X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Resistance 2 Teaser


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 12/04-08 10:32 
Kan næsten ikke tro det, men tror det er ingame?

Link...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
CoreCoreSkrevet 12/04-08 11:16, rettet 12/04-08 11:16 
Born2Play>
tror det er ingame?

Det er jeg meget meget sikker på at det ikke er. Med mindre det er mig der er dum, og fejlagtigt tolker "in-game" som en video, der viser hvordan, det ser ud, når du rent faktisk spiller.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 12/04-08 11:19 
De (Insomniac) plejer bare ikke at bruge FMV?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
King ChaosKing ChaosSkrevet 12/04-08 11:22, rettet 12/04-08 11:25 
"In-game" kan vel også betyde at den motor som er brugt i spillet (når man spiller) er brugt til at lave en lille film. Der behøver vel ikke nødvendigvis at være HUD osv, for at det er "in-game"... eller hva'?

Edith: det ser godt nok fedt ud, så det er nok ikke in-game :D
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 12/04-08 11:24 
Ja tænk MGS - Cutscenes er alle ingame. Faktisk er FMV døende? Sidst jeg så det var i Army of two?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
King ChaosKing ChaosSkrevet 12/04-08 11:26 
Born2Play>
Faktisk er FMV døende? Sidst jeg så det var i Army of two?

Haha...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 12/04-08 11:30 
Hehe ;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
enfenenfenSkrevet 12/04-08 11:44 
Det er svært at bedømme ud fra det lille klip. Det kan muligvis være en cutscene lavet med deres engine, men på samme måde som med eks. Gears of War. Altså hvor cutscenes er noget pænere sammenlignet med 'actual gameplay'.
What is the Matrix?
RJKRJKSkrevet 12/04-08 11:54 
enfen>
samme måde som med eks. Gears of War.

Hvor det er videosekvenser :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PalleJensenPalleJensenSkrevet 12/04-08 13:16 
Jeg troede vi havde lært af Sony's Killzone 2 stunt... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
enfenenfenSkrevet 12/04-08 15:20, rettet 12/04-08 15:22 
RJK>
enfen>
samme måde som med eks. Gears of War.

Hvor det er videosekvenser :)

Jo, men det er stadigvæk lavet med Unreal motoren.

Samme teknik bliver for øvrigt også benyttet i Kane & Lynch, hvor cutscenes er noget pænere sammenlignet med, når man selv har kontrollen.
What is the Matrix?
RJKRJKSkrevet 12/04-08 15:35 
enfen>
Jo, men det er stadigvæk lavet med Unreal motoren.

Men det er jo et meget flydende begreb, når det ikke er realtime-genereret. På den måde kan man jo lave alverdens ting, der ikke reelt er muligt ingame, og så synes jeg ikke man kan kalde det ingame på nogen måde.

Selv hvis det var realtime-genereret kunne man diskutere hvor ingame det var, hvis/når der ikke bruges samme modeller, teksturer etc. som der gøres i selve spillet (a la Final Fantasy), men det er sikkert en helt anden diskussion.

Som sagt, det er flydende begreber :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
nerosnerosSkrevet 12/04-08 23:08 
Hvis det bliver så flot der ingame ;-) så er vi nået langt, men jeg har en stærk tvivl og noget for mig til at tænke på ordret "Teaser".

Sony har gjort det før, og de gør det sikkert igen med hensyn til den slags narrestreger.

Flot ser det ud...Meget end da :-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 13/04-08 20:52 
Jeg tviver også op at den smule man ser er in-game (dvs. at det er udseenet når man spiller) - kunne måske godt være real-time genereret cutscene.

Men med Insomniac's formåen på PS3 siden R:FoM med R&C og nogle af de spetakulære baner i R:FoM map packs, så forventer jeg store ting til 2'eren mht. grafik, multiplayer og skala - de er ikke helt uden evner :)
BeanoBeanoSkrevet 13/04-08 21:15 
neros>
Sony har gjort det før, og de gør det sikkert igen med hensyn til den slags narrestreger.

Men nu er det jo Insomniac og ikke Sony - også mange der råbte "fusk" da R&C teaseren blev vist :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 13/04-08 21:21 
Killzone 2 var også Guerilla og ikke Sony - men det afholdt jo ikke Sony fra at lave stuntet alligevel.

Jeg tror dog heller ikke at denne trailer er et Killzone 2 stunt (så burde det se bedre ud). Tror det er ingame enginen kørende på en workstation, som de har brugt til at rendere teaser traileren...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 13/04-08 21:36, rettet 13/04-08 21:39 
PalleJensen>
Killzone 2 var også Guerilla og ikke Sony - men det afholdt jo ikke Sony fra at lave stuntet alligevel.

Guerilla ejes af Sony mens Incomniac er uafhængig.

Pointen var nu også mere at Insomniac ikke har ry for at lave den type numre.

Syntes nu ikke man kan kalde Killzone 2 taileren fusk. Den real-time cutscene fra GCD sidste år levede fint op til det lovede selv om det selvfølgeligt ikke var lige så flot.
Mere skeptisk i om spilet kan leve op til hypen og forventningerne efter al den tid... og om det nogensinde udkommer - men en lidt anden diskussion.
nerosnerosSkrevet 13/04-08 22:39, rettet 13/04-08 22:45 
Beano>
GCD sidste år ... og om det nogensinde udkommer - men en lidt anden diskussion.

Her er jeg så ikke med hvad er GCD?

Jeg drømte om den Resistance 2 Teaser der i nat. Underligt den må have gjort nået med mig..ikke så sundt hehe ;-)
Bashful Neophyte
SlothSlothSkrevet 14/04-08 03:47 
Jeg tror der skulle stå GDC - Gamed Developers Conference.
Kiss me, would you kindly?
BeanoBeanoSkrevet 14/04-08 08:09 
Nemli... ;)
nerosnerosSkrevet 14/04-08 08:11 
Aha ;-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 14/04-08 09:42, rettet 14/04-08 09:42 
Egentlig meget sjov "wink" til Halo 3 teaseren's "this is how the world ends" med "this is how it begins" i R2 teaseren ;)
nerosnerosSkrevet 14/04-08 10:27 
I Believe!

Jeg har ikke spillet R1 endnu, men behøver man det for at følge med i serien?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 14/04-08 10:34 
Nok for tidligt at sige - men mon ikke der kommer et resumé i 2'eren. Trods alt ikke den mest komplekse og banebrydende historie indtil videre ;)
BeanoBeanoSkrevet 24/09-08 08:56 
Så er der kommet officielle gameplay videoer fra R2.

Single player:
http://www.gametrailers.com/player/40351.html
http://www.gametrailers.com/player/40378.html

Multiplayer (co-op og vs):
http://www.gametrailers.com/player/40382.html

Developer walkthrough (del 1-4):
http://www.gametrailers.com/player/40349.html
http://www.gametrailers.com/player/40347.html
http://www.gametrailers.com/player/40345.html
http://www.gametrailers.com/player/40343.html
DarkbeatDarkbeatSkrevet 24/09-08 09:38 
Det ser "ok" ud syntes jeg.
Lidt lige som Halo 3 syntes jeg ikke der umiddelbart er nogen enorm forbedring i grafikken men det kan da godt være at det bliver sjovt.
BeanoBeanoSkrevet 24/09-08 09:53 
Jeg syntes der er stor forbedring grafisk - måske ikke så meget i detaljegrad af objekter i omgivelser, men mængde af fjender, skala, animationer, lys, effekter, osv. er klart flottere udfra den smule der vises. Cut-scenes ser også ud til at blive imponerende denne gang - og så har spillet fået farver... yay :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/09-08 09:54 
Frameraten er den ligeså lækker som i det første spil?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 24/09-08 10:10 
Jeg har ikke spillet det endelige spil - kun den private multiplayer beta som var baseret på en ufærdig build ;)
nerosnerosSkrevet 24/09-08 12:01 
For mig at se ser det da bedre ud end Halo 3 grafikmæssigt.
Bashful Neophyte
enfenenfenSkrevet 24/09-08 12:04 
Ja, sådan ser jeg det også.
What is the Matrix?
nerosnerosSkrevet 24/09-08 12:25, rettet 24/09-08 12:56 
Jeg synes faktisk det ser utrolig godt ud ;-)

Jeg er sku begyndt at overveje om jeg skulle anskaffe mig 1'eren for at være klar til efterfølgeren. Hvad synes i om det første spil var det egentlig så godt som hypen fik det til at se ud ;-)
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 24/09-08 12:55 
Nåh ja det var ikke for at sige at det lignede Halo... Det var bare det at jeg havde regnet med at det så bedre ud i forhold til 1'eren... Selvfølgelig har jeg kun set et par web videoer så det kan være det ser bedre ud når man spiller det selv.
BeanoBeanoSkrevet 24/09-08 13:10, rettet 24/09-08 13:11 
neros>
Jeg er sku begyndt at overveje om jeg skulle anskaffe mig 1'eren for at være klar til efterfølgeren. Hvad synes i om det første spil var det egentlig så godt som hypen fik det til at se ud ;-)

Var der stor hype om det første spil?... syntes snarere den druknede i GoW hype ;)

Syntes det var solid og underholdende men ikke banebrydende i singleplayer. Kedeligt start og tog lidt tid at komme i gang men rigtigt fedt imod slutningen.

Jeg kan godt anbefale FoM (den kan skaffes meget billigt nu) men om det vil hjælpe dig til at være "klar" til R2 ved jeg ikke lige. Det er ændret MEGET i R2 mht. gameplay, våben, styring og tempo - specielt online er ændret meget ;)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 24/09-08 13:26 
neros>
For mig at se ser det da bedre ud end Halo 3 grafikmæssigt.

Det skulle det vel også meget gerne, når spillet nu udkommer over 1 år senere end Halo 3. Ellers ville det stå ret skidt til... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 24/09-08 13:35 
Ja, H3 har heller aldrig været benchmarken grafisk for shootere. F.eks. Gears og COD4 er flottere, ja endda FoM.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/09-08 14:54 
Meget endda. Hvordan var tempoet i den MP beta du spillede? Jeg synes MP i etteren gik uhyggeligt meget hurtigere end singleplayer og der virkede kontrollen ikke nær så godt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 24/09-08 15:02 
Beano>
Jeg kan godt anbefale FoM (den kan skaffes meget billigt nu) men om det vil hjælpe dig til at være "klar" til R2 ved jeg ikke lige. Det er ændret MEGET i R2 mht. gameplay, våben, styring og tempo - specielt online er ændret meget ;)

Tror jeg snupper en kopi på vej hjem fra arbejde ;-) Jeg har fået løst til noget epic FPS ;-) Hvad er der galt med online delen. Jeg troede faktisk at det var en god online shooter?

Men ja R2 ser en del mere avangceret ud og meget mere storslået efter at dømme på det gameplay jeg har set.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 24/09-08 15:09, rettet 24/09-08 15:19 
@KK: Jeg syntes tempoet i den private beta var for langsomt men udfra de nye videoer ser det ud til at gå hurtigere igen.
Den åbne beta som starter i starten af oktober, skulle være mere sigende for det endelige spil :)

neros>
Hvad er der galt med online delen. Jeg troede faktisk at det var en god online shooter?

R1 eller R2?

Har ikke sagt at der er noget "galt" med nogen af dem, bare at det er ændre meget (vurderet ud fra betaen). Der er delte meninger om det er bedre eller dårligere. Jeg venter med gråd/glæde til den åbne beta da det slet ikke lå fast i den beta version jeg spillede :)
nerosnerosSkrevet 24/09-08 15:44, rettet 24/09-08 15:46 
Ah ok jeg mente R1 også ud fra de vurderinger som jeg har set herinde på PlayRight. Det virker ikke som om folk har været så begejstret for spillet.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 24/09-08 16:04, rettet 24/09-08 16:24 
Ok, online delen er klart R1's styrke og hvor det adskiller sig IMO.
Tror mange (ikke ment specifikt på PR brugere) der udtaler sig negativt om det, bare aldrig har givet det en chance og vurderet spillet udfra fra 15 min i singleplayer - synd for dem da jeg har fået mange gode timer ud af online delen :)
nerosnerosSkrevet 24/09-08 19:13 
Så kom jeg hjem med Resistance Fall of Man Platinum. Ikke mere snak tid til gaming ;D
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig