X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad er reglerne for priser på nettet?


Svar
solid snakesolid snakeSkrevet 21/05-08 19:03 
Jeg faldt tilfældigt over denne internetside som hedder Gameway som ligger i Lemvig. Jeg finder nogle billige Nintendo spil. Jeg får bestilt 5 Nintendo Wii spil og et Nintendo Ds spil. Jeg har en kopi af bestilling er gået igennem og fået en ordre bekræftigelse på det. Men nu ændre sælger sine priser på nettet, og vil ikke sælge til de priser som der stod på siden da jeg bestilte.
Jeg betalte med Paypal og pengene er trukket fra min konto.
Jeg tænkte det var nemmere og hurtigere. Jeg har screen shots af alle sider, bare for en sikkerhedsskyld.

Spørgsmålet er må han overhovdet ændre priserne efter jeg har bestilt og betalt, Og forlanger at jeg skal give den nye pris?

Og hvad vil i mene jeg kan gøre i denne situation?

Jeg mener jo selv at jeg kan forlange de 6 spil til den pris der stod på nettet, pris forskellen er på 1178kr fra den pris jeg bestilte til og den han opgav mig.

Måske en god side måske en dårlig side.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
HeroldHeroldSkrevet 21/05-08 19:14 
Hvad er årsagen? Hvor billige var spillene? ´Hvis det er en fejl i deres system, der har gjort det, så er de vist ikke nødsaget til at sælge dem.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
solid snakesolid snakeSkrevet 21/05-08 19:24 
De var under halv pris. Årsagen til han ikke ville sælge dem, er han sagde det var gamle priser, og at han nu har rettet priserne. Han har ikke sagt at det er en fejl i deres system, bare at det er gamle priser. Men det var nyere titler som Mario Kart til Nintendo Wii der var iblandt. Så priserne er ikke specielt gamle, vil jeg mene.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
WonderboyWonderboySkrevet 21/05-08 19:35 
Synes da ikke jeg kan se de har Wii spil?.
I love monster land
solid snakesolid snakeSkrevet 21/05-08 19:51 
Det fremgår heller ikke særlig tydeligt..
Men søg på Mario eller andre Nintendo Wii titler og du finder dem..

Mario Kart til Nintendo Wii
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
WonderboyWonderboySkrevet 21/05-08 19:57 
Okay ja det kan jeg godt se.
I love monster land
The DaneThe DaneSkrevet 21/05-08 20:12 
Såvidt jeg ved må han ikke ændre prisen efter du har betalt, da han så bare kan ændre den hvornår det skal være.

Vist kun i reklame kataloger de kan skrive "Vi tager forbehold for trykfejl og ændrede priser" :p.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
WonderboyWonderboySkrevet 21/05-08 20:15 
Prøv at tjekke Forbrugerrådet hjemmeside måske du kan finde svaret der?

Forbrugerrådet
I love monster land
solid snakesolid snakeSkrevet 21/05-08 20:52 
Det tænkte jeg også på at gøre, men er der noget at gøre hvis han har aflyst handlen, og vil tilbageføre pengene?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
dRxLdRxLSkrevet 21/05-08 21:33 
Er det ikke godt nok for dig at du får dine penge tilbage? Det synes jeg at det burde være. Derefter står det dig jo frit at undgå den forretning i fremtiden.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
solid snakesolid snakeSkrevet 21/05-08 22:29 
Jo det er fint, men man er da træt af at jeg kunne have fået 6 billige Nintendo spil :O( Og nu må jeg nøjes med at det bliver ved tanken.. Men ja det er heldigt at jeg ikke taber penge. Så ja jeg burde være glad. :O)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig