X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mirror's Edge


Svar
BeanoBeanoSkrevet 07/05-08 10:43 
Assassin's Creed i første person view?... næsten til at blive søsyg af, men nydeligt ser det ud :)

HD trailer (in-game påstås det)
99 emne(r).
« < 1 2

Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/11-08 14:18 
At det kan spilles igen og igen, gør det da ikke _dybt_? Med den form for argumentation, så kan du kalde stort set alle multiplayer-spil for dybe.

Jeg siger ikke at Battlefield-serien (eller Halo, nu du alligevel er tøsefornærmet ;p) ikke er gode spil, og jeg vil da langt hellere fremhæve Riddick som et dybt spil, i forhold til Battlefield. Replayvalue er ikke lig dybde.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 14/11-08 14:36 
Hvad så med skak? Har det dybde?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 14/11-08 15:19 
Nej, der mangler Execution Kills for at skak kan kaldes "dybt". Det er bare et overfladisk og hastigt sammensat brætspil.
dRxLdRxLSkrevet 14/11-08 15:39 
Jeg forestillede mig en gang at jeg skulle beskrive gameplays dybde som en pseudo-matematisk udlægning af dimensionerne i deres mulighedsrum.

Umiddelbart kunne man mene at Halo 3's multiplayerdel har et stort mulighedsrum, fordi man har stor bevægelsesfrihed i et 3-dimmensionelt rum. Men det er en meget lille del af de ting man _kan_ gøre i Halo3 der også fører til success. Jeg har den formodning at hvis man undersøgte det nærmere, så ville man se at de successfulde spilleres opførsel kan beskrives som en serie af "hvis denne situation opstår, gør følgende" som mere eller mindre er trænet ind på rygraden, og at disse reaktionsmønstre ligner hinanden meget hos de forskellige successfulde spillere.
Om det rent faktisk er tilfælde kan nogle af de dygtige Halo3 spillere vi har herinde sikkert svare nærmere på.

Hvis man sammenlignede skak og Halo3 ud fra de mulige successfulde strategier der kan forfølges ud fra et givent udgangspunkt, så tror jeg at man ville finde at skak giver flere muligheder. Billedet bliver dog noget mudret af at skak kan beskrives binært mens der i en typisk 8vs.8 Halo3 multiplayer vil være et meget stort antal flydendetals variable i spil.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 14/11-08 15:49 
Angående Mirror's Edge.

Har spillet de første 6 kapitler igennem.
Spillet er så adrenalinmotiverende som jeg havde håbet på. Det kan godt være at det er lineært, men jeg sad yderst på min stol med hjertet oppe i halsen. De 2*50mg morfin jeg lige havde taget kan måske også have haft lidt at gøre med det ;-)

Historien er dog indtil videre noget klichéfyldt og uengagerende. Synes godt at de kunne have arbejdet mere med de temaer de havde slået an, som f.eks. kontrol vs. kreativt kaos, individ vs. samfund, steril fremmedgørelse osv.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
jaesjaesSkrevet 14/11-08 17:14, rettet 14/11-08 18:24 
Jeg er enig i, at muligheder ofte er lig med dybde, når vi taler gameplay. Altså et pænt antal muligheder for at løse en given situation. Og dermed ikke forstået som, at hvis der er mange ting at lave i spillet, mange 'muligheder', så er spillet automatisk dybt. En del sandkassespil er fx ikke særlig dybe.

Men mulighedsrummet behøver ikke at være den eneste faktor til at beskrive dybe IMO. Er gameplayet nuanceret og detaljeret, kan det også opleves som dybt. Et eksempel kunne være Gears of War 2, der ikke giver særligt mange muligheder for at løse en konkret situation, da spillet overvejende er lineært og samtig stort set tvinger spilleren til at søge dækning. Til gengæld er der mange muligheder indenfor dette snævre system, da det er detaljeret og nuanceret. At det så nok er et problem, at et actionspil tvinger spilleren til en specifik spillestil er en anden diskussion.

Og at et spil ikke behøver at være dybt for at være godt, er en tredje diskussion (Tetris fx) :)

EDIT: Det skal lige understreges, at jeg ikke ser 'muligheder' ud fra et matematisk udgangspunkt, men der vil naturligvis være mange ligheder. Ændrede også lige lidt i første sætning i afstnit to, da en sætning måske kunne misforstås.
dRxLdRxLSkrevet 14/11-08 17:22 
Hmm, jeg kan ikke forstå at du fremhæver Gears of War 2 som "nuanceret og detaljeret". Som Halo3 før det, oplevede jeg singleplayerdelen som en flot rutchebanetur, men på meget ufleksible skinner.
Kan du uddybe hvordan GoW2 var "nuanceret og detaljeret"?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
jaesjaesSkrevet 14/11-08 17:45, rettet 15/11-08 03:19 
SMÅ GOW2 SPOILERS


Jeg er enig i, at spillet er ufleksibelt - det jeg skrev omkring lineariteten og den "tvunge" cover-spillestil refererede til det.

Når jeg synes spillet samtidig er nuanceret og detaljeret er det indenfor denne cover-mekanik. For den er ret gennemført. Fx
- Man kan springe ud fra coveret på flere måder. Og rullefaldet passer også godt med et cover-system.
- Man kan skyde og kaste granater som "blind fire" over coveret.
- Man kan bruge to former for skjold (Locusts og traditionelle). Dette er også en slags cover, og sikrer at man kan få fremdrift på banen i stedet for at sidde i skjul hele tiden.
- Kædesaven er meget effektiv, og kan bruges sammen med coveret, hvis man sidder og venter på, at en fjende nærmer sig, og derefter hopper frem og saver ham i stykker.


GOW2 SPOILERS SLUT
JmogJmogSkrevet 15/11-08 02:35 
Er der andre der har prøvet 2D-flashudgaven? Jeg må sige at jeg er blevet lettere afhængig af den indtil videre ene bane de har lavet som beta. Det fulde spil bliver gratis og efter at have gennemspillet banen mange gange glæder jeg mig næsten mere til mere af den slags end at få 3D udgaven hjem til samlingen.

Det er umanerligt vanedannende 2D gameplay, og så skader det jo heller ikke, at de rammer stilen fra forlægget spot on.

Mirror's Edge 2D
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/11-08 06:58 
Ja, grafisk rammer det meget godt, men selve den unikke feel som Mirror's Edge er det ikke i nærheden af at ramme... Jeg foretrækker DICS's udgave... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
WikzoWikzoSkrevet 15/11-08 09:42 
Herold>
Man kan selvfølgelig godt argumentere for at de har en form for dybde i selve multiplayerdele, men jeg ved ikke om jeg ville kalde dem for direkte dybe i forhold til andre, langt dybere oplevelser. Det er ikke det første eksempel jeg tænker på, når jeg skal kæde spil og dybde sammen.

Jeg har spillet rigtig meget Battlefield 2, og efter min opfattelse er det en af de dybeste multiplayeroplevelser, jeg har haft nogensinde. Der er så mange måder at spille på og så mange lag i gameplayet. Kampene kan være kæmpestore med fly og helikoptere, eller de kan være med små infanterihold på nogle snævre gader. Man kan vælge at spille offensivt og bare fare frem, eller man kan være den hjælpende Medic-klasse og heale sine medspillere. Man kan kan få en god mængde kills ved at være gunner i helikopteren, eller man kan læne sig tilbage som Commander og give UAV-support mm.

Jeg synes netop alle de her muligheder skaber et dybt gameplay, som jeg ikke ser ret mange andre steder.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 19/11-08 00:26 
Tilbage til emnet...

Og er du sunshine hvor er det svært.
Jeg kan ikke få mig selv til at spille på mindre end normal, og jeg laver jo ikke andet end at dø.

Og mest af alt synes jeg, at jeg dør af at blive skudt.
Jeg kan jo ikke nå at se, hvor jeg er eller hvor jeg skal hen i den NOGET ensformige og sterile arkitektur, før der er en helikopter der har skudt mig i småstykker.
Og "the blues" er da fuldstændigt umulige at slås med.
Jeg troede det var meningen, at man kunne slå dem ud hurtigt og løbe videre.
Indtil nu har jeg haft mest succes med at gå totalt Rambo. Tæve en politimand ned, stjæle hans våben og skyde hans venner. Det føles ikke rigtigt som om, at det egentlig er dét spillet mener jeg skal.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 19/11-08 00:36 
Nej, det er det heller ikke - tror ikke Rambo stilen gør tingene lettere!

Som spillet siger, skal du helt undgå dem eller isolerer dem og tage dem ud en for en. Jeg har gennemført det på Normal og jeg synes ikke det er så svært igen, hvis man følger reglen om, at man skal undgå The Blues (dvs. LØB!) og hvis man skal endelig danse med dem, så gør det one-on-one.

Og det med helikopteren; hold dig i bevægelse hele tiden og løb efter de røde punkter, så går det... :D
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
dRxLdRxLSkrevet 19/11-08 00:39 
Løb udenom, eller afvæbn dem. Det hjælper at sløve tiden ned hvis du har svært ved timingen i afvæbningerne.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SeventhSunSeventhSunSkrevet 19/11-08 11:06 
SPOILER-TEKST:

For eksempel spillede jeg det stykke hvor man løber ned i "the storm drain" og op igen et andet sted (der ligner på en prik).
Når man kommer op af det store runde hul i jorden med kranen, står der med det samme 5 blues klar.

Jeg ved ikke hvor mange gange jeg døde der, fordi man er fuldstændig exposed fra starten.
Jeg havde ingen anelse om hvor jeg skulle hen, og det er muligt at man bare skal løbe, men så længe man løber rundt som en forvirret kylling, så hjælper det altså ikke nævneværdigt.

På dét sted synes jeg ikke rigtig der var mulighed for at gå til dem én ad gangen - men jeg har så heller ikke kunne få det der afvæbning til at virke én eneste gang.

forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 19/11-08 11:14 
SPOILER-TEKST:

Glem alt hvad du har lært om FPS når du spiller Mirror's Edge. Løsningen på det sted er, at løbe om bag den nærmeste container (placeret ca. kl. 14 når du kommer op af drainet), hvor der står en enlig Blue, snuppe han våben og så ellers isolerer de andre fra hinanden... Du kan så skyde dem, eller nakke dem på "den rigtige måde"... :)Så er det faktisk ret let...

Men det er vigtigt, at du lærer at afvæbne fjenderne, det er dit vigtigste våben mod dem... Brug slowdown til det, så er det til at finde ud af.

Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
WehnerWehnerSkrevet 19/11-08 16:31 
@Seventh

Netop det sted, du nævner, er det første sted, hvor man på normal er nødt til at kæmpe. som Palle også siger, skal fjender helst tages en ad gangen, så det er noget med at udnytte objekter, man kan løbe rundt om og hoppe op på osv. Et godt tip at at lægge ud med at løbe hurtigt mod den blå og først give ham et lavt slide-spark efterfulgt af et par hurtige til kinden. Mere skal der ikke til. Rinse & repeat.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 20/11-08 19:11, rettet 20/11-08 20:20 
Bemærk lige de lækre fysikeffekter der kommer i PC versionen af Mirror's Edge.
Siden jeg så den, har min xbox version været mig lidt mat, på trods af at jeg tidligere følte mig rigtig godt tilpas i grafikken.

Gametrailers film
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/11-08 19:51 
Meget imponerende.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/11-08 19:56 
Ærgerligt at det kun sniger sig med i PC-versionen, selvom det selvfølgelig ikke har den store effekt på spillet som helhed.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SeventhSunSeventhSunSkrevet 20/11-08 19:57 
What the hell?

Det ser jo mega godt ud.
Og noget bedre end xbox versionen. Lige pludselig ser den jo MEGET dumbed down ud.
Jeg synes da nok, at Xboxen normalt kan trække grafik der er noget mere hen i den retning som man ser der, end det resultat der snurrer i min maskine lige nu.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
WehnerWehnerSkrevet 20/11-08 20:09 
Jeg synes 360-versionen er helt vildt flot, så jeg lader være med at klikke på linket :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/11-08 20:48, rettet 20/11-08 20:48 
Mon ikke det har noget at gøre med at der ikke er indbygget nogen PhysX chip i bawksen? Den slags kan selvfølgelig smides over på selve GPU'en/software, men det er måske en for hård belastning!?

Jeg må indrømme at jeg er lidt på tynd is her desværre :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 20/11-08 21:24 
PC versionen ser flot ud... mon også jeg vil blive søsyg af den :!
PalleJensenPalleJensenSkrevet 20/11-08 21:37 
Meget imponerende... Jeg er forelsket i det spil, selv om det kan være dødirriterende til tider... Faktisk lidt ligesom sin kæreste... :)

Jeg får helt lyst til at spille igennem det endnu engang... Spillet...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
dRxLdRxLSkrevet 20/11-08 21:39 
Echelon er på rette spor.

Det var denne blogpost der gjorde mig opmærksom på den forbedrede pc-version.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HeroldHeroldSkrevet 20/11-08 21:50 
Wehner>
Jeg synes 360-versionen er helt vildt flot, så jeg lader være med at klikke på linket :)

Kom nu, mulle. Så får du din rokokko-pude!

Spøg til side - det er klart værd at se. Det er ret imponerende.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HankyHankySkrevet 20/11-08 22:00, rettet 20/11-08 22:02 
Jeg gennemførte spillet i går, og selvom det var forholdsvist hurtigt gennemført, og jeg synes der manglede lidt udfordring, var det ren nydelse, så længe det varede. Nu er jeg så i gang med speedruns af banerne, og hvis man skal have gode tider, kræver det en del af spilleren, så dér ligger forhåbentlig et par udfordrende timer i vente.

Hvad angår grafikken, kan det godt være jeg fuldstændig er forgabt i stilen, men jeg synes rent teknisk stadigvæk, det er et af de flotteste spil på 360'en so far. At det kører klippe stabil framerate, den største del af tiden (med undtagelse af et par cutscenes), sætter det bare prikken over i'et.

Så vidt jeg kunne læse mig til hvad angår PhysX, kan nVidias GPU'er sagtens accelerere PhysX, så længe de bruger shaders. Man kunne måske håbe på en patch til konsol-versionerne, men jeg tror desværre det trækker ned på den samlede performance af spillet.

Mirror's Edge er cool!
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 21/11-08 08:12 
Nu har jeg set videoen fra PC-versionen, og jeg har ganske vist ikke spillet 360-versionen særlig meget, men har svært ved at se hvad det er folk, falder sådan i staver over. Er det bare de der "gardin-effekter", eller hvordan?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/11-08 11:25 
Det var det jeg synes var imponerende. Grafikken synes jeg ikke var så meget anderledes end konsol versionerne, men jeg har næsten heller ikke spillet det :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
dallemondallemonSkrevet 21/11-08 12:29, rettet 21/11-08 12:32 
Forhåbentlig kommer der også væsentligt bedre teksturer =) og det er ikke kun cloth effekten men fx kan man smadre en glasrude over en fjende og så vil han tage skade af det. Dog er det vist et krav at man har et kort som understøtter PhysX i hardware.

edit: generelt er der en del flere effekter =P

edit2: vi havde spillet på jpopcon og jeg klarede det der på en nat i meget træt tilstand mens jeg havde vagt, var ikke særligt imponeret over hverken historie eller slut "bossen" =/ men kunne dog rigtig godt lide gameplay og level designet (de fleste steder)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 05/12-08 22:47, rettet 05/12-08 22:53 
Jeg er helt vild med soundtracket til Mirror's Edge og specielt nummeret "Still Alive" er rigtigt fedt...

Er der nogen som ved, om nummeret er lavet specielt til Mirror's Edge eller om EA/DICE har købt nummeret til spillet?

I denne nye Time Trial trailer, er der i øvrigt et remix af nummeret - det bliver det bestemt ikke dårligere af!

EDIT:
Ah, jeg fandt ud af det: "Recorded exclusively for Mirror’s Edge, “Still Alive” was written and produced by Rami Yacoub and Arnthor Birgisson who are best known for their chart-topping work with artists Pink, Britney Spears and Kelis. The song was performed by Lisa Miskovsky who earned international acclaim for her #1 self-titled debut album and #1 Platinum follow-up Fallwater. She also won Sweden’s top music awards including Best New Artist, Best Female Artist and Artist of the Year."

Det må være et af de bedste numre lavet til et spil i nyere tid IMO.

Mirror's Edge Time Trial trailer
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 05/12-08 23:44 
FYI... nummeret er på US PS Store til gratis download.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 06/12-08 10:02, rettet 06/12-08 10:09 
PalleJensen>
Det må være et af de bedste numre lavet til et spil i nyere tid IMO.

...mener du foruden "Still Alive" af GlaDOS i Portal? :-)

En anden (mere stille) version:
http://www.youtube.com/watch?v=TERyxFfMqDk

Almindelig musikvideo (med Lisa):
http://www.youtube.com/watch?v=SzmUde_EK5Y
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/12-08 12:28, rettet 06/12-08 12:29 
Så et nummer skal bare hedde "Still Alive" for at blive godt?

I'm on it! I'm gonna be rich!


Ej, jeg er enig at begge numre er rigtig rigtig gode.
Jeg tog mig selv i at se den første Mirror's Edge trailer igen og igen på grund af musikken.
SumezSumezSkrevet 16/12-08 11:26 
PalleJensen>
Det må være et af de bedste numre lavet til et spil i nyere tid IMO.

Kan godt forestille mig at det fungerer ret godt i spillet, men når man bare hører det som jeg gør nu via YouTube, er det godt nok et intetsigende nummer. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 16/12-08 11:32 
Sådan er det ofte med spilsoundtracks... Jeg er også vildt med musikken i Rez - man da jeg fik fat i soundtracket blev jeg noget skuffet... Det fungerer kun inde i spillet...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 16/12-08 11:58 
Heh, det er ikke min opfattelse, selvom musikken er bygget til spillet og visse elementer virker noget kedeligere uden totaloplevelsen, men i hvert fald Buggie Running Beeps og Fear synes jeg er rigtig fede numre.
Men lige netop Rez er jo også ret unikt for spilmusik, der er nok mange der ikke er til den slags musik udenfor spillet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/01-09 22:52 
Mirror's Edge kom ind ad døren i dag, og her godt syv timer senere, som bare fløj af sted, er jeg blevet færdig med kampagnen. Jeg synes virkelig det er godt langt hen ad vejen, især fordi det spiller så meget anderledes end så meget andet. Historien er da godt nok ikke til at tutte i noget horn over, men uhh hvor er jeg fuldstændigt ligeglad :) Mirror's Edge er noget af det bedste fra 2008 i mine øjne - køb det!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 06/01-09 23:20 
Jeg har stadig et billigt eksemplar i overskud da jeg bliver søsyg af skidtet... :!
HankyHankySkrevet 07/01-09 00:06 
Også med prikken i midten?

Jeg kunne ikke mærke noget, ej heller uden prik, som kun var til gene IMO. Ellers, kan jeg også kun give min varmeste anbefaling til Mirror's Edge :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 07/01-09 00:27 
Jeg har lige gennemført MED prik, men ja, den er måske ikke nødvendig. Der er jo alligevel ingen HUD med andre oplysninger, og man skal aldrig bruge prikken (måske lidt hvis man bruger skydevåben, hvilket jeg slet ikke gjorde).

Men øv, for en omgang trial and error! Jeg kan godt lide puzzle-jumping-delene, men lige så snart der kommer fjender med bliver det noget juks! Jeg vil ikke presses fremad - jeg vil nyde hopperiet og løberiet - på samme måde som man kan nyde Portal og regne banerne ud dér, uden at skulle bekymre sig om fjender (andet end stationære).
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/01-09 00:45 
Jeg tror jeg har det næsten omvendt. Spillet fungerer i mine øjne dårligst de steder hvor der er puzzle-jumping - især fordi trial and error kommer til at fylde alt for meget her, i forhold til resten af spillet. Parkour handler nu en gang om at komme hurtigt fremad, og ikke langsomt hænge og tænke sig om :)

Det trial and error der var i løbe delen, gjorde mig af en eller anden grund ikke sur eller frustreret, med undtagelse af nogle få steder. Jeg tror jeg følte at det for det meste var nemt at regne ud, hvor man skulle hen, og hvad man skulle gøre for at komme det.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/01-09 08:25 
Echelon VI>
Mirror's Edge er noget af det bedste fra 2008 i mine øjne - køb det!

Ja enig - Mirror's Edge er virkelig er fed oplevelse. Og det soundtrack er endnu ikke blevet kedeligt... Får helt lyst til at gå igennem det endnu engang... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 07/01-09 08:29 
Hanky>
Også med prikken i midten?

Ja - har ikke noget problem når spillet "flyder" men når man falder på røven gang på gang (specielt indendøre) mister jeg orienteringen og bliver søsyg af det. Første spil jeg har oplevet det i.
CoreCoreSkrevet 13/01-09 17:57, rettet 13/01-09 17:58 
Så er jeg også kommet igennem det, og jeg elsker det. Virkelig sjovt og behageligt uforpligtende at sætte sig til at spille. Jeg syntes den visuelle stil fungerer rigtigt lækkert, og er generelt set meget begejstret.

Spillets struktur (timede tryk, indlærte ruter m.m.), vækkede flere gange minder om Stuntman: Ignition, som jeg også havde det rigtig sjovt med, og jeg overraskes selv lidt over at denne type spil, rent faktisk er mig.

Hvis nogle har tips til lignende spil, jeg kan have overset (og ellers forstår min sammenligning med Stuntman: Ignition), må I meget gerne råbe op.

Især med Stuntman i baghovedet, kunne jeg rigtig godt tænke mig et point-baseret "arcade"-mode i Mirrors Edge. Det ville gøre det fuldendt.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
GreaseballGreaseballSkrevet 14/01-09 14:13 
Det nye Prince Of Persia der minder lidt om ME i opbygningen.
CoreCoreSkrevet 14/01-09 14:51 
Det kom også med posten igår, så det må blive der jeg får luft under vingerne næste gang ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 08/02-09 14:31 
EA og Worth1000 havde en konkurrence kørende.:

http://mirrorsedge.w1k.com/Home
Mirror's Edge
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
99 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig