X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Prince Of Persia får ny lækker stil


Svar
BeanoBeanoSkrevet 29/04-08 19:02 
Syntes der er et stort skridt i den rigtige retning :)

"First images and info for the new Prince of Persia" (oversat med Google)
69 emne(r).
1 2 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 29/04-08 19:02 
Syntes der er et stort skridt i den rigtige retning :)

"First images and info for the new Prince of Persia" (oversat med Google)
XiwanaXiwanaSkrevet 29/04-08 19:05 
Beano>
Syntes der er et stort skridt i den rigtige retning :)

Jeps - minder en del om stilen fra Warrior Within (og det er jo ikke så slemt endda!).
[inspirational quote here]
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/04-08 19:14 
Ja det ser virkelig fedt ud. Minder mig om SEGAs Valkyrie of the Battlefield bare endnu flottere.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 29/04-08 20:09 
Lidt overraskende, men flot og interessant
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 29/04-08 21:27 
Xiwana>
Jeps - minder en del om stilen fra Warrior Within (og det er jo ikke så slemt endda!).

Det har jeg nu svært ved at se udfra de screenshots jeg kunne finde af Warrior Within ;)

Anyway, håber ihvertfald de fokuserer lidt mere på platforming som etteren denne gang.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 29/04-08 21:30 
Er det her ikke bare artwork?? Tvivler på, at det kommer til at se sådan her ud.

Jeg sætter gerne en Cocio på højkant. ;)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 29/04-08 21:35, rettet 29/04-08 21:36 
Syntes ikke, specielt dette, bare ligner 2D artwork:

http://www.pro-gamers.fr/images/stories/News/ridik/POPIMAGE/New-POP_page7.jpg

Kan selvfølgeligt stadig godt være "bull-shots" - men en cocio kan man vel godt satse ;)
WehnerWehnerSkrevet 29/04-08 22:06 
Kunne godt ligne concept art, men det er jo ikke noget, der ikke kan lade sig gøre, så det kan meget vel være begge dele.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SephirothSephirothSkrevet 29/04-08 22:42 
Det ville da være virkelig amatøragtig concept-art?

Staged screenshots, sikkert, men bruger alle udviklere ikke det?
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
WehnerWehnerSkrevet 29/04-08 22:56 
Concept art varierer meget.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HankyHankySkrevet 30/04-08 00:09 
Jeg er desværre ikke voldsom vild med, den nye stil, så at sige.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 30/04-08 09:33 
Beano>
Anyway, håber ihvertfald de fokuserer lidt mere på platforming som etteren denne gang.

For min skyld måtte det gerne bare være toeren om igen, det spil er genialt. Evt. et miks af 1'eren og 2'eren, men det var 3'eren jo nærmest, og jeg syntes slet ikke det var på højde med 2'eren.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
XiwanaXiwanaSkrevet 30/04-08 09:38 
Beano>
Det har jeg nu svært ved at se udfra de screenshots jeg kunne finde af Warrior Within ;)

What-what-whaaat?! Betyder det, at du aldrig har spillet Warrior Within? Du burde skamme dig noget så grusomt:)
Du er nemlig gået glip af et glimrende spil (efter min mening det bedste UbiSoft-spil nogensinde).
[inspirational quote here]
SumezSumezSkrevet 30/04-08 10:27 
Jeg vil også lige (igen) understrege at den kritik, Warrior Within har modtaget (især fra Penny Arcade mm.) har været fuldstændig ubegrundet!

Ja, baggrundsmusikken er horribel, og der er lige lovlig meget fokus på T-n-A (men hvem kan klage? :P), og prinsen er ikke så gemytlig som man husker ham - Men selve spillet er fantastisk godt, uden tvivl bedre end etteren, og uanset om man kan lide den dystre stil eller ej, er det også rigtig flot.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 30/04-08 11:01 
Xiwana>
What-what-whaaat?! Betyder det, at du aldrig har spillet Warrior Within? Du burde skamme dig noget så grusomt:)
Du er nemlig gået glip af et glimrende spil (efter min mening det bedste UbiSoft-spil nogensinde).

Ok... jammen kunne være jeg skulle holde øje med den så ;)

Kan se den står på PS3 BC listen - nogen her der har prøvet den på PS3?
King ChaosKing ChaosSkrevet 30/04-08 12:22 
Jeg er sgu med Palle på den her... concept art. Det ser fedt ud, og kan godt lade sig gøre uden problemer, men det er stadig kun skitser.
HeroldHeroldSkrevet 30/04-08 12:25 
Jeg har ikke fået min cocio endnu :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 01/05-08 08:11 
Lader til det er den nye stil og ikke bare det typsike artwork man så ofte ser der ikke passer til spillets udseende (bull-shots eller ej).

Gameplay og historie lyder også lovende :)

"New Prince of Persia previewed"
King ChaosKing ChaosSkrevet 01/05-08 08:50 
Hmmmm...
BeanoBeanoSkrevet 28/11-08 08:38 
IGN siger 9.3 :)

Closing Comments
In every console generation there are one or two games that, regardless of any flaws, hold tight in my memory even years later. I can still picture scenes from Chrono Trigger on the Super Nintendo System as if I just played it the other day. Despite a flurry of great games released in the past year, I still get the itch from time to time to play Jet Set Radio Future on Xbox. Your beloved games may be different, but I’m certain most long-time gamers have a few titles they treasure – the games they can never trade in. Ubisoft’s relaunch of Prince of Persia may just be such a game for me from this generation.

It’s not the best game ever released on PC, PS3 or Xbox 360; it’s not even the best game released this year. And yet Prince of Persia is that rare game that has managed to tap into that part of me that would die defending Chrono Trigger or JSRF. It has its shortcomings, but I already sense that Prince of Persia will be one of the few games from this generation that I carry with me for the next decade.


Prince of Persia Review (inkl. video review)
SumezSumezSkrevet 28/11-08 08:50 
Godt nok store ord.
Jeg var ret vild med de tre foregående spil, især Warrior Within. Hvis de kan ramme noget af dét igen, er det jo godt, og gør de det endnu bedre, er der ingen måde at komme udenom spillet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 28/11-08 09:12 
Øv, jeg er ved at hoppe på Limited-vognen og bestille Play.com's preorder-pakke, men spillet er næsten 100kr billigere på gameplay, der kun har den normale pakke. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 28/11-08 09:50, rettet 28/11-08 10:39 
Fedt gameplay, keep it simple! Dog er jeg lidt betænklig ved at det skulle være så let. Jeg vil have Ninja Gaiden sværhed i den slags spil, og jeg synes grafikken ser alt for flashagtig ud til min smag.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 28/11-08 10:08 
Du kan selv være flashagtig ;)
nerosnerosSkrevet 28/11-08 10:39 
Så hellere dø ;-)
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 28/11-08 10:57 
neros>
... og jeg synes grafikken ser alt for flashagtig ud til min smag.

Flash-agtig!? Jeg ville meget gerne se det der blive lavet i flash... :) Jeg synes den nye grafikstil er meget dragende...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 28/11-08 11:32 
Det var mere ment som et skældsord ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 26/12-08 18:13, rettet 26/12-08 18:14 
Til Jer der endnu ikke har prøvet det nye Prince of Persia: Se at få det købt!

Det er nok det bedste i serien hidtil, især efter at The Two Thrones skuffede mig lidt ved bare at være en gang lineær renden rundt og fægte.
I det nye spil er der meget lidt fokus på kamp, faktisk er der slet ingen med undtagelse af bosserne og enkelte vagter der af og til står og bevogter de områder, der endnu er "corrupted".
Til gengæld er det en fantastisk flot spilverden. Jeg synes ikke "tegneserie-stilen" klæder figurerne så godt, men områderne er til gengæld ubeskriveligt smukke (der er endda achievements for at finde to gode udsigter).
Historien er ikke så tilstedeværende, men fortælles i det små, via samtale mellem hovedpersonerne, afhængigt af det område man er i.

Spilles opbygning er fantastisk, og for en gangs skyld virker "saml X antal af en eller anden ting" ikke som en falsk udvidelse af spillets levetid, men nærmere kernen af gameplayet. I modsætning til den meget lineære fremgang i især Sands of Time og The Two Thrones, får man her får alvor brugt sine parkour-egenskaber, når man skal lede i hver eneste hjørne efter "light seeds", i stedet for bare at følge en fast sti.

Spillet er langt og varieret, og slutningen, som jeg ikke ønsker at spoile her, opnår en nærmest ICO-agtig skønhed. Jeg glæder mig virkelig til den efterfølger, der hintes kraftigt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 26/12-08 18:31 
Kan kun være enig i hvad Sumez skriver.
Det nye POP er et virkelig skønt spil. Spillets grafiske stil er skøn og sætter sammen med lydsiden en god stemming.

Har ikke lukket så meget op i nu, fået to ny evner og kun lige under halvdelen af verden er låst op. Men jeg syns aldrig man fare vild i spillet. Og måden man altid lige bliver redet på hvis man falder giver en form for sammenhold mellem de to figure i spillet jeg ikke har set i lang tid. Deres bevægelse sammen når bevæger sig rundt, hjælper hindanden eller nærmest danser højt over alting.

En klassiker er født igen.

Et godt plus er controllen der er nem og kræver meget lidt. Man skal bare passe på sin timeing
HyakotakeHyakotakeSkrevet 27/12-08 23:54 
Wow, det er allerede sat ned til 23 pund... jeg har lige bestilt hos gameplay.co.uk
JmogJmogSkrevet 28/12-08 01:31 
Greaseball>
Et godt plus er controllen der er nem og kræver meget lidt. Man skal bare passe på sin timeing

Her både skræmmer og frister du mig. Jeg fik spat af hvor meget der var automatisk ved styringen i Assassin's Creed. Det ødelagde helt platformselementet at man fik ham til at hoppe ved blot at holde en knap nede. Spillet gavde været langt bedre hvad man selv skulle hoppe.

Hvordan står det til i det nye POP. Er det rent faktisk en platformer eller er det blot en visuel tour de force, som gelinde leder en vej frem?

Bemærk, jeg snakker ikke om sværhedsgrad, blot om hvorvidt man rent faktisk STYRER prinsen.
KTCKTCSkrevet 28/12-08 01:54 
Det er mere QTE end det er reel styring, og man skal forberede sig på, at man ikke kommer langt ved at buttonmashe. For ikke at skulle gentage mig selv for meget, vil jeg anbefale dig at læse min anmeldelse, hvor jeg kommer omkring disse ting.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
jaesjaesSkrevet 28/12-08 11:59 
Ellers overvej det nye Tomb Raider, hvis du er i humør til lidt akrobatik. Det er ret godt, på trods af dårlige kampe og akavet kamera, når man kravler.
IqonIqonSkrevet 28/12-08 12:08, rettet 28/12-08 12:08 
Jeg vil også gerne være med til at anbefale Tomb Raider: Underworld. Kampene er stadig ikke voldsomt spændende, men heldigvis er der færre af dem i denne omgang, virker det til. Til gengæld er der masser af hoppen mellem platforme og kravlen rundt. Jeg følte mig vældig underholdt (og også forholdsvis udfordret).
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
GreaseballGreaseballSkrevet 28/12-08 14:36 
Jmog>
Greaseball>
Et godt plus er controllen der er nem og kræver meget lidt. Man skal bare passe på sin timeing

Her både skræmmer og frister du mig. Jeg fik spat af hvor meget der var automatisk ved styringen i Assassin's Creed. Det ødelagde helt platformselementet at man fik ham til at hoppe ved blot at holde en knap nede. Spillet gavde været langt bedre hvad man selv skulle hoppe.

Hvordan står det til i det nye POP. Er det rent faktisk en platformer eller er det blot en visuel tour de force, som gelinde leder en vej frem?

Bemærk, jeg snakker ikke om sværhedsgrad, blot om hvorvidt man rent faktisk STYRER prinsen.

Man har meget frihed til selv at vælge hvad rute man vil tage. Dog skal det siges at før man får renset landet er der mere en sti man skal følge. Kontrollen kræver at du selv timer dine hop, hver bevægelse kræver en knap. Vil ikke ligefrem kalde det QTE da man aldrig for fortalt hvornår man skal trykke hvad. Det skal man selv huske ;)
KTCKTCSkrevet 28/12-08 19:55 
Ja, så lad os kalde det skjult QTE...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 29/12-08 01:55 
Jeg forstår godt hvad du mener med "skjult QTE", men det kan man jo reelt sige om mange spil så. Der ligger stadig elementet af at betragte omgivelserne og derefter konkludere hvad det næste man skal gøre er, nogle gange også med flere muligheder afhængigt af hvad man ønsker.

Det er på ingen måder ligeså "slemt" som i Assassin's Creed, men nogle gange føler man sig måske lige lovligt holdt i hånden, f.eks. via de nye metalringe, man kan hive fat i rundt omkring. I og med at spillet også har større "free roaming" muligheder end forgængerne, synes jeg også at det bevæger sig noget længere væk fra "QTE" end disse. Jeg synes bare man skal lade være med at tænke på denne sammenligning og nyde spillet som det er, for det var i mine øjne en ekstremt fornøjelig oplevelse.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 29/12-08 14:02, rettet 29/12-08 18:23 
I de akrobatiske udfoldelser skal man stort set kun bruge knapperne, og siden det er så løst afgrænset, hvornår man kan trykke på knapperne, mener jeg det er meget lig QTE. I gamle dage handlede det om reel styring af sin figur og præcision...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JmogJmogSkrevet 29/12-08 22:19 
Ah...

Ja, så fik jeg da besvaret mit spørgsmål. Det bliver nok noget Tomb Raider så.
rapsacrapsacSkrevet 30/12-08 05:59 
uden at have prøvet Tomb Raider vil jeg alligevel anbefale PoP- spillet den første time virker en smule tamt på grund af styringen og det faktum at man ikke kan dø, men når først spillet kommer rigtigt igang går det hele op i en højere enhed. Det er virkelig en fornøjelse at hoppe rundt med prinsen når det hele kører så flydende som tilfældet er. Jeg skal sikkert selv ha Tomb Raider en dag, men efter PoP kunne jeg forestille mig at akrobatikken i TR føles en smule gumpetung
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
SumezSumezSkrevet 30/12-08 08:47, rettet 30/12-08 08:47 
Det eneste jeg er lidt skuffet over er at man ikke få en anden slutning med 1001 light seeds, så den behøver I ikke gå efter medmindre i er Achievement-ludere :)

(men slutningen er også rigtig fed som den er)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 30/12-08 09:34 
syns det er svært at sammeligne det nye POP med TR, især det nye TR. Af det jeg har prøvet af det nyeste TR så føles POP meget mere som et frisk pust. Man fristes næsten til at sige at der er noget Okami over det.
BeanoBeanoSkrevet 30/12-08 09:37 
Men man kan dø i TRU... og gør det meget ;)
SumezSumezSkrevet 30/12-08 12:38 
PoP ville være direkte frustrerende hvis man kunne dø, da mange fejltrin skyldes almen fummelfingerhed eller andre situationer man ikke altid helt er herre over. Kunne dog godt lide tids-løsningen i de forrige spil. Men nu har Ubisoft jo valgt at starte "forfra" på en frisk i det nye spil, hvilket jeg bifalder...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 30/12-08 13:00 
Nu har jeg ikke fået mit eksemplar endnu, men ud fra hvad jeg har læst/set ville jeg nu foretrække SoT's rewind mulighed fremfor at blive reddet fra døden og placeret ved sidste checkpoint - virker konsekvensløst. Men skal nok bare spille det ;)
SumezSumezSkrevet 30/12-08 13:12, rettet 30/12-08 13:14 
Hvis det hjælper på det, så er der en achievement for at dø færre end 100 gange i løbet af spillet? ;)

(vil mene at chancen for at opnå denne i første gennemspilning faktisk er rimelig lille, jeg fik dog speed devil (gennemfør på under 12 timer), uden at skynde mig sønderligt meget - Bemærkede først denne achievement ved slutningen af spillet)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 30/12-08 13:14 
Ikke for mit vedkommende ;)
jaesjaesSkrevet 30/12-08 14:07, rettet 30/12-08 18:10 
Beano>
Men man kan dø i TRU... og gør det meget ;)

Ligefrem meget, synes jeg ikke er tilfældet. Men det er naturligvis lidt synd, at kameraet er skyld i cirka 20% af dødsfaldene :)

Og hvis Crystal Dynamics ikke snart fikser den AI, så får de altså slag med et bundt mugne porrer. Og også væk med auto-aim, tak.
BeanoBeanoSkrevet 30/12-08 14:19, rettet 30/12-08 14:21 
Jeg døde nu ret meget i TRU men syntes rigtigt godt om det alligevel. Lidt kort og kameraet var hø som gjorde at der var et par steder hvor man var tvunget til at springe i blinde, men alt i alt et solid TR spil med flot grafik og uden for mange gimmicks. Gunplay må de gerne nedtone for min skyld i næste spil - TR spillene er (traditionelt) ikke shootere og skal heller ikke være det IMO. Lad Uncharted spillene om det :)
jaesjaesSkrevet 30/12-08 14:32 
Jeg synes ikke, det handler så meget om mængden, bare at det bliver sjovere :)
69 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig