holder stadig den dag i dag :)
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
jaesjaesSkrevet 29/05-08 16:34 
Darknon>
Er 1'eren stadig værd at spille igennem, eller ligner det noget fra 1980 idag? Vil det gøre ondt i mine grafik'er øjne at se på?

Som grafiker er den æstetiske oplevelse forhåbentlig vigtigere end den tekniske :P

Vedrørende Beyond Good & Evil, så skiller grafikken sig mest ud for at være charmerende og for at have en forholdsvis personlig stil. Det er ikke afsindigt nyskabende, men mindre generisk end mange andre spil i samme genre.
WehnerWehnerSkrevet 29/05-08 17:23 
Spillet er en Zelda-klon ikke?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
EchoEchoSkrevet 29/05-08 18:19 
joooh, sådan da :)
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
RJKRJKSkrevet 29/05-08 20:57, rettet 29/05-08 20:57 
Når Halo er en Doom-klon :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 29/05-08 21:13 
Det var ikke mit indtryk, men jeg spillede heller ikke BG&E mere end en times tid for lige at se den gode stemning. Kan godt være, at det videreudviklede Zelda-recepten, men det var ikke det, jeg hørte fra mit crew.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WikzoWikzoSkrevet 29/05-08 22:18 
De første timer af spillet minder heller ikke så meget om Zelda; det er først senere, at der kommer dungeonslignende steder, men ellers har spillet sin helt egen stil :)

Darknon>
Er 1'eren stadig værd at spille igennem, eller ligner det noget fra 1980 idag? Vil det gøre ondt i mine grafik'er øjne at se på?

Helt klart! Jeg købte spillet for halvandet år siden til GameCube. Jeg nød det fuldt ud og spillede det for nyligt halvt igennem igen. Kan varmt anbefales, og det er også meget billigt i mange danske spilbutikker (det er dog nærmest umuligt at opspore til GameCube i ny udgave).
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 31/05-08 14:36 
Og lige pludselig glæder jeg mig overhovedet ikke til BG&E2 længere :s

Sequel needs to be aimed at the "new" market...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ChronoChronoSkrevet 31/05-08 14:46 
Det lyder som et salgstrick. Det var jo ikke fordi det første spil var svært overhovedet.

Og skulle det alligevel lykkedes dem at lave det endnu lettere, så kan det vist ikke have den helt store betydning for spillets kvalitet, så længe det følger formlen fra første spil.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 31/05-08 15:13, rettet 31/05-08 15:15 
Jeg håber du har ret. Spillet bliver forhåbentligt ikke gennemgående let og simpelt, for at tiltale en meget bred målgruppe. Jeg håber ikke Ubisoft har tænkt sig at presse Ancel til at skabe en 2'er, der tiltaler en helt anden målgruppe end det første spil, blot for at sikre sig at salget denne gang går bedre - ikke at jeg ikke onder seriens udvikler at den sælger strygende.

Traileren synes dog langt fra at ose af casual, og "alle skal være med". Desuden har Ubisoft jo syltet Rayman franchisen til det formål på Wii, så mon ikke Beyond Good And Evil slipper for den tur?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
WehnerWehnerSkrevet 31/05-08 15:39 
Tror du har misforstået betydningen af det at sylte noget, men vi er enige om, at Rayman er blevet dumbed down.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 31/05-08 16:24 
Syltet blev skrevet i farten - meningen var blot at give udtryk for at der ikke er meget tilbage af det oprindelig koncept ;)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
King ChaosKing ChaosSkrevet 31/05-08 18:12 
Ja, og syltning... i ordets oprindelige betydning... er jo netop at at bevare en stor del at de oprindelige kvaliteter... hvorimod vi overført bruger betydningen "at hengemme" ...men stadig ikke det du mente :D
SumezSumezSkrevet 01/06-08 15:10 
Jeg forstår det ikke.. Etteren var jo enormt nemt..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 01/06-08 23:07 
BG&E er ét af de få spil jeg rent faktisk gad at gennemføre, måske fordi det aldrig blev frustrerende svært, og derved altid bevarede sin fremdrift (vigtigt for historien) og fordi det ikke var længere end det var.

Det havde de lidt sand-box a'la Zelda og en masse passion for naturen (også meget Zelda-agtigt) men udover var lighederne svært at få øje på. Jeg nød bare historien og karaktererne fuldt ud.

Men så frygter man også lidt over-kill i denne fortsættelse. - Er det de samme udviklere som står bag...?
The medium is the message.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 01/06-08 23:22 
Så vidt jeg har forstået er det igen Michel Ancel der arbejder som lead designer.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DommergaardDommergaardSkrevet 02/06-08 13:55 
Super god nyhed! Gennemførte også spillet for nogle år tilbage. Der er sjælendt at jeg løber ind i et spil, som jeg virkelig har lyst til at spille og gennemføre - det var B&E! Glæder mig til at se noget gameplay!
IqonIqonSkrevet 09/05-09 23:47, rettet 09/05-09 23:50 
Der er dukket en ny trailer op på nettet som med stor sandsynlighed er fra Beyond Good and Evil 2 - kvinden der løber rundt ligner i hvert fald Jade en hel del.

Men gad vide hvor meget af det, der er ingame... kameraet vil i hvert fald næppe fare rundt på samme måde, og det er jo nok mest af alt bare en target render.

Beyond Good and Evil 2 - leaked footage
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/05-09 23:49 
Det ligner da noget Mirrors Edge 2 halløj?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/05-09 00:02, rettet 10/05-09 00:05 
Hvad enten det er BG&E 2 eller Mirror's Edge 2, så ligner det mest noget Proof of koncept, til intern brug. Spørgsmålet er så om det er spillets grafiske motor der trækker herlighederne, eller om det er præ-renderet. Jeg vil skyde på det sidste, og der er næppe, som sagt ovenover, tale om egentligt gameplay.

Det ligner ikke rigtigt stilen fra hverken det første BG&E eller den første teaser for BG&E 2. Spændende ser det ud ikke desto mindre.

EDIT: Tøjet pigen har på, ligner dog UTROLIGT meget det Jade har på i den første teaser, så der er måske noget om snakken.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HyakotakeHyakotakeSkrevet 10/05-09 14:00 
Nejnej, det er Prince of Persia i ny stil :-)
ChronoChronoSkrevet 10/05-09 15:22 
Det må da være Jade. Ser spændende ud! Ikke hvad jeg havde forventet, men meget flot og tempofyldt.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/05-09 18:39 
Veeeery nice...!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 11/05-09 09:53 
Jeg er lidt skeptisk.

BG&E var det bedste Zelda spil i mange år, så jeg har ikke meget lyst til, at det nye spil skal være noget PoP / ME klon halløj.

Men det ser satme godt ud.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/05-09 10:07, rettet 11/05-09 10:08 
Det ligner mere en trailer end gameplay. Kameraet er for konfus til at det ville være egnet til at spille med da man som spiller ikke vil have overblikket. Så ja... Måske en cut-scene eller (gys) en Quick Time Event D:
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 02/07-09 23:00, rettet 02/07-09 23:01 
Iqon>
Der er dukket en ny trailer op på nettet som med stor sandsynlighed er fra Beyond Good and Evil 2 - kvinden der løber rundt ligner i hvert fald Jade en hel del.

Men gad vide hvor meget af det, der er ingame... kameraet vil i hvert fald næppe fare rundt på samme måde, og det er jo nok mest af alt bare en target render.

Ikke BG&E2, men en fake satire-video baseret på "simplified gameplay" - altså forsimplet spilstyring som i Assassin's Creed. :) Der nogen der mener, at Ubisoft er blevet for "cinematiske".

Jeg ser hellere en fed klassisk platformer i stil med Rayman end et forsimplet BG&E2 (der muligvis giver flere penge i kassen, eller noget).

Der har desværre ikke være nye officielle oplysninger om en fortsættelse siden UbiDays-eventen i maj sidste år (teaser-trailer). Ikke engang på årets E3. :/
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SumezSumezSkrevet 06/07-09 13:32 
SkyblazeR>
Ikke BG&E2, men en fake satire-video baseret på "simplified gameplay" - altså forsimplet spilstyring som i Assassin's Creed. :) Der nogen der mener, at Ubisoft er blevet for "cinematiske".

Kan du uddybe? Har Ubisoft brugt så mange kræfter på at lave noget der blot er en parodi på dem selv?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 06/07-09 16:08, rettet 06/07-09 16:09 
Jeg så bare, at Gametrailers havde postet en tilføjelse om, at klippet er lavet af Destructoid.com. Feedback i flere foraer antyder også, at den er fake.

http://www.gametrailers.com/user-movie/bg-e-2-official-footage-parody/316982

Der er vist heller ikke nogen, der har bekræftet, at det er en officiel BG&E2-trailer (men den teaser der var på UbiDays sidste år var derimod åbenlyst officiel).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
jaesjaesSkrevet 06/07-09 17:13, rettet 06/07-09 17:17 
Jeg har lige kigget på Gametrailers, og der er to udgaver af samme trailer. En uden interface, formentlig officiel, og en fra Destructoid, hvor de laver grin med brugen af A-knappen i spil.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 06/07-09 17:58, rettet 06/07-09 17:59 
OK, nåede slet ikke så langt :) (men har lige set den). Så det må det være meget tidlig leaket beta-footage (ligner da Nintendo 64-grafik). Der er i øvrigt endnu ingen officiel `release` på spillet.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 27/08-09 09:03 
Nooo... Håber ikke det er sandt...

Gamespot: Beyond Good and Evil 2 development on hold?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 27/08-09 10:06 
Øv D:
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/08-09 11:16 
ARGH! Det har bare at være løgn. BG&E2 var den bedste nyhed nogensinde...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SeventhSunSeventhSunSkrevet 27/08-09 14:10 
Jeg forstår ikke spiludviklere.

Ubi må da have masser af penge - hvor svært kan det være at udgive et spil i nu og næ, der ikke nødvendigvis bliver en kassesucces.

Og så endda et spil som BG&E2, som vil få masser af goodwill og publicity.

Og rinse + repeat ang. Kid Icarus til ny Nintendo platform.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 27/08-09 14:17, rettet 27/08-09 14:17 
Jeg tror desvære at uanset hvad de gør, vil det være et forretningsmæssigt flop sammenlignet med FIFA 2010, og et eller andet sted sidder der en gruppe pengemænd og trækker i trådene.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 27/08-09 14:23 
SeventhSun>
Ubi må da have masser af penge - hvor svært kan det være at udgive et spil i nu og næ, der ikke nødvendigvis bliver en kassesucces.

Og så endda et spil som BG&E2, som vil få masser af goodwill og publicity.

Du svarer jo selv på det. Ubisoft er et firma, og de skal tjene penge - og lige nu er der finanskrise. Hvis BG&E2 ikke ser ud til at kunne tjene pengene ind igen, så er det sådan set ligemeget at vi sidder herude og vil have det - vi får det ikke, hvis der ikke er en rentabel forretningsmodel, der giver stort overskud.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/08-09 14:49 
Det eneste håb er vel at Ancel slår i bordet, og siger at han VIL lave spillet på hans præmisser, nu og ikke om fem år. Har han trodsalt ikke lidt at skulle have sagt hos Ubi? Var der ikke noget med at de gav ham nogle indrømmelser da de rodede lidt for meget med Rayman licensen?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
85 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig