X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Den offentlige gabestok


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 08/05-08 22:10 
Jeg kan sku kun være enig i denne artikel.

Jeg spiller ikke meget online. Kun når der er nogen på jeg kender.
Skal nok også snart til at fornye min liste på XBOX live, der er mange her fra der har skiftet profil og some aldrig er på mere.

Link...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 08/05-08 23:36, rettet 08/05-08 23:36 
Synes man ikke at Hr. Tanggaards artikel er underholdende nok, kan man efterfølgende læse et par af kommentarene:

Som f.eks.
Wack>
Jeg syntes også at 14 årige er super øv at høre på...
De holder mig dog ikke fra at pløkke dem i fjæset online, så de løber ud og tuder til deres mor, fordi de suger så meget

Tænk at manden orker :o
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
GreaseballGreaseballSkrevet 09/05-08 00:42 
Den beste løsning må så være at holde sig fra de offentlige spil rum og kun spille privat. Problemet er bare at finde nok som gider og kan samme tid.
BeanoBeanoSkrevet 09/05-08 07:54 
Jeg syntes belastende personer via voice chat et er stigende problem på både Live og PSN.

Godt nok irriterende når man render ind i tåber der syntes det er sjovt at sidde og synge eller råbe udelukkende for genere andre. Fatter ikke folk gider spilde deres energi på den slags.

Også derfor jeg primært spiller med headset når jeg er online med venner jeg kender og kan mute andre. Kan huske i starten af XBL hvor der ikke var så mange online og det var det mere hyggelig og folk holdte en god tone generelt. Der gad jeg chatte med folk jeg ikke kendte.
jaesjaesSkrevet 09/05-08 12:49 
Greaseball>
Den beste løsning må så være at holde sig fra de offentlige spil rum og kun spille privat. Problemet er bare at finde nok som gider og kan samme tid.

Ja, og noget jeg har tænkt på et stykke tid er, om en løsning kunne være en slags online spilleklub. Har set det fungere godt på et andet forum. Hvis medlemmerne af P:R skulle være udgangspunktet, så skulle klubmedlemmerne selvfølgelig udvides med folk, som P:R-medlemmerne anbefaler, ellers er der næppe nok deltagere per spil.
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/05-08 16:22, rettet 09/05-08 16:27 
Jeg synes det er underligt at alle Gamereactors artikler starter med at nævne skribentens navn i teaseren.

"...har fået Tanggaard til kun at spille med vennerne..."

eller...

"Er du god eller ond, og betyder det overhovedet noget? Asmus snakker om moralske valg"

"Slå dig løs i Syndens By. Asmus har set nærmere på...bla bla bla..."

"Indiana Jones er en charmerende klods. Asmus har været på¨eventyr..."

"Er det en tank, en helikopter eller et hus - ingen af delene, det er vrag og ruiner efter Tanggaards kampe"

"Slib sværdet og kom ind i arenaen til endnu flere kampe. Blichfeldt har set..."

Jeg ved godt det ikke altid er let at skrive noget begavet i teaseren og jeg benytter mig da også selv af den der en gang i mellem... men hele tiden... aj, hold op...

"Er det en stor bunke skrald eller bare affald? King Chaos ta'r turen omkring genbrugspladsen"
SlothSlothSkrevet 09/05-08 16:47 
Hvis bare Gamereactor udkom på Lambi-papir, kunne det blad da bruges til noget...
Kiss me, would you kindly?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/05-08 17:13 
Xbox live er altid sjovt...

http://www.youtube.com/watch?v=6alOnuN-wCY

http://www.youtube.com/watch?v=GxvDPtejrpQ

http://www.youtube.com/watch?v=LWnyUtdcboc

Jeg foretrækker også at spille med venner men jeg kender ikke så mange :/
ValkyrieValkyrieSkrevet 09/05-08 18:24 
Jeg har givet op på Xbox Live. Det er simpelthen... Wow... Jeg synes virkeligt at det er elendigt, hele vejen igennem. Steam FTW!
Well crucify the insincere tonight...
WehnerWehnerSkrevet 09/05-08 19:22 
Live er det bedste, der er sket for gaming i dette årti.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ElgenElgenSkrevet 09/05-08 19:33, rettet 09/05-08 19:35 
Hear, Hear };-)

Sloth>Hvis bare Gamereactor udkom på Lambi-papir, kunne det blad da bruges til noget...

Og jeg synes faktisk at Gamereactor er ret fedt!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SlothSlothSkrevet 10/05-08 11:12 
Det er lige en tand for popsmart for mig.
Kiss me, would you kindly?
HeroldHeroldSkrevet 10/05-08 11:39 
King Chaos>
Jeg synes det er underligt at alle Gamereactors artikler starter med at nævne skribentens navn i teaseren.

Tørklæder i folketinget? Pia Kjærsgaard har en mening.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RJKRJKSkrevet 10/05-08 11:48 
King Chaos>
Jeg synes det er underligt at alle Gamereactors artikler starter med at nævne skribentens navn i teaseren.

Det er da en fin måde at fremhæve at skribenterne er enkeltstående individer og ikke bare en grå masse af "redaktionelt vi" som angiveligt "allesammen mener det samme".
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/05-08 12:56 
Arh, jeg ved godt at det er off-topic her, beklager :)

Men jeg er helt enig, Rune... og som sagt har jeg også benyttet det selv... men hver gang? Og nu er staben på GR jo også en lille intim flok, så mon ikke at mange læsere ved hvem Asbjørn, Thomas og Thomas er?
DarkenDarkenSkrevet 10/05-08 14:02 
King Chaos> ...og som sagt har jeg også benyttet det selv... men hver gang?

Puuhhaa det kunne være slemt:
"Hvad skal DU spille i Pinsen? Kong Cannon'en har tænkt sig.."
"Hvad skal DU spille i den forlængede weekend? KC har allerede valgt!"
"Hvad skal DU spille i weekenden? King Chaos har svaret"

... det har faktisk først nu gået op for mig at de sidste par stykker ikke er fra dig... øv så faldt den lidt til jorden... men på den anden side så støtter det jo næsten Rune's indlæg hæhæh

(ja ja jeg kedede mig ;)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/05-08 14:17 
Jeg syntes ikke Gamereactor er så tosset endda. Især når man tænker på at det er et gratis blad.
JAAJAASkrevet 10/05-08 14:17, rettet 10/05-08 14:19 
RJK>
Det er da en fin måde at fremhæve at skribenterne er enkeltstående individer og ikke bare en grå masse af "redaktionelt vi" som angiveligt "allesammen mener det samme".

Jeg synes egentlig, at begge formater har deres berettigelse. Jeg kan se styrker både i hedengangne Zzap 64s idolisering eller i enkeltpersoner som Jay Boor og andre, men bestemt også styrker i næsten lige så hedengange Next Generations samlede front. Sidstnævnte tror jeg ikke mindst opnåede deres store indflydelse netop på baggrund af denne "enighed". De fremstod I mine øjne meget stærke og seriøse i deres alt andet end grå anonymitet.
KilroyKilroySkrevet 11/05-08 15:07 
Jeg ville sådan set være lidt i tvivl om hvem Asbjørn var;)
Kilroy Was Here
HeroldHeroldSkrevet 11/05-08 15:16, rettet 11/05-08 15:16 
Er det ikke ham wrestleren?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RJKRJKSkrevet 11/05-08 15:54 
Kilroy>
Jeg ville sådan set være lidt i tvivl om hvem Asbjørn var;)

Han lyder i hvert fald sejere end As-mus ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig