X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Anmeldere søges til TDC Online/Boomtown


Svar
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/04-08 11:59, rettet 22/04-08 12:01 
Vi har allerede en god sjat af landets bedste spil-skribenter i stald. Men min favn er stor og vi kan altid bruge nye kræfter.

Grundlæggende har vi brug for folk der kan skrive underholdende og i et sprog man kan forstå. På TDC Online har vi 500.000-600.000 ugentlige brugere, så selvom de ikke alle er vilde med spil, dækker vi et bredt udvalg af befolkningen. Det betyder at selvom du ved infamt meget om spil, skal du også kunne formidle det til Hr og Fru Danmark. Jeg har en forventning om at du ikke skal holdes i hånden hele vejen (så du skal selv finde ud af at bruge stavekontrol), men på den anden side skal jeg med glæde udøse af min velkendte, men urimelige kritik ;).

Vi anmelder alle former for spil, men du forpligter dig naturligvis ikke til at anmelde spil inden for genrer du ikke har kendskab til eller på maskiner du ikke har adgang til. Da det ikke er aflønnet (Ja, TDC er et firma uden penge :/ ) er der naturligvis ikke noget krav om at du kun må skrive for os. Du er velkommen til at skrive for alle de medier du vil, så længe det ikke er det samme spil du anmelder. Det skal bemærkes at vi i en periode deler anmeldelser med Boomtown som et led i den overgangsaftale der er lavet mellem TDC og AA-technologies. (ja, det betyder at du skal kunne formulere dig begavet både overfor nørder og overfor… rigtige mennesker.)

Hvis du tror at du har hvad der skal til, så send mig en mail på cjoha@tdc.dk, gerne med en anmeldelse (max. 500 ord), samt lidt om hvad du har af udstyr og hvilke genrer du foretrækker.

Besøg os på TDC Spil ;)
HeroldHeroldSkrevet 22/04-08 13:41, rettet 22/04-08 13:41 
Jeg kan godt anbefale Christian. Han er lidt ligesom en stor, vred bamse en gang imellem, men tilgengæld ved han meget om tegneserier, Alias og madlavning.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/04-08 15:17 
Tak... tror jeg :D
WikzoWikzoSkrevet 22/04-08 17:48 
Spændende, spændende. Jeg var dog af den opfattelse, at TDC havde stoppet sit samarbejde med Boomtown (mener det var omkring de fysiske caféer)?
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/04-08 18:40 
Ja, i lyset af at hele Boomtown-konceptet, inklusiv cafeer og websites er solgt til AA-technologies, så kan du jo godt sige at samarbejdet er stoppet. Men fordi det var en venlig overtagelse er der naturligvis indgået en række samarbejds-aftaler. F.eks. hjælper jeg/vi/TDC selvfølgelig Boomtown med redaktionelt indhold; Boomtown er en del af Danmarks Bedste Gamer, osv. osv. Vi er samarbejdspartnere på en lang række områder.
DarkenDarkenSkrevet 22/04-08 22:29, rettet 22/04-08 22:30 
Af ren og skær nysgerrighed (har hverken tiden eller kompetancen til at skrive anmeldelser ;), hvad er guleroden så? Beholde anmelder spillet? og hvis så, er det promo/retail udgaver osv.

Edit:
Det er sikkert en signeret cd med godnat historier fortalt af KC himself! hæhæ
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/04-08 22:40, rettet 22/04-08 22:41 
Ja, anmelderen beholder spillet... men æren er det fagreste træ i skoven! Bortset fra det, så er det klart at hvad jeg måtte få af lir og ekstra spil deles ud efter fortjeneste. Mange gør det jo fordi de har en ubændig trang til at skrive. I Boomtown regi har vi forsøgt os med billetter til Zulu Rocks. Jeg har ikke været længe nok i TDC Online til at vide hvad der måtte være af overskydende fryns, men jeg holder jo altid øje :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig