X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Job muligheder i Canada


Svar
clafiskclafiskSkrevet 14/05-08 16:01, rettet 14/05-08 17:25 
Jeg arbejder som Computerspiltester i Canada, og hvis du har lyst til at arbejde som tester har du her muligheden.

Læs stillings opslaget her. Det kræves at du er villig til at flytte her over, men det er en kæmpe oplevelse. Bare det at leve og arbejde i et nyt land, og sammen med folk fra hele verden.

Stillings opslag:

Vi søger Sprogtestere, til videospil, med følgende profil:
Interesse for video spil.
Overordenlig godt kendskab til det Danske sprog.


Vi søger motiverede tosprogede medarbejdere med en passion for videospil. Du skal kunne teste og kontrollere de forskellige elementer i spil: Sprog, udtryk og lokalisering.
Vi har brug for medarbejdere, som kan finde fejl i spil og rapportere dem.

Enzyme Labs er den ledende virksomhed i Canada indenfor videospiltest. Vi udføre en lang række test for vores internationale klienter. Med over 200 medarbejdere fra hele verden, tilbyder vi arbejde i et ungt og dynamisk miljø.

Flytte omkostninger: Første måneds husleje betalt. Sygeforsikring, og arbejdstilladelse betalt af Enzyme. Delvis betaling af flybillet til Canada

Placering: Sainte-Adele, Quebec, Canada

For at sende din ansøgning:
Fax dit CV: +1.450.229.6660 eller
e-mail : jobs@enzyme.org

Firmaet
psychomantispsychomantisSkrevet 14/05-08 17:03 
Kan godt se der mangler en med godt kendskab til det danske sprog.

/sarcasm off
WikzoWikzoSkrevet 14/05-08 17:19 
Det lyder meget spændende, men ligefrem at flytte til Canada - dét er en stor omvæltning.
fumfumSkrevet 14/05-08 17:33 
Og så i Quebec.
Så skal man jo også kunne fransk, foruden engelsk og dansk.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
clafiskclafiskSkrevet 14/05-08 17:45 
Fransk er en fordel, men absolut ikke noget krav. Og man lære hurtigt de vigtigste fraser.

Og natur og kultur herover er faktisk rigtigt fedt. En kæmpe oplevelse, men ja det er en stor beslutning.
silverstarsilverstarSkrevet 15/05-08 21:58 
Realistisk bud på månedslønnen?
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
dRxLdRxLSkrevet 15/05-08 23:08 
Du kan jo ikke bare sammenligne månedsløn mellem 2 lande. Du skal også tage skatter og basale leveomkostninger med i beregning. Derudover vil de fleste nok også være interesserede i hvad luxus/overflødige ting som biler og elektronik generelt koster. Endelig bør man også overveje hvilken slags samfund det drejer sig om, hvordan er den offentlige sygeforsikring f.eks.?

Når det er sagt, så har jeg også indtryk af at Canada er et spændende sted, så se at komme i gang med at undersøge detaljerne hvis du er interesseret i at komme af sted.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 15/05-08 23:58 
JAA har arbejdet i Canada, måske han kunne uddybe?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
silverstarsilverstarSkrevet 16/05-08 00:26, rettet 16/05-08 00:30 
Jeg er fuld ud klar over at man ikke kan sammenligne lønninger for hhv DK og Canada direkte, det er vist logik for perlehøns :)
Det ville dog være interessant at vide ca. hvor meget en sådan stilling ville give (min umiddelbare "fordom" vil være at det ikke er noget man bliver rig af, men nok mere skal brænde for). Jeg har ikke selv planer om at tage arbejde i Canada, jeg har et godt job i DK, som jeg er glad for, men det er muligt jeg kender andre der kunne være interesserede.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
fumfumSkrevet 16/05-08 09:02 
Det meste af min familie bor i Canada, jeg har selv været der flere gange, og jeg kan sagtens anbefale landet.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
jaesjaesSkrevet 16/05-08 12:34 
Hvis man kan lave en halvårskontrakt eller noget i den stil med Enzyme, er det da en oplagt tur for folk der slutter gymnasiet til sommer, og vil tage det berømte sabbatår. Men også for studerende eller andre, som har lyst og mulighed for at sætte livet i Danmark på pause og rejse ud og prøve noget andet et års tid.

Fx starte med at rejse rundt tre-fire måneder i USA (evt. kombineret med Mellemamerika/Sydamerika). Derefter arbejde i Enzyme et halvt år, og så lige slutte med en måned med at vandre/sejle kano i den canadiske natur, eller måske tage et smut til Alaska og gøre det samme, eller, eller, eller :)
clafiskclafiskSkrevet 16/05-08 14:21 
Lønnen, ja man bliver ikke rig af at være herover, men man lever komfortabelt af lønnen, også med bil og fester. Og Enzyme betaler for privat sygeforsikring. Prisniveauet herover er noget lavere end i DK. Men erfaringerne og oplevelserne er en stor del af mit valg af at arbejde i udlandet.
fumfumSkrevet 16/05-08 14:35 
Det eneste der rigtigt er galt, er at den Canadiske dollar er højere end den amrerikanske i tiden.
Priserne på spil er helt iorden. Har netop fået Geometry wars, Picross og the world ends with you, alle til ds, til 450 kroner samlet. Spritnye fra Canada.
:-)
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
JAAJAASkrevet 16/05-08 14:46, rettet 16/05-08 14:48 
RJK>
JAA har arbejdet i Canada, måske han kunne uddybe?

Det er ved at være så længe siden, jeg var der, at min viden nok er forældet (og det var kun min kæreste, der arbejdede). Indtægter og udgifter er lavere i Canada, så det kommer helt an på, hvordan man sidder i det. Helt som herhjemme, egentlig. Stor bonus med sygeforsikring betalt.
HeroldHeroldSkrevet 16/05-08 15:53 
Hvis ikke jeg allerede havde lejlighed i København, skulle til at læse og var tæt på de 30... så var jeg vej til Canada :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 16/05-08 16:01 
Hvad skal du til at læse?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/05-08 17:02, rettet 17/05-08 00:42 
Jow det ku være meget spændende... Har testet lidt for Deadline games.

psychomantis>
Kan godt se der mangler en med godt kendskab til det danske sprog.

/sarcasm off


Det er nok på grund af sprog lokaliserings test. En hel del spil efterhånden har mulighed for dansk tekst (Fifa og Uncharted for at give et par eksempler)
HeroldHeroldSkrevet 17/05-08 00:52 
dRxL>
Hvad skal du til at læse?

Medialogi er planen. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig