X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Købe hos Getmore


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 21/04-08 07:34 
Jeg har endnu ikke handlet hos Getmore, men nu ser det ud til at jeg bliver nødt til at prøve. Noget positivt/negativt at sige om dem?

Getmore
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HankyHankySkrevet 21/04-08 08:23 
Jeg har erfaret, at de ikke altid har de varer på lager, der er listet som "På Lager", men ellers er de flinke at snakke med, og altid behjælpelige :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 21/04-08 08:26 
Jeg er også blevet brændt af et par gange med "lagervarer" som ikke var på lager alligevel hvilket betød levering på 3-4 dage. Men hvis det ikke er vigtigt med dag-til-dag levering er de vel ok :)
lkzlkzSkrevet 21/04-08 08:49 
Sidste år var en del kunder utilfredse med servicen fra Getmore, hvilket også kom til at betyde at de mistede e-mærket i et par måneder.

http://www.erhvervsbladet.dk/article/20071004/news04/71004010/

Jeg har set en del indlæg på edbpriser.dk som advarer mod Getmore, men det kan være de har fået styr på tingene siden da.
McLovin
JuggernautJuggernautSkrevet 21/04-08 09:00 
Hmm.. Det kunne være at man bare skulle undgå at spare 200,- og istedet købe varen lokalt.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
dpldplSkrevet 21/04-08 10:05 
Altså vis der ikke er problemmer med varen så er de fine.

Men vis det enlig går galt er getmore sgu ikke altid bedste sted. Jeg handler der sgu ikke mere, synes servicen var for dårlig da min PSU skulle tjekkes(og graffikkort. Graffikkort blev sagt de ikke fandt fejl. Selvom det var brændt af (dette er mit bundkorts skyld))
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 21/04-08 10:48 
Jeg har heller ikke den bedste erfaring med en rma sag.

Efter jeg sendte et defekt grafikkort til deres rma afdeling hørte jeg intet. Ingen bekræftigelse af modtagelse eller note på min konto, intet.
Jeg så skrev til dem efter 2 uger, og fik et meget kort svar, hvilket stort set bare lignede en copy-paste funktion fra deres computersystem. Efter endnu 2 uger fik jeg besked fra beboeren på min gamle adresse at jeg havde modtaget en pakke.

Dvs. de har sendt et nyt kort til min 1½ år gamle adresse uden at jeg har fået nogen form for opdatering i sagen. Kortet var endda købt til min nye adresse. Heldigt at jeg kender hende der bor der.
Endvidere ser kortet brugt ud og mangler en vga udgang. Ikke ligefrem tilfredsstillende, men der er trods alt ingen elektrisk defekt og det virker som det skal, så gider ikke brokke mig til dem.
Men der er en yderst uprofessionelt håndtering af en simpel rma sag.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
JuggernautJuggernautSkrevet 21/04-08 10:53 
Med andre ord... Det er altså ikke det bedste sted at købe et konsol? (Hvis der nu skulle ske noget med det).
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 21/04-08 10:56 
Getmore er også såen 'banlyst' i hi fi kredse, fordi folk har fået dårlig service, eller simpelthen aldrig har fået det de har bestilt. Det kan vist rigtig godt betale sig, at give lidt ekstra andetsteds.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dpldplSkrevet 21/04-08 12:04 
Juggernaut>
Med andre ord... Det er altså ikke det bedste sted at købe et konsol? (Hvis der nu skulle ske noget med det).

Kommer vel an på hvilken? 360 ringer man vel bare til MS istedet. ved ikke lige hvordan det står med PS3.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
JuggernautJuggernautSkrevet 21/04-08 12:10 
Jeg kigger efter en Wii. Uanset hvad, bliver jeg nok nødt til at købe andetsteds. Orker ikke at kæmpe med udueligt personale, hvis uheldet skulle være ude.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/04-08 12:27 
Jeg har ikke haft nogen problemer med Getmore og jeg har snart købt computerdele hos dem mange gange. De er blevet leveret dag til dag hver gang
dpldplSkrevet 21/04-08 12:48 
Problmmet er ikke at købe fra dem. Men derimod RMA sager.

Men ven siger det samme, men han har heller aldrig haft fejl på de ting han købt derfra.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HulleHulleSkrevet 21/04-08 16:15 
Har købt hos dem et par gange, med små og en stor ting.. Ingen problemer.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
ChronoChronoSkrevet 21/04-08 19:53 
Heller ingen problemer her. Har købt computerdele derfra et par gange.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HeroldHeroldSkrevet 21/04-08 20:22 
dpl>
Problmmet er ikke at købe fra dem. Men derimod RMA sager.

Grrreat. Jeg har lige returneret en router til dem. :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig