X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ikaruga


Svar
dRxLdRxLSkrevet 09/04-08 17:28 
Så fik jeg downloadet demoen, men jeg er lidt skuffet, tilsyneladende er de fedeste ting ffra Gamecube versionen udeladt, nemlig "Practice" og "Conquest" mode. Eller tager jeg fejl er de tilgængelige når man køber den fulde version?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 10/04-08 00:25 
Du kan vælge hvilken bane du vil spille, når først du er nået til den. Er det ikke stort set det samme som practice?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 10/04-08 01:01 
I GC udgaven kan man så vidt jeg ved vælge at spille i halv hastighed og man kan springe direkte til undersektioner af banerne i Conquest mode.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
tastasSkrevet 10/04-08 07:18 
Jeg er heller ikke lige faldet over disse funktioner men kan lige undersøge det når jeg kommer hjem fra work igen ... Hvis jeg husker det :)

Nu vi er ved Ikaruga - Leaderboards er da rigtig fedt deri. Det med at man kan gå ind på leaderboards, finde forskellige spillere og så downloade deres replays og så ellers bare lure deres stil af er simpelthen så nice.

Jeg har indtil nu kun haft mulighed for et enkelt online Co-op spil, og det kørte mildest talt utilfredsstillende, med meget lag osv. Jeg skal lige prøve nogle flere senere i dag og se om jeg bare var uheldigt. Specielt i et spil som Ikaruga skal det bare køre lag frit ellers er det useless.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
SumezSumezSkrevet 10/04-08 08:29 
dRxL>
I GC udgaven kan man så vidt jeg ved vælge at spille i halv hastighed og man kan springe direkte til undersektioner af banerne i Conquest mode.

Ok, det lyder ret fedt. Jeg er mere vant til DC udgaven, og der findes de muligheder i hvert fald ikke, så vidt jeg husker.

Men jeg overvejer lidt at vende mit 42" plasma på siden og afprøve spillet i TATE. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/04-08 10:37 
Jeg har hørt en del om spillet og spillede det for første gang igår. Bane 1 var rimeligt lige til og jeg forventede lidt at det ville være noget bullet hell shooter men nuij hvor blev det svært når man skulle til at manøvrere igennem labyrinter samtidig med at man skal undgå skud.

Rigtig fedt spil!
KroeboCopKroeboCopSkrevet 29/06-11 19:59 


Ikaruga 8 bit
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 09/12-13 18:37 
Hvad er Ikaruga værd i PAL til Gamecube, spillet er som nyt med alt?
Hoid to colony C05 where the computer is...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 09/12-13 18:43 
Ca 250kr
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
millenniummillenniumSkrevet 09/12-13 20:22 
Jeg kan bare ikke nænne at sælge mit. :)
The medium is the message.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 09/12-13 21:13 
Ok tak, sat til salg :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 15/12-13 16:25 
Ikaruga er på Greenlight.

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 25/08-14 11:29 
Akustisk version af Ikaruga.

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig