X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvem har Mr Gimmick?


Svar Sortering
QweetixQweetixSkrevet 27/05-08 22:34 
Spillet er usandsynlig sjældent, og er MEGET dyrt. Ville bare høre om der er nogen herinde der har spillet? Jeg har det desværre ikke selv, men hvis jeg fik chancen for at købe det i mint stand, ville jeg slå til med det samme :)
52 emne(r).
« < 1 2

Svar Sortering
SumezSumezSkrevet 03/04-17 09:59 
Hev spillet frem igen i forgårs og gik efter en "true ending" gennemspilning hvor man får alle skattene uden game over for at låse op for 7. bane. En af de bedste udfordringer på NES'en efter min mening. Det er ikke særlig svært da spillet er forholdsvist nemt og overøser dig med ekstraliv, men man skal alligevel kende spillet og vide hvad man laver.

Min gennemspilning var ekstremt klodset, og jeg endte med at brænde 10+ ekstraliv af på slutbossen som jeg aldrig havde mødt før, men det fantastiske ved det her spil er den utrolige dybde der er i gameplayet, og der er nærmest ingen grænse for hvor meget man kan blive ved med at blive bedre til spillet. Og selvom det eneste du videre får ud af det, er at dit spil bliver mere flydende og flottere at se på, er det i sig selv en utroligt tilfredsstillende belønning.

En af de største perler i NES-biblioteket uden tvivl.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 26/01-19 14:30 
Spillet får en remake til EXA-platformen :O

https://twitter.com/moftsoft/status/1089063155765035009
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
52 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig