X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Prince of Persia på film


Svar
CoreCoreSkrevet 08/04-08 23:38 
Nu skal Prince Of Persia-fansene da nok blive rigtig glade ;p

Jeg selv tror egentlig, godt at det kunne gå hen og blive ret underholdende. Jeg er heller ikke så film-snobbet, at jeg ikke kan blive underholdt af stereotyp høj-budgets-action, og med Brucheimer ved roret plejer der jo som bekendt ikke at blive sparet på noget. Dertil kommer det, at jeg heller ikke har noget imod den kær... Se hele indlægget


Flødeprinsen
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
60 emne(r).
1 2 > »

Svar
CoreCoreSkrevet 08/04-08 23:38 
Nu skal Prince Of Persia-fansene da nok blive rigtig glade ;p

Jeg selv tror egentlig, godt at det kunne gå hen og blive ret underholdende. Jeg er heller ikke så film-snobbet, at jeg ikke kan blive underholdt af stereotyp høj-budgets-action, og med Brucheimer ved roret plejer der jo som bekendt ikke at blive sparet på noget. Dertil kommer det, at jeg heller ikke har noget imod den kære Blomme-dreng.

Men her er helt sikkert nogen, der syntes at idéen er rigtig dårlig ;)

Flødeprinsen
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
WehnerWehnerSkrevet 09/04-08 00:02 
Det kan da (næsten) kun blive godt :) Lego er god til den slags roller, og jeg elsker genren.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
FourDFourDSkrevet 09/04-08 00:11 
I et kort (og frygteligt) øjeblik troede jeg at der var tale om endnu en horribel Uwe ånds-Boll-e produktion!
Men nu kan jeg ånde lettet op, og se frem til hvad der forhåbentligt bliver en solid hollywood-produktion.
PoP er jo som skabt til det storre lærred..!
Jeg håber lidt, at de nyere spils dragende kontrast mellem de hektiske kampe og ensomme puzzles bliver bibeholdt i filmen :)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
XiwanaXiwanaSkrevet 09/04-08 00:47, rettet 09/04-08 01:39 
Der er både gode og dårlige ting ved den kommende trilogi:

Gode ting:
-Orlando Bloom passer rigtig godt i rollen som prinsen. Han ligner ham endda lidt!
-Der er tale om en trilogi - fornemmer jeg en ny "episk" serie?
-Spillenes historie og univers passer godt til en filmatisering

Dårlige ting:
-Bruckheimer. Hvorfor skal han absolut være instruktør? Kunne han ikke overlade det til en, der faktisk har erfaring med østerlandsinspirerede film. Jeg ville gerne se Wolfgang Peterson (pga. Troy) eller Ridley Scott (pga. Gladiator) som instruktør.
-Man skal nok ikke regne med at se så mange puzzles eller spillenes trademark "timewarp" i filmene. Slowmotions kan accepteres - måske endda fastforward - men hvordan skruer man tiden tilbage i en actionfilm?
[inspirational quote here]
jaesjaesSkrevet 09/04-08 01:16, rettet 09/04-08 01:17 
Jeg håber, at det er en fejl. På IMDb står Mike Newell listet som instruktør. Er det rigtigt, så er jeg mere tryg.

Jeg har ingen problemer med Jerry Bruckheimer, men hans instruktør-debut må han godt få med noget mindre legetøj :)
XiwanaXiwanaSkrevet 09/04-08 01:39 
jaes>
Jeg håber, at det er en fejl. På IMDb står Mike Newell listet som instruktør. Er det rigtigt, så er jeg mere tryg.

Jeg ved ikke mere end hvad der står i tv2's artikel:

"Produceren Jerry Bruckheimer springer om bag kameraet og får sin instruktørdebut på den første film."

Så selvom den første film flopper, kan man måske håbe på en ordentlig instruktør til de næste to film.
[inspirational quote here]
TheDukeTheDukeSkrevet 09/04-08 04:07 
Xiwana>
Så selvom den første film flopper, kan man måske håbe på en ordentlig instruktør til de næste to film.

Hvis den første film flopper skal vi nok ikke regne med at der kommer 2 til.

Men hvis de har fået Orlando Bloom på rollelisten skal den nok være overordentligt ringe for ikke kunne tjene sig selv ind.

Han er heller ikke et helt dårligt valg, han er ihvertfald i stand til at lave en del af de stunts jeg kunne forestille mig i sådan en film selv. Om han så får lov, eller de bare kører 100% CG er en anden sag.
CoreCoreSkrevet 09/04-08 08:07 
jaes>
Jeg har ingen problemer med Jerry Bruckheimer, men hans instruktør-debut må han godt få med noget mindre legetøj :)

Hvis det er Bruckheimer der skal instruere, så kan man da håbe at han har taget ved lære, af de efterhånden mange ganske udmærket action-instruktører han har være producent for.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KalicolaKalicolaSkrevet 09/04-08 09:57 
Måske er det mig som har misforstået noget, men jerry bruckheimer er da producer, og ikke instruktør, har jeg ikke ret?
For The Love Of The Game
QQSkrevet 09/04-08 10:29 
Jo
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
nerosnerosSkrevet 09/04-08 12:54 
Core>
Nu skal Prince Of Persia-fansene da nok blive rigtig glade ;p

Føj... :-(
Bashful Neophyte
The DaneThe DaneSkrevet 09/04-08 20:02 
Historien i Pop er god nok til at man kan få lavet en ordentlig film ud af det, men håber ikke de sætter noget "extra" ind for at tækkes et bestemt publikum.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
CoreCoreSkrevet 09/04-08 20:21 
Med mindre vi, og folk som os, begynder at købe ti biografbilletter og 3 DVD'er (BD'er) ad gangen, så gør de nok hvad som helst for at "tækkes" med så stort et publikum som muligt ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 09/04-08 20:51 
Det har de allerede gjort. Han hedder "Orlando Bloom". Så har du så godt som sikret teenagepigerne fra dag 1 af. :D

Jeg tror godt det kan blive udmærket. Der mangler sgu noget orientalsk mystik i biograferne. Jeg kunne meget godt lide temaet i The Mummy, så...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 09/04-08 23:03 
Orlando Bloom er godt nok blevet sværd-liderlig :D Laver han egentlig nogle film hvor han ikke går med klinge? Ja jeg spørger bare...
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 09/04-08 23:46 
Der er jo en talemåde om en mand og hans bil. Det kan være, at man kan sige det samme om en mand og hans sværd :)
jaesjaesSkrevet 22/05-08 14:33 
Tjah, med lidt soya går det måske :)

Jake Gyllenhaal bliver PoP
BeanoBeanoSkrevet 12/08-08 14:58 
Ok, jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige... han er "buffed up" men ser også noget spøjs ud alligevel :)

"See Jake Gyllenhaal as Prince of Persia"
jaesjaesSkrevet 12/08-08 15:08 
Det kunne ligeså godt være Tonny nede fra træningscentret med en brun paryk :)

(Hvis jeg altså styrketrænede og kendte en, der hedder Tonny).
BeanoBeanoSkrevet 12/08-08 15:20 
Lidt off-topic... men når vi snakker om bizarre billeder...

Tomb Raider: Underliv
SumezSumezSkrevet 12/08-08 15:30 
Heilige scheisse, hvornår er han blevet så pumpet??? Det er vildt underligt at se på.

Men synes hans look er ret passende.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CoreCoreSkrevet 12/08-08 16:07 
Sumez>
Men synes hans look er ret passende.

Ja - jeg syntes også at han ligner Lara Croft ganske godt.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
nerosnerosSkrevet 12/08-08 18:18 
Beano>
Ok, jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige... han er "buffed up" men ser også noget spøjs ud alligevel :)

Host host hold kæft det bliver bare en klassefilm!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 13/08-08 08:17 
For det plejer spil-filmatiseringer jo at blive :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RitesRitesSkrevet 13/08-08 08:26 
Han ser mere pumpet end atletisk ud, men ellers passer han vel meget godt.
» a winner is you «
King ChaosKing ChaosSkrevet 13/08-08 08:40 
Sumez>

Men synes hans look er ret passende.

Det synes jeg også. Det er glædeligt. Hvis resten rammer lige så godt er vi godt på vej.

Til gengæld ved jeg ikke hvad jeg skal mene om billederne af den nye Lara. Nu synes jeg vældig godt om den afgående Lara, Karima Adebibe, men jeg tror mit største problem er nok at de billeder de viser af den nye, er lidt for intime... på den forkerte måde.

Mig og Lara :)
BeanoBeanoSkrevet 13/08-08 09:30, rettet 13/08-08 09:30 
@Rites: Syntes også der er mere Kratos end Prince of Persia over hans udseende ;)
SumezSumezSkrevet 13/08-08 09:45 
Prinsen fra spillene er jo også ret pumpet. Og så tror jeg at Jake's "charme" passer godt til den, vi også kender fra prinsen. Men jeg har dog kun set ham i Donnie Darko, der er trodsalt lidt af et spring (haha) fra den rolle til denne..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 13/08-08 10:21, rettet 13/08-08 10:21 
Syntes nu stadig at pricen traditionelt er mere atletisk end pumpet - men skal også passe på med at vurdere filmen allerede på grundlag at et enkelt uheldig billede taget ud af en større helhed ;)
la0sla0sSkrevet 13/08-08 10:45 
Som jeg læste andetsteds (her omskrevet):

Prince of Persia: Beachbum
Hvad sker der?
RitesRitesSkrevet 13/08-08 13:00 
Jake er, efter min mening, en udemærket skuespiller.

Vil dog ikke mene at den rigtige prins (Sands of Time) er pumpet. Han er klart mere atletisk.

Ikke at sige, at det ikke kan blive godt alligevel :)
» a winner is you «
King ChaosKing ChaosSkrevet 13/08-08 13:25 
Hvis man sammenligner f.eks. forside billedet af Warrior Within med billedet af Jake er det altså ikke langt fra hinanden.
SumezSumezSkrevet 13/08-08 13:25, rettet 13/08-08 13:26 
Nej da, ikke pumpet overhovedet :!

Prince of Persia på film


EDIT: Nå, kong kaos kom først
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 13/08-08 13:27, rettet 13/08-08 13:39 
Heller ikke den "rigtige" Prince Of Persia... de sidste to spil i serien gik jo lidt i vasken mht. charme og stil :)

Forhåbentligt ikke i den retning de sigter filmen.

EDIT: Sands Of Time cover indsat... fit men ikke buffed.

Filmen hedder jo også Sands Of Time... så ;)

Prince of Persia på film
SumezSumezSkrevet 13/08-08 14:26 
Beano>
Heller ikke den "rigtige" Prince Of Persia... de sidste to spil i serien gik jo lidt i vasken mht. charme og stil :)

Tja, jeg synes Warrior Within er et røvfedt spil og det bedste i serien. Det kan godt være at stilen er mere poppet, og musikken stinker, men det var så absolut ikke noget problem for mig, og at sige at det "gik i vasken" er nok lidt en overdrivelse. Jeg håber da at de har noget af det beskidte/dystre fra Warrior Within med i filmen, tror helt klart at det vil klæde den bedre.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 13/08-08 14:48 
Var ikke gameplayet jeg kritiserede, men stilen - vil jeg lige understrege ;)
HeroldHeroldSkrevet 13/08-08 15:48 
Nu er der jo ingen der siger at Pixelprinsen overhovedet er en realistisk afbildning af hvad der skal til for at stoppe tiden med noget sand - eller whatever.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 13/08-08 15:53 
Beano>
Var ikke gameplayet jeg kritiserede, men stilen - vil jeg lige understrege ;)

Snakker nu også om stilen :) Jeg synes den var fed i 2'eren, selvom den muligvis var lavet for at tilfredsstille det størst mulige publikum. Man kan jo sige det samme om God of War, og det spil er da så vidt jeg husker ret populære herinde.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 14/08-08 08:43, rettet 14/08-08 08:45 
Jo jo ... men prinsen har flere gange fået stilskifte og gik fra den mere atletiske i SoT til en skummel laveste-fællesnævner-for-at-tiltrække-amerikanerne volds bøf ;)
Kratos har bare altid været en pumpet volds bøf.
SumezSumezSkrevet 14/08-08 09:30 
Det er vel bare naturligt at filmen også følger denne trend.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 14/08-08 09:34, rettet 14/08-08 09:34 
Syntes det ville være naturlig filmen fulgte spillet af samme navn - men ikke hvad de unge vil ha' :)
SumezSumezSkrevet 14/08-08 13:55 
Det sker jo helt sikkert!!!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 14/08-08 14:02 
Altså udseendet af prinsen - suresen :)
BeanoBeanoSkrevet 14/10-08 18:07 
Gandhi is back... and he's PISSED!

Link
HyakotakeHyakotakeSkrevet 14/10-08 18:27 
Daaamn! Og han har sit tag team WWE-mesterskabsbælte på!
HyakotakeHyakotakeSkrevet 08/01-09 23:09 
Godt at se, at Jake Gyllenhaal tager sin rolle seriøst :-)

Pump up the jam, pump it up...
SumezSumezSkrevet 05/08-09 10:09 
Så er der kommet billeder fra filmen (har ingen kilde, da jeg har dem fra en presse-side, men de kan nok allerede findes på tusind filmsider), og stemningen synes jeg ser ud til at være fundet ret godt, selvom han måske er blevet sminket lige lovlig muskuløs.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 05/08-09 18:54 
Hyakotake>
Godt at se, at Jake Gyllenhaal tager sin rolle seriøst :-)

Oh Jake! <3
BeanoBeanoSkrevet 04/11-09 14:01 
Trailer ude...

Her!
SumezSumezSkrevet 04/11-09 14:11 
Heh, lader til at de har taget lidt fra Assassin's Creed også.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
60 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig