X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Job muligheder i Canada


Svar
clafiskclafiskSkrevet 14/05-08 16:01, rettet 14/05-08 17:25 
Jeg arbejder som Computerspiltester i Canada, og hvis du har lyst til at arbejde som tester har du her muligheden.

Læs stillings opslaget her. Det kræves at du er villig til at flytte her over, men det er en kæmpe oplevelse. Bare det at leve og arbejde i et nyt land, og sammen med folk fra hele verden.

Stillings opslag:

Vi søger Sprogtestere, til videospil, med følgende profil:
Interesse for video spil.
Overordenlig godt kendskab til det Danske sprog.


Vi søger motiverede tosprogede medarbejdere med en passion for videospil. Du skal kunne teste og kontrollere de forskellige elementer i spil: Sprog, udtryk og lokalisering.
Vi har brug for medarbejdere, som kan finde fejl i spil og rapportere dem.

Enzyme Labs er den ledende virksomhed i Canada indenfor videospiltest. Vi udføre en lang række test for vores internationale klienter. Med over 200 medarbejdere fra hele verden, tilbyder vi arbejde i et ungt og dynamisk miljø.

Flytte omkostninger: Første måneds husleje betalt. Sygeforsikring, og arbejdstilladelse betalt af Enzyme. Delvis betaling af flybillet til Canada

Placering: Sainte-Adele, Quebec, Canada

For at sende din ansøgning:
Fax dit CV: +1.450.229.6660 eller
e-mail : jobs@enzyme.org

Firmaet
psychomantispsychomantisSkrevet 14/05-08 17:03 
Kan godt se der mangler en med godt kendskab til det danske sprog.

/sarcasm off
WikzoWikzoSkrevet 14/05-08 17:19 
Det lyder meget spændende, men ligefrem at flytte til Canada - dét er en stor omvæltning.
fumfumSkrevet 14/05-08 17:33 
Og så i Quebec.
Så skal man jo også kunne fransk, foruden engelsk og dansk.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
clafiskclafiskSkrevet 14/05-08 17:45 
Fransk er en fordel, men absolut ikke noget krav. Og man lære hurtigt de vigtigste fraser.