X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Samba de Amigo, tror det bliver godt


Svar
3of193of19Skrevet 23/05-08 15:22, rettet 23/05-08 16:54 
Jeg har i lang tid været lidt bange for Wii porten af Samba de Amigo, da der ikke har været nogen info om hvordan præcist styringen ville virke.
Personligt var min første tanke at hver spiller skulle bruge to WiiMotes, men var bange for at få nunchuck snoren viklet om halsen.
Heldigvis havde Gearbox øjensynlig samme tanke og som man kan se i videoen, kan man i hvert fald spille med to WiiMotes. Så må vi bare håbe at der kommer maraca add-ons til WiiMoten så spillet føles lige så sjovt som på Dreamcast. :)
Glæder mig i hvert fald til det. Heldigvis har vi fire Wiimotes i huset når vi skal til at spille versus. :)

Samba reklame på Gametrailers
HankyHankySkrevet 23/05-08 16:10 
Er der i det heltaget nyt soundtrack i Wii-udgaven?
Hvis ikke, holder jeg mig stadig til DC-versionen.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/05-08 16:41 
Lidt hurtig hovedregning siger at det vil koste næsten 2000 kr for 3 wiimotes og spillet. Nej tak så er DC versionen ligeså "billig" og så er controlleren meget sejere.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 23/05-08 16:47 
Wii-motes er selvfølgelig noget man har, hvis man kan lide spil :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 23/05-08 16:53 
Jeg har pt. kun een Wiimote. Jeg henviser til "Døgncenter for frustrerede spillere"-tråden for nærmere info :!
ChronoChronoSkrevet 28/06-08 08:36, rettet 28/06-08 08:37 
Nu med maracas:

Samba de Amigo, tror det bliver godt
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HankyHankySkrevet 28/06-08 10:21 
God idé.

Hvis det virker som det skal, køber jeg et sæt på releasedagen.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/06-08 13:29 
Det er virkelig skidt. Så SKAL man altså ha' 2x Wiimotes for hver spiller? Det bliver jo sindsygt dyrt...
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 28/06-08 13:36 
Velkommen til Nintendo (it prints money!)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/06-08 13:42 
Det er jo også åndsvagt at man skal sætte wiimoten ind i alt. Skal man spille Guitar Hero skal den over i guitaren. Skal man spille Samba skal den i maracaen. Skal man spille Fifa skal den sikkert i en eller anden støvle. Det holder da ikke :(

I øvrigt var jeg ved at brække mig i lårtykke stråler da jeg tidligere i denne uge opdagede at prisen på en guitar controller til Wii var 449,- og så virker den ikke uden en Wiimote. Dvs 900,- for en komplet GH controller til Wii! For satan bergsala...
Spiller nu: Phantasy Star IV
dchangdchangSkrevet 28/06-08 13:51 
Et tip til dem som mangler wiimotes, køb et bundle på Dealextreme med wiimote og nunchuck til ca. 69$ og med fri fragt. Sælg derefter nunchucken til ca. 200 kr. på gulgratis eller dba, og wupti så har man en wiimote til ca. 150 kr.

Har jeg selv gjort med mine 3 sidste wiimotes. ;-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
3of193of19Skrevet 30/06-08 22:03 
Konsolkongen>
Det er jo også åndsvagt at man skal sætte wiimoten ind i alt. Skal man spille Guitar Hero skal den over i guitaren. Skal man spille Samba skal den i maracaen. Skal man spille Fifa skal den sikkert i en eller anden støvle. Det holder da ikke :(

I øvrigt var jeg ved at brække mig i lårtykke stråler da jeg tidligere i denne uge opdagede at prisen på en guitar controller til Wii var 449,- og så virker den ikke uden en Wiimote. Dvs 900,- for en komplet GH controller til Wii! For satan bergsala...

Synes egentlig det er ret smart.
Når man først har wiimotsene burde alt følgene udstyr være billigere da al wireless isenkrammet sidder i Wiimoten allerede.
At der så laves scores penge er jo så desværre pga griske firmaer som Bersala.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig