X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Vis mig din samling!


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 23/04-08 22:12, rettet 23/04-08 22:28 
Lad os få en tråd med nogen billeder af folks samlinger osv! Her er min samling.

Vis mig din samling!
Vis mig din samling!
Vis mig din samling!

Jeg har en slem tendens til at ville have "collectors edition" hvis jeg ved der findes en sådan... Derfor har jeg også de hér

Vis mig din samling!
Vis mig din samling!
XiwanaXiwanaSkrevet 23/04-08 22:26 
Er den halve kat en "standart" eller "collector's edition"?
[inspirational quote here]
CoreCoreSkrevet 23/04-08 22:41, rettet 24/04-08 08:11 
Alt mit der er ældre end PS2, er stadig pakket ned, og det håndholdte er gemt væk i skuffer. Så det må komme en anden gang. Men de aktuelle formater er her:

Vis mig din samling!
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
seebergseebergSkrevet 23/04-08 22:49 
Forholdsvis nye biller:

Link...
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
CoreCoreSkrevet 23/04-08 22:52, rettet 23/04-08 22:55 
Jeg kan meget godt lide dit TV/konsol-setup i stuen, det minder mig om et andet der er ret lækkert ;)

(bortset fra at du har kabelskinner under højtalerne :p)

EDIT: I øvrigt, er der en allerede eksisterende tråd til setups her:

Hvordan ser dit konsol-setup ud?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
seebergseebergSkrevet 23/04-08 22:57 
Det var også et helvede at sætte det hele op :P
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 23/04-08 23:09 
Det er vist den perfekte anledning til at få taget nogle nye billeder (og samtidig ryde lidt op :). Jeg vender tilbage imorgen med friske billeder.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
dpldplSkrevet 23/04-08 23:56 
Darkbeat: uh kender det der med CE/LE også videre.

Ingen grund til jeg tager billeder af mit lige nu. Da jeg skifter rum snart og får både nye tv og tv bord(enlig få et setup der ser nogenlunde ud forhold til hvad jeg normalt har). Men smider nok et billed op i næste uge når mit tv er her.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
DarkbeatDarkbeatSkrevet 24/04-08 00:43 
seeberg>
Forholdsvis nye biller:

Super lækket hookup Seeberg. Mit er knapt så smart da det kniber lidt med pladsen og der er heller ikke meget af kabelskinner. Mit surroundsystem er kun et billigt et fra Aldi så jeg har ikke gjort det store ud af at pakke ledninger væk. Men jeg har sat det i hook-up tråden

Lige her
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 25/04-08 17:12, rettet 25/04-08 17:12 
Jeg får aldig en samling. Det trader jeg alt for meget. Men Jeg begynder at få starten til en samling på 360 spil.

Jeg bliver hurtigt træt af spil.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 25/04-08 17:21 
Derfor kan man jo godt beholde dem :p
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig