X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hotel i København


Svar
SyrefoxSyrefoxSkrevet 24/05-08 19:27 
Skulle lige høre om nogen herinde fra København, kan anbefale et hotel, da min kone og jeg vil på weekendtur til København. Prisklassen er ikke SAS Radison men bare et almindeligt godt hotel.
JAAJAASkrevet 24/05-08 19:51 
Cab-Inn skulle være godt til rimelige priser.

Cab-Inn
nerosnerosSkrevet 24/05-08 19:53, rettet 24/05-08 19:54 
Yes Cab-Inn det er rigtig godt, og der skulle vist være 3 af slagsen rundt omkring også et ret tæt på søerne :-)
Bashful Neophyte
CronossCronossSkrevet 24/05-08 20:31 
Jeg plejer at bo på Hotel Jørgensen eller Ascott, alt efter om jeg selv betaler (læs: arbejdet betaler Ascott ;)).
Jørgensen er bestemt udemærket, og til en rigtig god pris. Cab-Inn er jeg ikke så vild med.
JAAJAASkrevet 25/05-08 04:08 
neros>
Yes Cab-Inn det er rigtig godt, og der skulle vist være 3 af slagsen rundt omkring også et ret tæt på søerne :-)

Og lige ved Tivoli :)
SyrefoxSyrefoxSkrevet 25/05-08 13:20 
Cronoss>
Jeg plejer at bo på Hotel Jørgensen eller Ascott, alt efter om jeg selv betaler (læs: arbejdet betaler Ascott ;)).
Jørgensen er bestemt udemærket, og til en rigtig god pris. Cab-Inn er jeg ikke så vild med.

Hvorfor er du ikke så vild med Cap-Inn?
Hvilket ligger tættest på støget, tivoli osv?
PalsgaardPalsgaardSkrevet 25/05-08 16:12 
Har boet på Cab-Inn i Århus og det var ærligt talt noget værre lort, men kender ik specifikt deres københavn afdeling.

I Århus var det både elendige værelser, elendig betjening, og de lejede vores værelser ud til andre mens vi stod til at betale for dem, hvilket de lige glemte at fortælle den ene dag vi kom tilbage og dermed vækkede et par ældre herre...
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
CronossCronossSkrevet 25/05-08 17:14, rettet 25/05-08 17:15 
Syrefox>

Hvorfor er du ikke så vild med Cap-Inn?
Hvilket ligger tættest på støget, tivoli osv?

Jeg synes det er grimt, har semi-dårlig service (Ved self. ikke om det bare er min erfaring), og generelt virker meget som det det er - et meget billigt hotel.
Hotel Jørgensen er vidst nok lige så billigt, men minder mere om et klassisk hotel efter hvad jeg har prøvet. Jeg har været der en del, så de er rigtig flinke - men det mener jeg nu at de har været fra starten. Man skal vist bare være lidt bevidst om hvilke værelser man får, de har en eller anden turistafdeling seperat fra der hvor jeg bor, hvor man kan bo rigtig mange på en stor stue.

Ascot er self. et rigtig godt og ret dyrt hotel, men det er fin kvalitet hvis man vil bruge lidt ekstra penge. Her har jeg boet rigtig meget, og har altid været glad for det. Engang fik jeg et værelse med et mindre vindue end jeg plejede, og det kom de selv op og tilbød at skifte, uden at jeg selv havde sagt noget.
Per SPer SSkrevet 25/05-08 20:21, rettet 25/05-08 20:22 
Utroligt flot at de ville udskifte et vindue. ;)

Afhængig af hvad man forlanger for sine penge, så har jeg aldrig haft problemer med Cabb-In (overfor hovedbanegården).
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
CronossCronossSkrevet 25/05-08 20:28 
Så værelset da :p
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig