X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Cdwow og Danske Bank


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 24/04-08 13:02 
Jeg har et gavekort liggende til Cdwow. Igår forsøgte jeg at indløse det, men da jeg havde indtastet mine Visa oplysninger blev jeg stillet om til Danske Bank, hvor jeg skulle indtaste en kode af en slags.
Nu har jeg ikke en kode til DET formål. Min alm netbank er også Danske Bank, men den kode duer ikke.
Hvad pokker stiller jeg op?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DarkbeatDarkbeatSkrevet 24/04-08 13:23, rettet 24/04-08 13:24 
Jeg har det samme problem. Ville have købt et spil der var på tilbud derinde men det virker bare ikke sammen med Danske Bank. Selvom jeg har fået lavet sådan et login ID hos Danske Bank til formålet virker det stadigvæk ikke.... Så jeg har helt boycotted CD-WoW nu
JuggernautJuggernautSkrevet 24/04-08 13:41 
Burde jeg også gøre, men jeg har liige et gavekort der skal bruges først.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
fumfumSkrevet 24/04-08 14:33, rettet 24/04-08 14:34 
Jeg har nu fået det til at virke, det der visagodkendelse (Har også Danske Bank). Men ikke i andre browsere end IE. Heller ikke firefox med IE-tab.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
JuggernautJuggernautSkrevet 24/04-08 15:05 
Du logger altså ind via en kode på Danske Bank?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
RJKRJKSkrevet 24/04-08 15:07, rettet 24/04-08 15:08 
Det er (mig bekendt) 3D Secure. Der er en masse stjålne VISA-kort i omløb, og det er butikkerne der hænger på regningen, når folk køber med disse. Når der bruges 3D Secure, kommer man et "smut" omkring den bank, der har udstedt éns VISA-kort, hvor man bare skal logge ind (som på sin netbank), og dermed bekræfte, at man er den rigtige ejer af kortet. Derefter fortsætter købet bare som normalt. Det er altså bare en ekstra sikkerhed for sammenhængen mellem kort og kortejer.

Jeg har selv Jyske Bank, og der virker det fint - også i Firefox.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JuggernautJuggernautSkrevet 24/04-08 15:17 
Jeg er bare lidt i tvivl, om jeg skal indhente en kode fra banken?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/04-08 15:38 
Det må din bank kunne svare på. Som RJK skriver så virker det fint i både IE of Firefox med jyskebank - her skal man blot logge på netbanken som sædvanlig, når man bliver bedt om det. Jeg var meget forvirret første gang jeg skulle gøre det, kan jeg huske.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
RJKRJKSkrevet 24/04-08 16:06 
Konceptet generelt er i hvert fald, at du bare skal logge ind på din netbank. Jeg har ikke prøvet det med Danske Bank, så måske gør de noget mærkeligt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JuggernautJuggernautSkrevet 24/04-08 16:07 
Jeg må vist prøve at tage kontakt til dem. Den kode jeg bruger på netbank, virker ihvertfald ikke til det der Visa halløj.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
quaNquaNSkrevet 24/04-08 16:15 
En af mine venner havde noget ala samme problem, vi løste det ved at have et andet vindue åbent hvor han var logget ind på hans netbank.

altså:

1 vindue hvor du har din normale netbank åbent
1 vindue hvor du har cdwow.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/07-08 17:34 
Nogen der har handlet hos CD Wow for nyligt, og kan bekræfte at deres 3D secure ikke virker længere med jyskebank? Det har ellers altid fungeret hos mig, med både IE og Firefox :/
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/12-08 13:19 
Cdwow tilbyder nu nem og hurtig betaling gennem google checkout - endelig er det nemt at handle hos dem. Om det er sikkert aner jeg ikke :D
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
la0sla0sSkrevet 20/12-08 13:38 
Hvis spaderne så bare kunne finde ud af at aflevere til den tid de lover... det har sat mine julegaveplaner pænt meget i panik :)

Nej der er egentlig ingen grund til smilie...
Hvad sker der?
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 30/11-09 14:38 
Er CDwow ok? Jeg er næsten ligeglad med at vente længe til de priser de kører på Wii spil, så hvis det er det eneste problem så siger mine evigt slunkne lommer ja tak!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HyakotakeHyakotakeSkrevet 30/11-09 16:03 
Jeg har købt en del CD'er og spil hos dem i løbet af de sidste par år, og jeg har aldrig haft problemer. Hvis du tilmelder dig nyhedsbrevet bliver du desuden bombarderet med vouchers, så du kan spare lidt mere end listeprisen - typisk ca. en tier (£1).
WonderboyWonderboySkrevet 08/01-10 20:56, rettet 08/01-10 20:56 
Kan man betale med paypal på CDwow?.
Og hvor sendre de fra?, tænker på om der kan ryge told på?.
I love monster land
JmogJmogSkrevet 09/01-10 00:27 
Wonderboy>
Kan man betale med paypal på CDwow?.

Hæld noget i kurven og gå til checkout: Spørgsmål besvaret :-)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig