X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Madtråden


Svar
KroeboCopKroeboCopSkrevet 20/04-08 16:28 
Min kæreste og jeg er lidt uenige om, om hvorvidt man
må genopvarme spinat eller ej.
På den ene pose står der at man godt må hvis man sørger for at de rester der skal genopvarmes, hurtigt bliver sat på køl.
på de anden pose står der, at man ikke bør opvarme spinet.
Hvad siger i til det?
Hoid to colony C05 where the computer is...
166 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
KroeboCopKroeboCopSkrevet 13/06-10 14:32 
Hvordan laver man riskiks?
Hoid to colony C05 where the computer is...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/06-10 15:39 
Der er tale om "puffede" riskorn. Kagerne/kiksene går under fællesbetegnelsen galetter: majs-galetter, ris-galetter, spelt-galetter etc. Jeg har aldrig selv lavet det, men umiddelbart fungere det ligesom når du laver popkorn - hvordan man så får risene til at hænge sammen, ved jeg ikke.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KroeboCopKroeboCopSkrevet 13/06-10 16:25 
Det er nok bare vand der får dem til at hænge sammen, de klister godt på tungen :=) Det er sejt det bare er at putte nogle ris i varmt olie, så kan man vel lave signe egne Guldkorn :=P
Hoid to colony C05 where the computer is...
BeanoBeanoSkrevet 13/06-10 16:49 
Guldkorn er ikke lavet af ris :)
KroeboCopKroeboCopSkrevet 13/06-10 18:18 
Nå er det så lavet af guld? :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
BeanoBeanoSkrevet 13/06-10 18:27 
Nej, prøv hvedekorn :)
KroeboCopKroeboCopSkrevet 13/06-10 20:39 
Ok :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
Captain NCaptain NSkrevet 13/06-10 21:16 
Er der nogen her der ved om man stadig kan købe Pindsvin kager i nogen bagere i København?

En pindsvin kage er stort set en romkugle der er formet som et pindsving og så har den øjne. De plejer at være ret store og noget man skal spise over 2-3 dage.

Har kun fundet en enkelt bager der sælger dem men de er slet ikke så store som dem jeg husker.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 14/09-10 20:35 
Jeg kunne godt bruge nogle forslag til en god opskrift på pizza-dej. Jeg har efterhånden fået udviklet min egen opskrift, så dejen begynder at have lidt af den struktur og konsistens, jeg godt kan lide. Men den er stadigvæk lidt for "franskbrødsagtig". Nogen ideer til, hvordan jeg får den ordentligt sej og sprød? Ville det gøre underværker, hvis jeg fik skaffet mig en bagesten?
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 14/09-10 20:54 
Jeg kunne selv godt tænke mig at finde en god opskrift. Jeg har prøvet en bagesten selv, men synes ikke rigtigt det virker som det skal?
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 14/09-10 21:07, rettet 14/09-10 21:10 
Jeg har lige søgt lidt info på nettet om bagesten. Så vidt jeg kan se, er mange af dem man kan købe, specielt de keramiske, direkte usle til formålet. Det bedste er vist at bruge en plade af rå sten (feks. granit, skiffer, marmor) og knalde den op på den højeste temperatur, ovnen overhovedet kan trække (og så krydse fingre for, at den ikke knækker). Jeg overvejer lidt at fise ned i den nærmeste gravstensbutik og få skåret mig en skive granit :)

Her er forresten min opskrift:

[PIZZADEJ]

3 dl koldt vand
10 g gær
2 spsk olivenolie
1 tsk salt
250 g hvedemel
200 g durummel
50 g sigtemel

Udblød gæren i det kolde vand, og ælt det sammen med resten af ingredienserne i minimum 5 min. Stil i køleskab og lad stå natten over. Skal stå filmoverdækket, så tæt som muligt.

Tag dejen ud ca. 2 timer før pizzaen skal være færdig. Slå dejen ned - men ælt den ikke. Lad den stå et lunt sted overdækket i ca. 1 time. Fordel dejen på en bradepande (hvis du ikke har en bagesten) og lad den efterhæve ca. ½ time med tomatsaucen fordelt på dejen. Gerne oven på komfuret mens ovnen varmer.

Kom nu fyld og finthakket ost ud over pizzaen.

I ovnen med den på 250-300 grader i ca. 15min til osten er gyldenbrun. Tag ud, drys med rigelig oregano og lad den hvile 5 minutter inden du skærer den ud. Æd løs!

[/PIZZADEJ]
AV Intelligent Terminal
JuggernautJuggernautSkrevet 14/09-10 21:28 
Killer Bean 2>
Ville det gøre underværker, hvis jeg fik skaffet mig en bagesten?

Jeg tumler lidt med samme idé. Dog skal jeg bruge min sten til gasgrillen, men mon ikke resultatet vil være bare nogenlunde ens? Iøvrigt er jeg mega glad for de der pizza kit man kan købe i bl.a. Super Best. En rulledej og et glas med tomatsovs. Den dej er tilpas tynd og crisp til min smag.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 14/09-10 21:31, rettet 14/09-10 21:31 
Killer Bean 2>
Jeg har lige søgt lidt info på nettet om bagesten. Så vidt jeg kan se, er mange af dem man kan købe, specielt de keramiske, direkte usle til formålet. Det bedste er vist at bruge en plade af rå sten (feks. granit, skiffer, marmor) og knalde den op på den højeste temperatur, ovnen overhovedet kan trække (og så krydse fingre for, at den ikke knækker). Jeg overvejer lidt at fise ned i den nærmeste gravstensbutik og få skåret mig en skive granit :)

Det tror jeg er en god ide. Den jeg havde købt var ihvertfald direkte usle til formålet. Jeg ved ikke lige hvad den var lavet af?
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 14/09-10 21:34 
Juggernaut>
Dog skal jeg bruge min sten til gasgrillen, men mon ikke resultatet vil være bare nogenlunde ens?

Efter hvad jeg kan læse mig frem til, er grillen faktisk bedre end en ovn, da den kan give den voldsomme varme man oplever i en professionel pizzaovn, og som en alm. ovn ikke kan præstere.
AV Intelligent Terminal
KillerBean2KillerBean2Skrevet 14/09-10 21:47 
neros>
Jeg ved ikke lige hvad den var lavet af?

Sandsynligvis noget lertøj af en slags. En bagesten af stentøj er nok heller ikke helt skidt. Min mors naboer er keramikere og de laver kun ting i stentøj. Måske skulle jeg spørge dem, om de vil lave sådan en fætter til mig :)
AV Intelligent Terminal
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/09-10 22:36 
Ellers er der lava (se link). Jeg har ikke prøvet deres sten endnu.

Men efter at de to første "officielle" pizzasten fra Weber, knækkede på min gasgrill... gik Weber over til et andet materiale, som i overfladen virker som lertøj (men formodentlig ikke er det, da den så nok ikke ville kunne tåle temperatur-svingningerne). Men det er ret elendigt og jeg bruger pt. en af de gamle flækkede sten.

Stentøj kan til gengæld sagtens klare varmen fra en gasgrill, da man normalt brænder stentøj ved 1200-1300 grader.

Problemet er ikke kun at finde et ikke-brændbart materiale, men også et der "formidler" varmen på den rigtige måde.

Lava
nerosnerosSkrevet 14/09-10 23:00 
Jeg får lige at vide fra kæresten at den plade vi havde var lavet af sten? Den var altså elendig!
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 14/09-10 23:46 
Var den overfladebehandlet på nogen måde? Jeg kan se at mange brokker sig over de rengøringvenlige bagestene. Problemet er, at stenen helst skal kunne suge vand og olie til sig fra pizza'en. Ellers ender den bare med at stå og koge i sine egne væsker :/
AV Intelligent Terminal
keddeweddekeddeweddeSkrevet 15/09-10 13:37 
Min bedste dej, består af type 00 mel. som slås ud i majsmel (giver elastisk luftig indre, med en sprød skorpe pga majsmelet er noget hårdere i det). Har forsøgt med diverse fuldkornsmel, men synes ikke konsistensen bliver god. Den bliver mere blød og svampet.

ca 1 dl vand pr pizza (en person), en lille smule gær, salt og en skvat olie. bland det, og put så en lille smule mel i ad gangen. og lige så snart at den ikke klistrer så skal der ikke mere i. lad dejen ligge på bordet med film over, det holder på fugten. lad den hæve til dobbel, og ælt så igen. Derefter deler man dejen i det antal pizzaer der skal laves. og lader dem hæve igen under film.

har man ikke en sten, er der et trick. Find den store pande frem, varm den godt igennem. Vend den om, og læg pizzaen derpå, så kan du fylde ost tomat osv på imens den bliver sprød i bunden. og så kan du bage den færdig i ovnen
In your face space coyote...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 16/09-10 16:33 
King Chaos>
Problemet er ikke kun at finde et ikke-brændbart materiale, men også et der "formidler" varmen på den rigtige måde.

Nu har jeg været en tur i Bauhaus og fik købt mig en granitflise til 30kr. Så må jeg se, om den kan holde til varmen, eller om den overhovedet giver en brugbar "stenovenseffekt" :)
AV Intelligent Terminal
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/09-10 16:57 
Ok, det ser jeg frem til at høre om :)
KillerBean2KillerBean2Skrevet 17/09-10 20:10, rettet 17/09-10 20:10 
Nu fik jeg prøvet min dyrtindkøbte granitflise. Den virker helt forrygende! Bare husk at den skal varmes op sammen med ovnen, og at den polerede side skal vende nedad :)
AV Intelligent Terminal
King ChaosKing ChaosSkrevet 17/09-10 20:15 
Og nu kommer min kone så med et typisk kvinde-spørgsmål: Men er den beregnet til fødevarer?
KillerBean2KillerBean2Skrevet 17/09-10 20:23, rettet 17/09-10 20:24 
Hehe nej, den er jo beregnet til at blive gået på eller se pæn ud på en væg. Men den er lavet af 100% ren rå granit, så jeg kan ikke forestille mig, den kan være skadelig på nogen måde :)
AV Intelligent Terminal
KroeboCopKroeboCopSkrevet 06/10-10 16:14, rettet 12/10-10 10:50 
Nogle der kender en god bog om ting man kan spise, som gror i Danmark(i skoven), spurgte efter en der hedder "Vild Mad" men den er udgået, har lige købt "Danmarks Svampe" så det skal ikke være om svampe.
Hoid to colony C05 where the computer is...
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 11/10-10 17:04 
Killerbean - hvor har du købt dine træ-pallet ting til at tage pizza ud af ovnen og hvad hedder de rigtigt og hvad har de kostet ? ;p
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/10-10 17:32 
Jeg googlede "brødspade" og en af de første links på listen var det her:

http://www.emmers.dk/product_info.php?products_id=1018

Så den snuppede jeg :D
AV Intelligent Terminal
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/10-10 23:30 
KroeboCop>
Nogle der kender en god bog om ting man kan spise, som gror i Danmark(i skoven), spurgte efter en der hedder "Vild Mad" men den er udgået, har lige købt "Danmarks Svampe" så det skal i være om svampe.

Jeg synes den her er ok sjov, jeg ved ikke om den rammer det du er ude efter:

Spis dit ukrudt
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/10-10 23:32, rettet 11/10-10 23:33 
Fleshmangler>
og hvad hedder de rigtigt ...

Pizzaspade er der mange der kalder dem ;)

Edith: og det havde du allerede fundet ud af :/
KroeboCopKroeboCopSkrevet 12/10-10 10:53 
King Chaos>
KroeboCop>
Nogle der kender en god bog om ting man kan spise, som gror i Danmark(i skoven), spurgte efter en der hedder "Vild Mad" men den er udgået, har lige købt "Danmarks Svampe" så det skal ikke være om svampe.

Jeg synes den her er ok sjov, jeg ved ikke om den rammer det du er ude efter:

Fandt ud af at det ikke lige var så sundt at spise svampe, så den byttede jeg. Men den du linker til vil jeg lige se på, det ligner noget af det jeg søger :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 12/10-10 11:03 
KroeboCop>
Fandt ud af at det ikke lige var så sundt at spise svampe

Hvad snarrrrrker du om?! Svampe er fuldstændigt proppede med proteiner, vitaminer og gode fedtstoffer. Men selvfølgelig kan du ikke leve udelukkende af svampe, hvis det var det, du mente?
AV Intelligent Terminal
KroeboCopKroeboCopSkrevet 12/10-10 11:28 
Jo jeg ville kun leve af svampe :=P Nej det er fordi jeg har en anden bog hvor der står: Fordele - Gode kilder til kalium og visse sporstoffer. Ulemper - Svampe indeholder et udvalg af kemiske stoffer, bl.a. nitrosaminer, der kan være kraftfremkaldende. Svampe kan ophobe tungmetaller som kadmium og bly.
Hoid to colony C05 where the computer is...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 12/10-10 12:33 
Alle fødevarer har både fordele og ulemper. Men i de fleste tilfælde overstiger fordelene i høj grad ulemperne. Du skal i hvert fald ikke være ræd for at spise svampe. Medmindre du vælger at plukke nogen, som kan forveksles med giftsvampe ;)
AV Intelligent Terminal
KroeboCopKroeboCopSkrevet 12/10-10 12:34 
Jeg kan godt lide økologi, så for mig er de giftsvampe :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 12/10-10 12:58, rettet 12/10-10 13:00 
Det har jo ikke noget med økologi at gøre! :D

For et par år siden var der en artikel i avisen, hvor en gruppe forskere påstod, at det var dødsens farligt at spise kartofler (også de økologiske). De havde sikkert ret. Men alle spisbare ting fra naturen indeholder kemikalier, som er ubrugelige/giftige for kroppen. Hvis det ikke var tilfældet, havde du jo ikke brug for dit røvhul og din urinblære ;)

Hvis du skulle undgå at spille alle fødevarer, som i en eller anden grad er ude på at slå dig ihjel, ville du lynhurtigt dø af sult :)
AV Intelligent Terminal
KroeboCopKroeboCopSkrevet 12/10-10 16:59 
Jo det har da noget med det øko at gøre, som jeg skrev har svampe alt muligt lort i sig og når jeg køber øko er det for ikke at få alt muligt lort i kroppen og jeg syntes svampen var slem med alt det der stod om den. Når jeg slår en anden grønsag op i bogen er der noget meget mindre farligt eller ingen ting af det trælse i. Men du har da klart lov til at spise svampe, jeg springer bare ;=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
HeroldHeroldSkrevet 12/10-10 17:09 
Det er da stadig økologisk :P Alt det du får ind via svampene, findes jo i naturen... det er godt nok os selv, der har smidt det dér, men altså, man kan ikke få det hele :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KroeboCopKroeboCopSkrevet 12/10-10 17:14 
Hehe :=), der er også tungmetaller i tun og andre fisk, jeg har hørt at en jeg kender spiser piller, fordi han spiser meget tun og de piller skulle så gøre at han ikke for det ud i de forkerte steder i kroppen, eller hvad man nu siger.
Hoid to colony C05 where the computer is...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 12/10-10 17:15, rettet 12/10-10 17:17 
KroeboCop>
Jo det har da noget med det øko at gøre

Nej, det har noget med biokemi at gøre og ikke økologi. En økologisk skarntyde slår dig jo ikke mindre ihjel end en sprøjtet skarntyde ;)

Som Herold også skriver, er svampe man selv plukker naturligvis "økologiske"... hvis man altså ikke plukker dem lige ved siden af en motorvej :D
AV Intelligent Terminal
KroeboCopKroeboCopSkrevet 12/10-10 17:23 
Nå så :=) Min pointe var bare at jeg var lidt kræsen når det kommer til gift, vil helt ikke have for meget af det. Har også søgt lidt videre på det på nettet og nogle de siger at man bare skal holde sig fra diverse veje og steder der er forurenet. Men i bogen jeg har skriver hun også at jorden er der 8% aluminium, så svampe suger vist mere f.eks kartofler osv. Men ja, bare jeg ikke over spiser af det går det jo nok det hele :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 12/10-10 17:27 
Netop :)

Og man skal jo heller ikke stole på alt, hvad man læser ;)
AV Intelligent Terminal
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 23/10-10 16:25 
Killer Bean 2>
Og man skal jo heller ikke stole på alt, hvad man læser ;)

Især ikke svampebøger da de langt fra er enige og man især skal passe på med lidt ældre bøger da de hele tiden ændre sig, af samme grund har jeg også, men ligesom forskellige planter har forskellige egenskaber til at teække forskellige mineraler og stoffer ud af jorden, har svampe det ligeledes. jeg er næsten også sikker på din svampe bog ikke siger det som en general ting om svampe, er det også forkert at antage det er mykorrhiza svampe du har været på udki efter ? :p


PIZZASTEN, jeg er lige kommet hjem fra silvan, de har for tiden tilbud på rå granit fliser i 305 x 305 mm. kvm prisen er 99 kr normal pris 199.
En pakke med 5 stk. Koster derfor 46,48 kr. Men en enkel flise koster åbenbart 60 kr. (whaaata fååk) så hvis der er nogle der vil aftage en kan de bare sige til.
Jeg prøvede også at finde et sted på Nørrebro hvor je kunne købe en pizzaspade, men det er åbenbart ikke noget man bare køber hos en isenkræmer.
Det var forresten ret nedern at rende rundt med 13 kilo granit under armen over en 4-5 km. Gåtur :(
Jeg smutter ned
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
AmbyAmbySkrevet 23/10-10 16:39 
Hvorfor så mange problemer med en besparelse på hvad der må være omkring 10-20 kroner?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KillerBean2KillerBean2Skrevet 23/10-10 17:09, rettet 23/10-10 17:10 
Fleshmangler>
Killer Bean 2>
Og man skal jo heller ikke stole på alt, hvad man læser ;)

Især ikke svampebøger da de langt fra er enige og man især skal passe på med lidt ældre bøger da de hele tiden ændre sig

Ja, går som regel kun efter to slags svampe: Rørhatte og kantareller. De er fuldstændigt umulige at forveksle med noget giftigt, og galde-rørhatten kan man hurtigt identificere med en lille smagstest (for ¤#%¤#"! de smager grimt).
AV Intelligent Terminal
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 23/10-10 18:15, rettet 23/10-10 18:18 
Dark-Light>
Hvorfor så mange problemer med en besparelse på hvad der må være omkring 10-20 kroner?

Først overvejede jeg ogap at dumpe resten af pakken i informationen, men så tænkte jeg at der måske var nogle herinde der ville have en, derefter overvejede jeg, da der kommer et par fødselsdage op til jul, at bestille nogle ekstra Brødspader med og så give dem som gave. :)

Jeg er lige kommet hjem, så vil gå igNg med at lave noget dej til imorgen, jeg kan dog ikke vente helt til imorgen med at prøve min flise, så har købt noget fersk dej i netto :)


Edit jeg er for tiden kun online på Tlf. Så mine beskeder virker måske lidt mystiske ind imellem( jeg siger ikke de ikke gør det normalt ;p )
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
KillerBean2KillerBean2Skrevet 29/06-11 23:29 
Mmmm, så fik jeg lavet mig en portion godheds- chili con carne. Denne gang lavede jeg det ordentligt og brugte hel spidskommen som jeg ristede og stødte. Det gi'r sgu alligvel lidt ekstra. Så jeg kan godt anbefale, at man får sig en morter. I det mindste bare for at være flink ved krydderierne. Jeg blev feks. helt forbavset, da jeg opdagede, hvor meget ekstra aroma kardemomme får, når det er friskkværnet. Det lugter næsten lige så kraftigt som pebermynteolie.

Det er et lidt trist forhold vi danskere har til krydderier, vi bruger kun en håndfuld forskellige, som vi alligevel fjerner hovedparten af smagen fra, inden vi propper dem i maden :/
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 30/06-11 08:22, rettet 30/06-11 08:23 
Puha, jeg kom engang til at komme kardemomme i min chili fordi jeg ikke lige så at der ikke stod koriander på posen (det ligner hinanden i tørret form), det kan ikke anbefales. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 05/08-11 23:57 
Er der en smart måde at chokolade på, så halvdelen ikke bliver til smulder eller sidder fast på skærebrædtet? Skal det bare en tur i fryseren først?
AV Intelligent Terminal
HankyHankySkrevet 06/08-11 00:19 
Kold chokolade, skarp kniv - brug eventuelt bagepapir som underlag over skærebrædtet.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 06/08-11 20:14 
Mums, jeg har lige lavet pizza igen-igen, og jeg er så tilfreds med resultatet, at jeg føler mig tvunget til at post'e en revideret udgave af min dejopskrift :)

[PIZZADEJ v2.0]

ca. 3 dl koldt vand
ca. 10 g gær
En god slat olie (oliven, raps.. whatever)
ca. 1 tsk salt
ca. 350 g tipo 00 eller tipo 0 hvedemel
ca. 150 g durummel (alm. eller fuldkorns)

Brug fingrene til at udbløde gæren fuldstændigt i det kolde vand, og ælt det sammen med resten af ingredienserne i minimum 5 min, indtil dejen skifter struktur fra "tyggegummi" til noget mere i retning af "modellervoks". Stil i køleskab og lad stå mindst 3 timer, helst et døgn. Skal stå filmoverdækket, så tæt som muligt. Brug evt. en badehætte.

Smid en bagesten eller en granitflise fra det lokale byggemarked (med den rå side opad!) i en kold ovn og varm den op til mellem 250 og 300 grader.

Tag dejen ud af køleskabet. Den skal hverken slås ned eller æltes, bare skæres ud i 4 lige store dele. Tag en af dejklumperne og tryk den flad og rund. Drys en bordplade og dejklumpen med rigeligt mel og stræk/tryk dejen rundt i kanten indtil der haves en tilmærmelsesvis rund og næsten papirtynd dejskive. Læg dejskiven på en brødspade/pizzaspade eller hvad man ellers lige har, som kan bruges til formålet, og kom tomatsovs, fyld og ost på dyret. List den ind på bagestenen og lad den boble til osten er gyldenbrun. I mellemtiden gives den næste dejklump samme behandling.

Tag ud, kyl den næste pizza ind, drys med voldsomme mængder oregano og lad den hvile 5 minutter.

Æd løs!

...dejen kan selvfølgelig også bare bredes ud på en bradepande, men det giver slet ikke det samme resultat.

[/PIZZADEJ v2.0]
AV Intelligent Terminal
166 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig