X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mirror's Edge


Svar
BeanoBeanoSkrevet 07/05-08 10:43 
Assassin's Creed i første person view?... næsten til at blive søsyg af, men nydeligt ser det ud :)

HD trailer (in-game påstås det)
99 emne(r).
1 2 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 07/05-08 10:43 
Assassin's Creed i første person view?... næsten til at blive søsyg af, men nydeligt ser det ud :)

HD trailer (in-game påstås det)
AmbyAmbySkrevet 07/05-08 10:47 
Ja, det er ret smukt. Og så er det dejligt at se et spil der for en gangs skyld ikke er mørk og dyster.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SeventhSunSeventhSunSkrevet 07/05-08 13:24 
De har skrevet om det i Edge, og det lyder vildt fedt.

En sci-fi verden der er noget mere HTX 1138 end Bladerunner, som man så befinder sig på skyggesiden af.

Det er forklaret sådan, at man hele tiden kan se sine flugtveje i enhver situation, ligesom Jason Bourne, de er så markeret med farver. Hvis jeg ikke tager meget fejl, er det det man ser med de røde og orange farver i traileren.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 07/05-08 13:35, rettet 07/05-08 13:38 
SeventhSun>
En sci-fi verden der er noget mere HTX 1138 end Bladerunner, som man så befinder sig på skyggesiden af.

Jeg gik aldrig på HTX så det kan jeg ikke sammenligne spillet med ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/05-08 13:56 
Nu findes der næppe et større fusker firma end EA. Så den trailer er nok pyntet helt enormt meget i forhold til det endelige resultat.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 07/05-08 14:44 
Spørgsmålet er vel mere om DICE normalt gør det?
WikzoWikzoSkrevet 07/05-08 16:07 
Jeg har tiltro til Dice; de trailere, de tidligere har vist (godt nok Battlefield) har altid været rigtig gode og sjove ... og så vidt jeg lige kan huske, plejer de altid at være ingame.

Anyways, glæder mig rigtig meget til spillet.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 07/05-08 17:52 
Beano>
Jeg gik aldrig på HTX så det kan jeg ikke sammenligne spillet med ;)

Arh så sgu' da også!
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 07/05-08 18:08 
Sorry :)
dRxLdRxLSkrevet 07/05-08 18:16 
Skriv nu bare THX 1138 i stedet og så er alle glade :-P

HTX 1138
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 07/05-08 18:32 
Jow jow, jeg kender skam godt filmen. Faktisk helt ok IMO :)
KalicolaKalicolaSkrevet 07/05-08 22:29 
Det spil ser for vildt ud. Jeg har set traileren over 50 gange nu, uden at overdrive. Den har kørt på min sekundere skærm på arbejdet det meste af dagen :)

Endelig kommer der et spil som skiller sig ud både i stil, grafik, koncept og immersion. Det her er den fedeste trailer, jeg er helt solgt. Plus at det er et unreal engine spil som IKKE ligner et unreal engine spil. Så der er stadig håb :)
For The Love Of The Game
JAAJAASkrevet 08/05-08 01:40 
Ack. Quicktime. Det skal jeg ikke nyde noget af. Må prøve at finde den andetsteds.
BeanoBeanoSkrevet 08/05-08 08:19 


Tør dine øjne :)
dRxLdRxLSkrevet 01/11-08 14:59, rettet 01/11-08 15:34 
Nu fik jeg prøvet demoen og benene er fuldstændigt slået væk under mig.
Jeg har i et stykke tid været noget uimponeret af computerspil, og især manglen på innovation og nyskabelser indenfor mediet. En anden ting som også har irriteret mig har været den overvejende tendens til at lade konsekvensløs pop-vold være handlingens omdrejningspunkt. Jeg har det helt tydelige indtryk at man kan nå sine mål i Mirror's Edge uden vold.
De underliggende temaer man bliver præsenteret for finder jeg også interessante, og indtil videre har de været præsenteret på en fin og nænsom måde (altså modsat den "heavyhandedness" man så ofte ser i de alt for mange bredt appellerende "laveste fællesnævner" spil, som ironisk nok ofte kommer fra EA).
En anden ting som jeg fandt helt fantastisk var den måde fokus og dybeskarpheden bruges til at underbygge den kropslige indlevelse i bevægelserne.
Som lidt ældre computerspiller synes jeg at man har tendens til at blive lidt blaseret (fandt endelig den gode oversættelse til det engelske "jaded"), miste det at blive grebet af oplevelsen og i stedet fokusere på det rent mekaniske i spillet. Mirror's Edge demoen opslugte mig fuldstændigt som var jeg et 9 års barn igen og jeg glæder mig nu rigtig meget til at spille det fulde spil.

edit: rettede lidt stavefejl og gjorde enkelte formuleringer tydeligere.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
PalleJensenPalleJensenSkrevet 01/11-08 15:29 
Jeg er enig (i det jeg forstod... :D) - jeg er også blevet mere interesseret i spillet efter at have prøvet demoen. Som grafiker kan jeg kun være imponeret den art-direction spillet har - dette kombineret med den fantastiske musik, giver spillet et helt specielt udtryk...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
WikzoWikzoSkrevet 02/11-08 14:23 
Jeg er også held vild med demoen. Har spillet den igennem tre-fire gange nu for at undersøge alt, men desværre er spillet (eller kun demoen?) ret lineært, så man ikke rigtig kan løbe alternative ruter. Selvom det lykkedes mig at hoppe ned på et hus, der lå langt væk fra main-road, så døde jeg bare automatisk ... :(

Spillets design, grafik, lyd og styring fungerer rigtig godt, og trods de lidt simple fjender, fik jeg en god følelse, da jeg skulle flygte fra dem. Jeg følte mig cool, når jeg satte af fra en væg for lige at komme lidt hurtigere op på trappen.

Jeg glæder mig i hvert fald rigtig meget til det fulde spil. Jeg håber bare, at Dice formår at variere oplevelsen nok i det lange løb, så det ikke bliver for meget af det samme.

Er der i øvrigt nogen, som har prøvet Time Trial-delen, der kræver en pre-order kode?
JmogJmogSkrevet 02/11-08 21:52 
Jeg har forudbestilt Mirror's Edge, men hvor dælen får man preorder-kode henne. Er det mon kun noget visse amerikanske forhandlere kører med? Mit spil er bestilt hos dvd.co.uk.
HankyHankySkrevet 02/11-08 22:05 
Har også forudbestilt, men har heller ikke modtaget nogen kode. Heldigvis er der ikke længe til det kommer, for nøj, hvor det føles lækkert :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 02/11-08 23:07, rettet 02/11-08 23:08 
Hvis du, som jeg, er helt vild med Mirror's Edge soundtracket (det vi har hørt af det indtil videre i hvert fald) kommer der et spilsoundtrack fra Solar Fields, som har lavet musikken... Det kunne jeg godt finde på at forkæle mig selv med, hvis det fortsætter i samme gode stil...

Solar Fields official website
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HankyHankySkrevet 02/11-08 23:34 
Det er sjovt, at du finder den grafiske side i Mirror's Edge, for dets akilleshæl. Jeg synes spillet er ekstremt flot, og at det helt sikkert er et af dets forcer - men sådan har vi jo åbenbart så forskellige... TV :P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 03/11-08 00:53 
Interessant, nu er jeg ret nysgerrig efter at prøve den demo, for jeg syntes at Mirror's Edge fremstod enormt kedeligt og lygegyldigt ud fra de videoer jeg har set. Altså, positivt med en "unik" idé, men negativt at det ligner noget der har ret svært ved at fremvise underholdende og varieret gameplay.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 03/11-08 08:07 
Så vidt jeg ved så KAN xbox360 slet ikke lave AA.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 03/11-08 08:36 
Du tager grueligt fejl så ;)
dpldplSkrevet 03/11-08 08:42 
Der tro jeg nu du er tager helt fejl. Er en god list med opløsning og AA på beyond3D(eneste sted jeg kunne huske der går op i dette ><). Der er nogen 4xAA også, men generelt er det 2xAA.

link
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 03/11-08 09:01, rettet 03/11-08 09:01 
Så I påstår at 360'eren SLET ikke kan lave AA?

Virker da som noget sludder da der er masser af 360 titler med AA. Hvornår det så kun er 2xAA eller 4xAA skal jeg ikke kunne sige.
dpldplSkrevet 03/11-08 09:05, rettet 03/11-08 09:13 
Beano min besked var ikke til dig! :p

Du fik bare posted din besked imens jeg skrev/fandt linket. Jeg er jo enig med dig, ellers vil mit link jo have været dumt(Siden den siger der er AA.)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 03/11-08 09:10 
Ok, fandt også din post ret selvmodsigende ellers... he he he ;)
KalicolaKalicolaSkrevet 03/11-08 09:32 
ja jeg tog fejl.. Det er bare unreal engine som ikke har AA overhovedet.. Det var sådan det var.
For The Love Of The Game
KilroyKilroySkrevet 03/11-08 09:40 
Jeg blev også behageligt overrasket over demoen. Godt nok forstod jeg ikke helt hvad der motiverer Faith og co., men på den anden side, så spillede jeg også Marc Ecco, selvom jeg helst så idioten spærret inde for at vandalisere omgivelserne:P
Kilroy Was Here
BeanoBeanoSkrevet 10/11-08 11:02 
Eurogamer kan godt li spillet :)

8/10
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/11-08 12:13 
Tror også det er rigtigt fedt når man lige kommer i gang med det - jeg venter dog lige og ser hvad de rigtige sites skriver, da jeg meget sjældent er enig med Eurogamer. Men denne gang kunne det være at vi var enige, for jeg var vild med demoen.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 10/11-08 12:15 
Er Eurogamer så et forkert site?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SeventhSunSeventhSunSkrevet 10/11-08 12:39 
Jeg var lidt skuffet over demoens længde/(kortde/korthed?) og så synes jeg heller ikke at figurernes animationer var helt lækre nok.

Her tænker jeg især på træningsdelen, hvor man ser hende den anden runner løbe banen igennem.
Jeg synes at der manglede nogle "lander på blødt/hårdt underlag efter et spring på x meter" for eksempel.

Men stilen er godt nok lækker :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
WikzoWikzoSkrevet 10/11-08 16:27 
Jeg synes demoen har en perfekt længde - en appetitvækker, der alligevel giver dig lidt tid til at opleve spillet.

Hende træningspigen ser lidt sjov ud, men det gør sgu ikke mig så meget.

Glæder mig til på torsdag! :D
SumezSumezSkrevet 11/11-08 08:13, rettet 11/11-08 08:13 
Hvad skal det betyde? Eurogamer har givet masser af 360-spil topkarakter, og deres anmeldere er ofte gode til at se nuanceret på hvert spil. Hvis man læser deres anmeldelse af Mirror's Edge, synes jeg også den er meget brugbar og information, uanset om man bør holde af spillet eller ej.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 11/11-08 14:56 
Jeg har aldrig forstået det der med "jeg læser ikke EuroSpotGameUp" eller wootever. En mening er en mening er en mening. Enten er man enig, eller også er man ikke. Det andet er noget generaliserende fis. Jeg kan forstå at man ser sig sur på en anmelders generelle smag, men selv dér er det også generaliserende, men et helt site?

Jeg ser alle anmeldelser som noget der er brugbart, uanset hvem der har skrevet den og hvor den er skrevet. Jeg deler måske ikke begejstringen eller kritikken, men det burde være til at læse sig frem til noget der kan bruges til noget.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
fumfumSkrevet 11/11-08 21:34 
Alle anmeldelser er ikke brugbare, efter min mening.
Man finder en anmelder, eller et site, som man generelt er enige med. Og så kan man bruge dem.
Film, så er det jo Bo Green Jensen og weekendavisen, spil, så er det Edge.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
nerosnerosSkrevet 13/11-08 13:11 
Mon IGN's 7,5 review så er brugbart?
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 13/11-08 14:06 
Måske hvis du prøver at læse anmeldelsen i stedet for kun karakteren? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 13/11-08 14:52 
Det er jo ligemeget, hvis HELE IGN har en anden mening end én selv! Så kan det jo ikke bruges til noget :o
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 13/11-08 15:00 
LOL!
Bashful Neophyte
KilroyKilroySkrevet 14/11-08 11:00 
Jeg sad og snakkede med nogle udenlandske spilanmeldere (en finne og en nordmand).
De var enige om at spillet var "typisk svensk". Meget pænt og nydeligt at kigge på, men det manglede simpelthen indhold og dybde. Men nu har jeg ikke prøvet andet end demoen, så hvad ved jeg;)
Kilroy Was Here
PalleJensenPalleJensenSkrevet 14/11-08 11:05 
Typisk svensk?? Stilen er typisk skandinavisk - men at indholdet er svensk og er lige med manglende indhold og dybde forstår jeg ikke. Andre svenske spil (Battelfield, Riddick) kan vist ikke anklages for ikke at have indhold eller dybde - specielt Battelfield...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 14/11-08 11:06 
Battlefield er da ikke specielt dybt? Eller tænker du på dét ene spil i serien jeg ikke har spillet?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 14/11-08 11:31 
Aner det ikke...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 14/11-08 12:09 
(Bad Company)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 14/11-08 13:53 
Gud har de andre ikke dybde? Det havde jeg altid troet. Er du sikker?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 14/11-08 14:04 
Man kan selvfølgelig godt argumentere for at de har en form for dybde i selve multiplayerdele, men jeg ved ikke om jeg ville kalde dem for direkte dybe i forhold til andre, langt dybere oplevelser. Det er ikke det første eksempel jeg tænker på, når jeg skal kæde spil og dybde sammen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 14/11-08 14:12 
Herold>
men jeg ved ikke om jeg ville kalde dem for direkte dybe i forhold til andre, langt dybere oplevelser.

Men hvis vi ser bort fra dine oplevelser i Ørstedparken, hvilke _spil_ betegner du så som "dybe", hvis ikke balancerede multiplayerspil med noget nær uendelig genspilningsværdi?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
99 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig