X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

LostWinds


Svar
BeanoBeanoSkrevet 13/05-08 15:26 
Faldt lige over dette interessante WiiWare spil som allerede kommer i næste uge - ser herligt ud :)

Video:
http://www.gametrailers.com/player/33611.html

Eurogamer anmeldelse : 9/10
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=139532

Mere info om WiiWare launch og priser i EU:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=139476
PalleJensenPalleJensenSkrevet 13/05-08 15:53 
Hvordan gemmer man downloadable spil på en Wii?? Bruger man memorycards eller er der noget intern hukommelse? Hvor meget fylder spillene??

Skal lige skynde mig at sige, at jeg ikke har en Wii, inden mit spørgsmål bliver flyttet til "Dumme spørgsmål" tråden... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 13/05-08 16:04, rettet 13/05-08 16:05 
Du er tilgivet :)

Wii'en har 512MB intern flash hukommelse til downloads (VC og WiiWare spil) og savegames.

Jeg er ret nysgerrig hvad Nintendo vil gøre når folk begynder at løbe tør for intern hukommelse - forhåbentligt får man lov at gemme WiiWare/VC spil på SD kort også.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/05-08 16:46, rettet 13/05-08 16:46 
Jeg er for lang tid siden løbet tør for plads, på grund af VC spil, hvilket er hovedårsagen til at jeg ikke køber noget i Shoppen længere. Hvor svært kan det være at tillade Wii-brugere at benytte SD-kort til afvikle spillene, frem for blot at gemme dem?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
badedyrbadedyrSkrevet 13/05-08 17:21, rettet 13/05-08 17:26 
Det er virkelig et godt lille spil, musik/lyd er også helt i top, og så er det en rigtig sjov måde at styre på.
Var lidt i tvivl i starten ud fra videoer, om det var til at styre, men selvom man er hurtig til at tegne bevægelsen, er det nemt nok at styre. (Så undgår man de "slow-downs" som er nævnt i IGN review)

Desværre er det alt for hurtigt overstået, 3:04 røg jeg igennem på første gang, men det kan klart anbefales.

Det skal stadig gemmes på intern memory - så kan de re-downloades eller flyttes til SD kort, men ikke afvikles fra SD kortet.
De burde bare gi los for at afvikle fra SD kortet, eftersom den beskyttelse allerede er knækket i dag.

EDIT: Der er så allerede en sequel på vej :)

LostWinds sequel
BeanoBeanoSkrevet 13/05-08 18:00 
Er LostWinds allerede kommet?
badedyrbadedyrSkrevet 13/05-08 18:30 
Nej det er stadig kun i US det er tilgængeligt. (Har en US Wii jeg har hentet det fra)

Wii Software (Som det så smukt hedder i EU...) launcher 20 maj.
BeanoBeanoSkrevet 13/05-08 19:29 
Jeps - syntes nok :)
HulleHulleSkrevet 13/05-08 21:57 
Kan man ikke bare skifte sin region til USA og så hente spillet?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
WikzoWikzoSkrevet 14/05-08 17:19 
En PAL-Wii kan kun vælge europæiske lande i Virtual Console-menuen.
King ChaosKing ChaosSkrevet 19/05-08 14:33 
Men nu er ventetiden ved at være slut.
BeanoBeanoSkrevet 20/05-08 09:27 
Så skulle WiiWare spillene være tilgængeligt i EU :)

"WiiWare launches in Europe"
SumezSumezSkrevet 03/06-08 12:41 
Sad og spillede lidt LostWinds i går. At dømme efter de hemmelige tingester man kan finde rundt om i spillet, er jeg allerede over halvvejs gennem spillet, hvilket jeg synes er lidt speget, men derudover er det er rigtig hyggeligt spil.

Har pt. fundet to af de fire kister med Deos minder.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig