X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp søges til SMS2!


Svar
dchangdchangSkrevet 22/06-03 13:29 
Hej.

Jeg har købt en Sega Master System 2 med en 5-6 spil til. Problemet er at den ikke læser spillene, men bare starter Sonic op. Gør jeg noget forkert (kan man gøre noget forkert?) eller er det maskinen den er galt med?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
majjohamajjohaSkrevet 22/06-03 13:33 
Prøv at rense spillene med en vat pind
RJKRJKSkrevet 22/06-03 13:42 
Og Isopropanol.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dchangdchangSkrevet 22/06-03 13:44 
Kan jeg bruge husholdsningsprit? Tror ikke 7-11 har isopropanol. Og hvad med soklen i maskinen, skal den have en tur osse?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
majjohamajjohaSkrevet 22/06-03 13:48 
Når mine NES spil mikke dur bruger jeg bare Philps rense midel
KTCKTCSkrevet 22/06-03 14:49 
Isopropanol er bedst, men husholdningssprit kan også bruges, hvis du har travlt.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
dchangdchangSkrevet 22/06-03 14:51 
Hvad så med soklen i maskinen?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
KTCKTCSkrevet 22/06-03 14:55 
Det samme
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
dchangdchangSkrevet 22/06-03 14:55 
Okay. Så må jeg jo bare i gang. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig