X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fejlmeddelse


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 22/04-08 22:18 
Jeg har lige købt en Wii og er allerede stødt på et dilemma. Problemet er, at maskinen ikke vil læse Wii Sports når den er placeret vertikalt. Ligger maskinen ned, er der ingen problemer.
Nu har jeg læst om den fejlmeddelse maskinen kommer med: "An error has occurred, please remove disc... osv".
Synes I at jeg skal bytte maskinen? Eller kan jeg forvente at den "kommer" til at kunne læse skiverne lodret-stående på et senere tidspunkt?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
BeanoBeanoSkrevet 22/04-08 22:20 
Du har kun et spil at teste med?

Kan måske bare være skiven der er en fejltrykning.

Min Wii har ihvertfald aldrig haft problemer med at læse spil vertikalt.
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/04-08 22:21 
Jeg ved godt det er et dumt spørgsmål... men stikker du skiverne ind den rigtige vej når den står lodret? Jeg gør det nemlig selv forkert ret tit, når maskinen står op. :/
JuggernautJuggernautSkrevet 22/04-08 22:23 
Har prøvet begge veje :) Når skiven er rigtigt lagt i, kan man høre drevet forsøger at få gang i en læsning. Er skiven lagt i forkert, er der absolut ingen lyd.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
BeanoBeanoSkrevet 22/04-08 22:29 
Har du et GC spil du kan prøve med evt.?
JuggernautJuggernautSkrevet 22/04-08 22:32 
Desværre. Jeg må lige få fat på Hulle imorgen på seminariet. Han har lidt spil jeg forhåbentlig kan låne til formålet.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/04-08 22:42 
King Chaos>
Jeg gør det nemlig selv forkert ret tit, når maskinen står op. :/

Stikker du den tit forkert ind, når den står op? :-D
JuggernautJuggernautSkrevet 22/04-08 22:45 
LOL Jeg har lige spillet lidt Wii Sports mens maskinen lå ned. Så prøvede jeg at sætte den i standeren mens den loadede. Ingen problemer. Og nu har jeg genstartet maskinen, for at se om den så skulle brokke sig. Stadig ingen problemer. Nu kan jeg så sagtens afvikle spillet i vertikal tilstand. Fatter absolut dykkerbriller af det her.....
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HNHNSkrevet 23/04-08 16:09 
Hyakotake>
King Chaos>
Jeg gør det nemlig selv forkert ret tit, når maskinen står op. :/

Stikker du den tit forkert ind, når den står op? :-D

HAHAHA (-:
SlothSlothSkrevet 23/04-08 19:16, rettet 23/04-08 19:17 
Hyakotake>

Stikker du den tit forkert ind, når den står op? :-D

Ja, det ved du jo alt om ;o) Jeg har stadig ondt i navlen...
Kiss me, would you kindly?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig