X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ninja Gaiden II


Svar
nerosnerosSkrevet 26/05-08 12:33 
Det glæder mig at læse.

Nu mangler jeg så bare lige en XBOX 360 ...Damn it ;-)

Link...
Bashful Neophyte
54 emne(r).
1 2 > »

Svar
nerosnerosSkrevet 26/05-08 12:33 
Det glæder mig at læse.

Nu mangler jeg så bare lige en XBOX 360 ...Damn it ;-)

Link...
Bashful Neophyte
dpldplSkrevet 26/05-08 12:36 
Sidste del er jo let at løse ;)

Glæder mig selv til ninja gaiden, især da den er en nice pris i UK. 33£+porto (eller 35£+porto, hvor man får gratis ingame costumes med)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 26/05-08 12:58 
Lyder lovende :)

Vil dog lige vente lidt og læse nogle flere anmeldelser før jeg bestiller - lyder trist hvis framerateproblemerne er så store som de skriver :!

Kommer der en demo af den på Live?
dpldplSkrevet 26/05-08 13:54 
Den demo skulle have været ude for lang tid siden, efter hvad der blev lovet. Så tro sgu de har droppet den :(
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
PalleJensenPalleJensenSkrevet 26/05-08 14:02 
Neeej, demoen står til at komme i maj måned... så det kan nåes endnu... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
dpldplSkrevet 26/05-08 15:44, rettet 26/05-08 15:45 
Eurogamer anmeldelse er også ude.

SKal lige siges ser ud til både ign or eurogamer har lavet en review af en dårlig review version af spillet.
Kan læses på teamxbox forums, så lyder til der kommer en del semi ubruglige reviews.
( http://forum.teamxbox.com/showpost.php?p=10942481&postcount=115 )

Eurogamer review
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 26/05-08 15:46, rettet 26/05-08 15:48 
Eurogamer påstår at de har anmeldt retail udgaven.

What aren't a matter of opinion, however, are the technical flaws. Frame-rate is a persistent issue, and while a little slowdown can actually look quite cool in places, it's not so great when it prevents you from pulling off a move in combat or just makes the whole display laggy. This is especially noticeable if you're running in 1080p - we had to drop our 360's display back to 1080i to get the game to run at an acceptable frame-rate, and this on a brand new 360 running a boxed copy of the PAL release.

Kunne dog godt tænke mig at vide hvor godt det kører i 720p... hvis det nu løser problemerne.
dpldplSkrevet 26/05-08 16:00, rettet 26/05-08 16:13 
Altså man kan vel ikke andet end tro på dem eller ikke.

Men lyder mærkelig hvordan teamxbox og IGN har fået en review version, hvorimod eurogamer retail. Lyder forkert når de poster den review lige efter embargo forsvinder.

Nå ja, jeg ligeglad. Reviews været ubruglige hele denne generation. Så hvorfor skulle jeg begynde hører efter de dårlige/betalte meniger nu.
Tro jeg venter på se hvad folk der købt det, siger om spillet. Det har aldrig fejlet mig (og gav mig rigtig indtryk af spil som blue dragon, eternal sonata, vking, dark sector og så videre)

EDIT: blimblim på neogaf siger gamersyde ikke fik retial copy. SÅ gætter på earugamer lyver :o (Da de siger EU sites har fået retial version)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 27/05-08 09:35 
Tja, håber skam du har ret og det er forbedret eller fixet - men giver bare ikke helt mening med det de skriver på deres forum mht. deres 360 der døde (RROD) og de måtte købe en sprit ny maskine selv for at teste det. Kan ikke rigtigt se nogen grund til de skulle lyve om det - specielt på denne måde, så ville det være nemmere bare at lade være med at gå ind i om det var review build eller retail ;)
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 27/05-08 23:01 
i USA holder de "ten days of Ninja" hehe

http://www.xbox.com/en-US/community/events/10daysoftheninja/

Selvfølgelig har de også haft besøg af "Ask a Ninja"
http://www.xbox.com/en-US/live/marketplace/n/ninjagaiden2/askaninja.htm
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
WehnerWehnerSkrevet 01/06-08 00:37 
Har lige spillet det første af spillet, og jeg skal love for, at der ikke er sparet på blodsprøjt og afhuggede lemmer til højre og venstre - minder faktisk om Conan, hvad det angår.

Kameraet er stadig ikke fantastisk, men jeg bemærkede ikke noget med frameraten. Kan være jeg gør i morgen...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 01/06-08 22:30, rettet 01/06-08 23:06 
Ja, det er nogle særdeles saftige ninjaer man kæmper imod... :)

Jeg synes faktisk er Ninja Gaiden II er sjovere end forgængeren. For det første er sværhedsgraden ikke så latterlig og urimelig høj længere og for det er andet har det bevæget sig over og er blevet mere et action-adventure mere end et decideret action/kampspil.

Det synes jeg klæder spillet - skal helt klart spille det noget mere i pauserne mellem GTA IV og GRID... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
WehnerWehnerSkrevet 01/06-08 22:32 
Jeg tror ikke at NGII er ligeså godt som etteren, men det er sjovere :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 03/06-08 23:09 
Det var i hvert fald sjovere indtil jeg nåede bossen i chapter 2 - og så blev det ligeså fucking frustrerende som det gamle. Lidt irriterende, for spillet har fire sværhedsgrader, så man skulle tro, at der var plads til, at nummer et ikke blev frustrerende.

Jeg gav bossen ti forsøg inden jeg slukkede i frustration. Bortset fra det er spillet ca. på niveau med Conan.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 03/06-08 23:16 
Og den sammenligning med Conan må du meget gerne uddybe for det kan da på ingen måde være et plus, vel?
Eller siger du bare, at Ninja Gaiden II er et dybt middelmådigt spil? :)
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
WehnerWehnerSkrevet 03/06-08 23:21 
Jeg har vurderet Conan til 7 herinde og spillede det en hel del. Faktisk gav jeg først op ved slutbossen. Synes det er toppen af den genre, som den ser ud i dag. At toppen så pt. er et syvtal synes jeg er lige det mindste, og jeg håber stadig på, at der snart kommer et ottetal :)

Det er jo samme genre, bortset fra at NGII har lidt mere platform, lidt dybere kampsystem, men også mange flere irritationsmomenter ang. kamera og at spillet "spiller sig selv".
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 03/06-08 23:40, rettet 03/06-08 23:40 
Når du siger der ikke findes ottetaller i den genre kan jeg næsten udlede, at du ikke har spillet God of War ;) Men så længe det er så subjektivt baseret er der jo ikke så meget at sige til det andet end din holdning er fair :) Det er nok bare fordi min verden hænger anderledes sammen, at jeg hævede mine øjenbryn. I min verden er Conan 5/10 og det første Ninja Gaiden 7/10, så det var noget af et tilbageskridt for toeren...
Men det kan også bare være det er mig og min verden der er sær for i min verden kan et FPS eksempelvis heller ikke få mere end 8/10 som genren er nu :p
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
nerosnerosSkrevet 03/06-08 23:41 
Wehner>
Det var i hvert fald sjovere indtil jeg nåede bossen i chapter 2 - og så blev det ligeså fucking frustrerende som det gamle. Lidt irriterende, for spillet har fire sværhedsgrader, så man skulle tro, at der var plads til, at nummer et ikke blev frustrerende.

Jeg gennemførte Ninja Gaiden Sigma på ca. halvanden uges tid. Det var en mega fed oplevelse men man skal være tålmodig og ikke give op, tro på sig selv og spise sundt og alt det der ;-)
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 03/06-08 23:44, rettet 03/06-08 23:44 
Kristensen>
I min verden er Conan 5/10 og det første Ninja Gaiden 7/10

Jeg vil gætte på, at du kommer til at synes NGII er til seks så. Vi får se :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 03/06-08 23:50, rettet 03/06-08 23:57 
Wehner>
Jeg har vurderet Conan til 7 herinde og spillede det en hel del. Faktisk gav jeg først op ved slutbossen. Synes det er toppen af den genre, som den ser ud i dag.

Prøv Viking. Kvalitetsmæsigt syntes jeg det er en smule bedre end Conan, men fokus ligger også andre steder. Kampsystemet er ikke lige så gennemtænkt, men spillets struktur syntes jeg er mere interessant, end Conans monotone smykkejagt.

Men jeg giver Kristensen ret i at God Of War er bedre end begge, men ikke i at FPS'ere ikke kan gøre det bedre end 8 ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
nerosnerosSkrevet 03/06-08 23:52 
Kampsystemmæssigt er der ingenting som kommer i nærheden af Ninja Gaiden spillene!
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 03/06-08 23:58 
Men nogle gange går Hayabusa bare totalt i selvsving farer ud og ind mellem fjenderne i et tempo, hvor jeg ikke kan følge med (og et kamera, der ikke hjælper). I COnan følte jeg, at jeg havde mere kontrol - sikkert også fordi det var mere enkelt.

Kunne godt forestille mig både at Vikings er på niveau med Conan, og at God of War er et over.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 04/06-08 00:08 
Ja det går lidt hurtigt og det er ikke altid øjnene kan følge med, men jeg synes kampsystemet er skruet så godt sammen og gør hele oplevelsen super lækker. Selvfølgelig er der visse irretations momenter med kameraret men sådan er 3d ;-) Man kan næsten klarer sig igennem alt opdagede jeg hvis man har en god potion energi og ekstra liv som genopliver en med det samme under kampen hvis man skulle gå hen at dø.

Jeg vil faktisk gerne prøve at spille Conan, men God of War har aldrig sagt mig noget ved ikke hvorfor?
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 04/06-08 07:46 
Wehner>
Det var i hvert fald sjovere indtil jeg nåede bossen i chapter 2 - og så blev det ligeså fucking frustrerende som det gamle. - jeg gav bossen ti forsøg inden jeg slukkede i frustration. Bortset fra det er spillet ca. på niveau med Conan.

Jeg havde også en smule problemer med Boss nr. 2... Men jeg fik efter nogle gange ram på ham. Han er faktisk ikke så svær, man skal bare lige lure ham... Nøgleordene er afstand og hastighed...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KalicolaKalicolaSkrevet 04/06-08 08:10 
Jeg spillede demoen igennem 2 gange. Det er blevet lækkert blodigt, hvilket er et stort plus. Men ellers er jeg ikke så vild med det grafiske. Det går forhurtigt, så det er svært at se hvad der sker det meste af tiden, man trykker på nogle knapper, og ryu farer rundt, og så dør fjenderne. Det havde været SÅ meget federe hvis tempoet var langsommere, så man bedre kunne se hvad der foregik, plus man bedre ville kunne nye de fede animationer. Plus at spillet er meget mørkt, spilleren er mørk, og fjenderne er mørke, så det hjælper sgu heller ikke på det visuelle. Men lydene og kampsystemet fungere meget godt :)
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 04/06-08 09:39 
PalleJensen>
Nøgleordene er afstand og hastighed...

Men dræber du ham stadig med katanaen? Jeg synes mine afstandsvåben bliver blokeret og ildangrebet næsten ikke giver skade.

Skriv endelig flere tips :p
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 04/06-08 09:45 
Nej, dræber ham med de knive jeg har på hænder og fødder. De er opgraderet til en Lvl. 2....

Hold afstand til ham... (med Left trigger og left stick - mener jeg det er) og når han har afsluttet et angreb, ryger du på ham... Angrib ham med dine hurtige angreb - det tager lidt længere tid at få ham ned med nakken, men dine langsomme, og kraftigere, angreb er for langsomme og dem får han blokeret ofte...

Vær loaded med ekstra energi, for han vil uden tvivl tage noget fra dig og du får brug for at tanke op undervejs...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/06-08 16:15 
Jeg har lige spillet demoen og syntes at det var ret underholdende... Men der er éns våben selvfølgelig også på MAX og det er jo lige den første bane. Jeg ved ikke hvor svært spillet ellers er...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 04/06-08 20:38 
Det er pænt svært... Selv på den laveste sværhedsgrad, får man nok at se til. Men det er ikke så urimeligt svært som forgængeren...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
WehnerWehnerSkrevet 05/06-08 13:24 
PalleJensen>
Nej, dræber ham med de knive jeg har på hænder og fødder. De er opgraderet til en Lvl. 2....

Problemet var, at jeg havde overset, at man kan opgradere våben i butikkerne. Opgraderede selv min katana, og så var han ikke det store problem.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 05/06-08 16:02, rettet 05/06-08 16:02 
Hvis man ikke kan hitte ud af en boss så gå ind på gamefaqs og se de videoklip som folk har lagt op med hvordan de selv gør :-)

Meget hjælpsomt..!
Bashful Neophyte
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 05/06-08 20:31, rettet 05/06-08 20:32 
Jeg har spillet demoen som en gal - og fik et "holy crap" øjeblik da jeg i en fight fik en 70+ hits combo. Spillet føles godt. Her er et eksempel på hvordan blod og vold faktisk gør spillet bedre.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
WehnerWehnerSkrevet 05/06-08 20:37 
Jeg har spillet videre i dag, og indtrykket er blevet en smule mere positivt. Men min højeste kombo er 23... jeg tror ikke, jeg er ret god til det :-/
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HankyHankySkrevet 05/06-08 20:54 
Jeg er nok éne om at synes, det ikke er noget specielt, selvfølgelig kun vurderet ud fra demoen.

Det virker kedeligt, meget ensformigt, kameraet er det samme åndsvage som fra det første spil, og så er tempoet skruet alt for højt i vejret. Jeg havde forventet en smule mere af en to'er. Ninja Gaiden Sigma på speed, hverken mere eller mindre.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
WehnerWehnerSkrevet 05/06-08 21:41 
Hanky>
Jeg er nok éne om at synes, det ikke er noget specielt,

Husk at læse trådene inden du svarer på dem :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HankyHankySkrevet 05/06-08 22:03 
Øh? Jeg læser skam, hvad folk skriver.
Jeg synes bare alle der havde skrevet heri, virkede til at være enige om der var nogle få negative punkter, men at det generelt var godt og en positiv oplevelse.

Jeg sidder med et indtryk, af en ringe og ekstrem kedelige oplevelse.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
CoreCoreSkrevet 05/06-08 22:41 
Hanky>
Jeg sidder med et indtryk, af en ringe og ekstrem kedelige oplevelse.

Nu skal du jo tænke på at det også er udviklet med PS3 som lead-platform. Derfor den tekniske ringe kvalitet :p
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HankyHankySkrevet 05/06-08 23:05 
Hmp, HAZE - øh, nå nej... Ja, det er klart, det skal jeg tænke på :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HeroldHeroldSkrevet 06/06-08 02:14 
Core>
Hanky>
Jeg sidder med et indtryk, af en ringe og ekstrem kedelige oplevelse.

Nu skal du jo tænke på at det også er udviklet med PS3 som lead-platform. Derfor den tekniske ringe kvalitet :p



Haha, jeg elsker når der laves callbacks til tåbelige udtalelser. :D

9/10 - "Ok, uden at være prangende" :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 06/06-08 10:32 
Hanky>
Jeg er nok éne om at synes, det ikke er noget specielt, selvfølgelig kun vurderet ud fra demoen.

Her spiller smag ind - Jeg kan slet ikke forstå du kan sige sådan :-)

Syntes det er noget af det mest coole jeg har spillet længe.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/06-08 13:26 
Vurderet ud fra demoen synes jeg godt om det nye Gaiden. Kameraet er dog stadig latterligt dårligt - ærgerligt.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 07/06-08 12:37 
Shit? Har nogle af jer andre oplevet et problem på bane 2? På et tidspunkt gik mit spil med jævne mellemrum i stå for at starte op igen nogle sekunder efter. Billede stod stille mit i en fight men musikken kørte videre? Det crashede ikke som sådan, men frøs i et par sekunder af gangen. Har ikke oplevet det siden.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/06-08 12:41 
Næeh, det har jeg heller ikke oplevet...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
WehnerWehnerSkrevet 07/06-08 13:01 
Heller ingen problemer i den retning her - og jeg er endda kommet forbi bane to nu :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 05/03-09 19:15 
[Galde]
Hvad sker der for det spil her?

Det er da den lammeste form for "Boss-fight", jeg nogensinde har oplevet.

*SPOILER*



Jeg er nået til slutningen af spillet (Chapter 14)

3 helt latterligt svære F***ing boss-fights i streg, uden mulighed for at generhverve energi (Herbs, grains osv) overhovedet. Det er simpelthen åndsvagt. Den gemmer selvfølgelig ikke imellem dem, og man får heller ingen varsel, så man evt. kan spare på energibeholdningerne.

Det er noget der ligner første gang, at jeg hen mod slutningen af et spil, overvejer at droppe lortet helt og tyre det hårdt ned i Gamestops disk.

Er det bare mig der er en noob, eller har I andre været lige så frustreret?

Jeg kan i hvert fald ikke se at spillet her skulle være noget dets udvikler burde sidde og prale af, for mig at se er det bare stinkende dårligt leveldesign.

[/Galde]
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 05/03-09 19:47 
Uha, jeg har haft spillet stående i over ½ år, fordi jeg ikke lige gad "udfordringer"... du giver mig helt lyst til aldrig at spille det. :-) Jeg havde en lignende rant på tegnebrættet om de kraftidioter, der opsætter noder i Guitar Hero World Tour... og derefter lægger alle de satans heavy-numre i en kæmpe blok som slutning på karrieren. Fuck, hvor har jeg været tæt på at miste min guitar helt.
nerosnerosSkrevet 12/03-09 08:35 
Hmmm. Jeg har lige læst din vurdering af spillet Core. Jeg elsker Ninja Gaiden Sigma til PS3, men her er der vist også skruet ned for sværhedsgraden. Synes spillet har den fedeste stemning. Efter jeg har set et par video reviews af Ninja Gaiden II har jeg dog også været ret skeptisk omkring at købe det må jeg indrømme. Men jeg er nu altid ret frisk på en udfordring. De nye Ninja Gaiden spil bruger jo en ældgammel opskrift som er baseret på oldshool spil taktik, som gør at man hele tiden skal stramme sig an, og hvis man tror man kan læne sig tilbage i sofaen og bare jappe den afsted så kommer man ikke langt. Men du har måske ret spillet er måske lige en anelse for svært. Er der overhovedet nogen herinde som har gennemført det?
Bashful Neophyte
CoreCoreSkrevet 12/03-09 16:22 
Jeg kunne også godt selv lide Ninja Gaiden på Xboxen, jeg blev dog aldrig færdig med det.

Men jeg husker slet ikke at 1'eren havde så mange problemer med kameraføringen. Og jeg mener helt bestemt at kontrollen var super-tight dengang.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 12/03-09 17:49 
he.. jeg nåede hvis ikke længere end at få omkring 3/4 del af første boss healt....
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 23/03-10 16:55 
Gadfackingdammit! Nu går jeg endelig i gang med NG2, spiller halvdelen af kapitel 1, og så begynder spillet kraftedme at sende mig en error message hvert andet sekund om, at "mit storage device ikke er koblet korrekt til og jeg skal reattach det for at kunne spille videre". Når jeg trykker OK på meddelelsen (som popper op som en dashboard-vinduesbesked, kommer den igen 2 sekunder senere.

Jeg har installeret spillet, så det kører fra HDD, så selvfølgelig sidder "storage device" korrekt, ellers kunne den jo ikke loade spillet ind.

Kender nogen til denne fejl og hvordan man retter det? Kan det have noget at gøre med det her? : http://kotaku.com/5029904/ninja-gaiden-ii-mission-pack-take-2
54 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig