X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Billige GBA spil i Netto fra d. 23/6


Svar
AmbyAmbySkrevet 21/06-03 12:35 
Under min vanlige weekendtur til Netto, fik jeg øje på spiseseddelen til næsteuge.
Der står der er billige GBA spil i Netto.
Mon der er nogen der arbejder i Netto som kan sige hvilke spil det drejer sig om ?
Eller hvilke spil der er værd at anskaffe sig, når den tid kommer.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 21/06-03 12:46 
Jeg kan se der er et par Star Wars spil, kan ikke identificere det sidste. Kan andre?
Gå ind på www.netto.dk - gå under aktuelle tilbud og under næste uges brochure. Der viser de en af siderne på næste uges brochure.

Hele næste uges brochure kommer op om søndagen, men de viser sikkert ikke flere spil.
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
NaieraNaieraSkrevet 21/06-03 12:53 
Reklamen får det jo til at lyde som om der er andre end de tre der...

*krydser fingre for Golden Sun*
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 21/06-03 12:59 
Jeg tror bestemt også, der er andre..
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
AmbyAmbySkrevet 21/06-03 13:01, rettet 21/06-03 13:02 
De 3 i bladet.
Den sidste er Lady Sia ?

Her!
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
ValkyrieValkyrieSkrevet 21/06-03 15:44 
Jep har også set det da jeg skulle ned og købe min morgenmad(Cultura og Cola)! Jeg kunne spotte de to starwars spil og Kuri Kuri.... Det der der var et lauch spil til GBA....

Jeg har ingen GAB spil, og den har faktisk ligget i min skuffe i snart et år.... De her spil til 500 per stk. må altså stoppe.... Jeg vil ikke se Ninty gå under, men den her form for monopol er ikke sjov så kom bare N cage og PSP....:)
Well crucify the insincere tonight...
tastasSkrevet 21/06-03 15:54 
Kuri Kuri har jeg set i Kvickly til 100 kr, btw.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
AmbyAmbySkrevet 21/06-03 19:15 
Lige lidt OT:
Hvilke spil er de fedeste i MP(Link) ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
JmogJmogSkrevet 21/06-03 19:27 
Der er en del. Jeg rodede lidt i dem af bar nysgerrighed inden jeg tog hjem fra arbejde i dag, men der var ikke lige noget jeg kunne nikke genkendende til. Hver forretning får vist noget i retning af to kasser, så man skal nok være tidligt ude for at nabbe de populære titler.
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 21/06-03 19:27 
Mario Kart og Advance Wars.
Sælg mig en Xbox =)
3of193of19Skrevet 21/06-03 19:58 
I min butik var der af genkendelige titler Kuru Kuru Kururin, F-Zero og Tony Hawk 2, men kun en af hver. Jeg nabbede KKK og F-Zero.
Ellers var der 2 forskellige SW Episode 2 spil i mange eksemplarer, Spongebob Squarepants, Power Rangers, Legends of Wrestling, Penny Racers og Lady Sia (og måske en-to andre lowprofile titler).
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 21/06-03 21:21 
Heh, nej, Golden Sun var vist ikke lige til at spotte >;)

Måske i næste sending (man er vel optimist :)) medmindre de gentager det samme titel-mønster i fremtiden... Netto har jo det med at køre i tilbudscirkler (har jeg hørt :)).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
AmbyAmbySkrevet 21/06-03 23:05, rettet 21/06-03 23:07 
Er der nogle Netto'er som har sat varerne ud på hylderne, siden I ved hvad spil der er ? (eller arbejder I alle i Netto)

Er der ikke nogen af spillene i bunken som er musthave eller nice til prisen ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
N-ZaneN-ZaneSkrevet 22/06-03 11:55 
Det tilbud netto kører med er fast pris i bilka's "ps2, psx og GBA" rodebunke...så det er altid til at skaffe!
Mange af de titler i har nævnt ligger i 100 til 200 kr. :)
I kick azz for the Lord!
3of193of19Skrevet 22/06-03 12:11 
Dark-Light >
Er der nogle Netto'er som har sat varerne ud på hylderne, siden I ved hvad spil der er ? (eller arbejder I alle i Netto)

Er der ikke nogen af spillene i bunken som er musthave eller nice til prisen ?

*Peger op til mit forige inlæg.*
JmogJmogSkrevet 23/06-03 00:30 
Dark-Light >
Er der nogle Netto'er som har sat varerne ud på hylderne, siden I ved hvad spil der er ? (eller arbejder I alle i Netto)

Vi arbejder alle i Netto. Join the dark side.

Der er næppe nogen forretninger der har dem på hylderne. Som regel har man den slags oppe i kasserne, hvor kunderne ikke kan stjæle dem.
AmbyAmbySkrevet 23/06-03 18:12 
3of19 >

*Peger op til mit forige inlæg.*


/me pudser sine briller.
Ja F-Zero og KKK så ud til at være de fedeste titler (dem kunne jeg i det mindste genkende ud fra mit ringe kendskab til GBA-spil)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig