X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Naruto Storm


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 17/04-08 20:39 
Er PS3 ved at vise dens sande power?

Det her ser for vildt ud!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 17/04-08 21:05 
Det er pænt, ja, men er der tale om blot endnu et kampspil? Som de skrev på Kotaku ville jeg hellere have noget mere Rise Of A Ninja-gameplay. Men flot er det :p
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KalicolaKalicolaSkrevet 17/04-08 22:02 
Ja det ser rigtigt godt ud. Desværre ligner det naruto til 360, bare lidt grimmere. Men altså, stadig godt.
For The Love Of The Game
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 17/04-08 22:23, rettet 17/04-08 22:25 
Du mener forhåbentlig ikke at det er grimmere end Rise of a Ninja. Karakter modellerne er mange længder foran dem du finder i det spil, og miljøerne ser ud til at være af samme kaliber.

Du kan tydeligt se hvor dårlige teksturerne er på figurene er i Rise of a ninja når der zoomes ind på dem, eksempelvis op til en træ-hoppe-sektion (af mangel på et bedre navn ;).
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KalicolaKalicolaSkrevet 17/04-08 22:42 
Så vidt jeg kan se er karakter modellerne de samme, og miljøerne de samme. Men så vidt jeg kan se så har rise of a ninja bedre farver og bedre kontrast dybde. den her playstation udgave ser mig noget bleg ud.
For The Love Of The Game
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 17/04-08 22:42 
I rest my case...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KalicolaKalicolaSkrevet 17/04-08 22:56 
betyder det at du ryster på hovedet og vender øjnene op ad? :)
For The Love Of The Game
dpldplSkrevet 17/04-08 23:25 
Echelon VI>
Det er pænt, ja, men er der tale om blot endnu et kampspil? Som de skrev på Kotaku ville jeg hellere have noget mere Rise Of A Ninja-gameplay. Men flot er det :p

Det jeg har læst for det til at lyde som mere rise of a ninja end bare et kamp spil. Konoha vil igen blive en hub for spillet med over 100 missioner. (set billeder af shusaku kampen og skulle ende samme sted som første del af mangaen gør)

Angående grafik. Vis man siger det ligner RoaN, så ser man sgu ikke godt nok efter. Bare den motion blur(tro jeg det er) er jo perfect til spillet.
http://image.com.com/gamespot/images/2008/106/943434_20080416_screen004.jpg
Ældre billede, men vis det jeg snakker om. Ikke altid til at se det, men den er der og ser rigtig godt ud i videoen.
Men baggrund ser ikke meget bedre ud en RoaN. Men persolig synes jeg stadig ikke det behøves efter kommet op på toppen a hokage bygning og se byen der fra. WOW!

Link til hjemmeside
http://www.ultimateninjastorm.com/

Preview hos gamespot(med nye screens)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/04-08 00:52 
Darknon>
betyder det at du ryster på hovedet og vender øjnene op ad? :)

Noget i den dur ;) Du har selvfølgelig lov til at have din mening, og det er da heller ikke fordi RoaN ikke er et pænt spil.

Det lyder som endnu et Naruto spil der skal hjem til samlingen. RoaN har gjort mig hooked på serien. Er igennem de første tre sæsoner indtil videre, og der har været rigeligt med højdepunkter indtil videre. Der er måske lige lovligt meget drama ind imellem, og det bliver hurtigt gammelt at alle forbavses hvert andet øjeblik, og skal give hver deres kommentar om hvor sej situationen var, men det er nu stadig en serie med charme.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/04-08 18:10 
ROAN ligner et forsøg på at efterligne Naruto seriens look, det her spil ER Naruto serien - Så enkelt kan det siges ;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig