X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvor er Dr. Mogensen?


Svar
EchoEchoSkrevet 27/04-08 13:46 
Hej derude :)

For ca. to uger siden havde brugeren Dr. Mogensen omkring 80 PS2 spil til salg. Jeg bød på nogle af dem, og har siden sendt ham en privat besked, som ikke er blevet læst. Han har ikke været online i 10 dage, og derfor vil jeg bare høre, om nogen kan få fat i ham, eller har fået deres handel igennem. Jeg ved, at der var flere som bød.

Mvh Echo
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
TheDukeTheDukeSkrevet 27/04-08 14:19 
Jeg bød også på en del af hans PS2 grej, men har heller ikke hørt fra ham.
EchoEchoSkrevet 27/04-08 15:30 
Vi må vel bare væbne os med tålmodighed...

Hvis nogen hører noget, så skriv endelig her :)
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
MIKA-LMIKA-LSkrevet 27/04-08 15:45 
Jeg ved ikke hvor Dr. Mogensen er, men jeg kan til gengæld opklare mysteriet, og lade jer vide at alle spil er blevet solgt.
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
EchoEchoSkrevet 27/04-08 16:15 
Hvor ved du det fra?
Jeg kan godt se, at de ikke længere står til salg, men det kan lige så godt være fordi, han ikke har opdateret, da han jo ikke har været online.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
MIKA-LMIKA-LSkrevet 27/04-08 16:16 
Jeg snakkede med ham i torsdags.
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
EchoEchoSkrevet 27/04-08 17:25 
Det var da noget af en handler, hvis det er sandt, hvad du siger.
Vi havde ligesom budt på tingene.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
MIKA-LMIKA-LSkrevet 27/04-08 17:30 
Echo>
Vi havde ligesom budt på tingene.

Ikke at han behøver et forsvar, men han fik et bedre bud fra anden side, og det er jo fair nok.

At han ikke har haft tid til at skrive ud til alle endnu er så bare uheldigt.
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
King ChaosKing ChaosSkrevet 27/04-08 17:42 
Det lyder som et gammelt adventure: "Hvor er Dr. Mogensen?! Storslået eventyr! Mere end 20 lokationer over hele verden! Kan du finde den mystiske doktor inden han får solgt alle sine spil?! Udkommer både til Amiga og Atari ST!"
KillerBean2KillerBean2Skrevet 27/04-08 17:45 
En dansk produceret håbløs klon af Carmen Sandiego spillene :D
AV Intelligent Terminal
HyakotakeHyakotakeSkrevet 27/04-08 19:27 
Jeg tror jeg nøjes med at finde Holger.
King ChaosKing ChaosSkrevet 27/04-08 19:39 
Aj, det er jo det samme --> Doktor Holger Mogensen :D
EchoEchoSkrevet 27/04-08 20:27 
Det er altid problemet, når ting bliver sat til salg flere steder samtidig. Dog bør han i mine øjne underrette dem som har budt...
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
happyEDhappyEDSkrevet 28/04-08 00:10 
ah man kan altså ikke underette alle der har budt.
Man skriver da kun hvis der skal være en handle, ellers bliver det sku for umuligt.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/04-08 00:22 
Jeg har nu også budt masser af gange uden at blive kontaktet - man må jo på den baggrund gå ud fra at der ikke er nogen handel. Hvis sælger er interesseret, kommer der i alle de tilfælde jeg har købt, en PB med det samme.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DarkenDarkenSkrevet 28/04-08 00:26, rettet 28/04-08 00:27 
Han underrettede folk da det var xbox (mener jeg) spil han solgte... så det kan jo være at der bare er kommet noget ivejen og at han ikke har nået det?
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/04-08 13:30 
Det samme gjorde han, da hans gamecube samling var til salg.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 29/04-08 22:06 
Så er jeg tilbage!! (Sagt i bedste Kurt Thorsen-stil - dog har jeg ikke været i fængsel).

Som Mika-L ganske rigtigt nævner, er det hele solgt til en enkelt person. ( For dem, der ikke er Sherloch Holmes, er det Mika L der er køberen)

Tidligere har jeg altid givet besked til dem, der har budt på mine annoncer, men denne har jeg desværre ikke nået det og nu er det efterhånden for sent.

Så kort sagt, er det hele solgt samlet.

mvh

Christian
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig