X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Import af US/NTSC 360'er


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/05-08 00:36 
Jeg overvejer at importere en 360'er fra staterne af og jeg overvejer at gøre det fra videogamesplus.ca.

Er der nogen der kender nogen snedige steder hvor den kan betale sig at importere fra andet end videogamesplus?

Kan jeg godt med en "Arcade"? Kan man stadig gemme sine spil på sådan én? (altså savegames... Ikke download af spil)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/05-08 00:44 
Hvis du køber et memo kort eller en harddisk så kan du selvfølgelig gemme, ellers kan du ikke. Så er der også ting som porto der må være halvdyr da den vejer en smule og risikoen for at skulle betale told. Man skal altså spare en hel del ved at købe den frem for en PAL før det kan svare sig synes jeg.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/05-08 01:21, rettet 17/05-08 01:27 
Tak. Det er mest fordi jeg er blevet godt hooked på Operation Darkness og jeg tror ikke det vil blive lokaliseret... Både fordi at der ikke er nogen der har meldt sig under fanerne, fordi SRPG's ikke sælger så godt igen her i vesten og fordi der står (NA) ved siden af Demo titlen på Markedsplace.
Selvfølgelig så er der også det med at NTSC spil er en del billigere så det er jo også værd at overveje.

En arcade står til 1825,- hos videogamesplus.ca incl. forsendelse + risiko for evt told. Ved ikke om nogen har nogen tips til at slå den pris? Jeg er ikke helt tryk ved eBay i tilfælde af at man får en defekt konsol...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/05-08 01:33 
Mange Xbox 360 spil er regionsfrie så der er måske en chance for at Operation Darkness bliver et af dem. Playasia plejer at være flinke til at oplyse om det. JAP versionen er ikke regionsfri så det tegner måske ikke for godt for US versionen. Når det engang udkommer vil du kunne set det her:

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/05-08 01:35, rettet 17/05-08 01:36 
Jeg har desværre endevendt deres forum for info og det skulle have været regionsfrit men så skiftede de mening... Øv :(
Måske bliver det sneget med alligevel når det kommer ud? Who knows...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/05-08 01:45, rettet 17/05-08 01:45 
Træls, ja så er en US maskine jo løsningen. Eller en firmware modificering af DVD drevet (hvis det gør maskinen regfri). Sidstnævnte ville jeg aldrig selv gøre da maskinen med sikkerhed ikke holder ret længe og garantien ryger. Hvilket er endnu en god grund til at vælge en PAL maskine. Kan ikke forestille mig at MS i danmark vil lave din US maskine :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig