X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Stop Uwe Boll!


Svar
dRxLdRxLSkrevet 08/04-08 10:39 
Læs først her:
http://entertainment.slashdot.org/entertainment/08/04/07/201226.shtml

Gå derefter hertil og underskriv:
http://www.petitiononline.com/RRH53888/petition.html
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Alf81Alf81Skrevet 08/04-08 10:45 
Ej hvor skørt... Hvorfor skulle man skrive under på det?
Ting om dét og pis.
BeanoBeanoSkrevet 08/04-08 10:46 
Fordi han lugter af armsved.. og laver dårlige film.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 08/04-08 10:46 
Kan man se hvornår den petition er oprettet? For med kun 88.000 underskrifter indtil videre vil jeg godt lige vide hvor lang tid de er samlet ind over.
PlaykidPlaykidSkrevet 08/04-08 11:11 
Det er da en lidt sjov indsamling. Kan da godt være hans film er ringe, men man behøver jo ikke se dem :)
Spiller nu: Halo 3
BeanoBeanoSkrevet 08/04-08 11:32 
Enig - jeg har heller ikke skrevet under, jeg undgår bare hans film :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 08/04-08 12:53 
Men problemet er jo, at når Mr. Boll-spasser har købt rettighederne til f.eks. Far Cry, så er der ingen mulighed for at en kompetent filmmager kan lave filmen. :-(
BeanoBeanoSkrevet 08/04-08 13:11, rettet 08/04-08 13:12 
Nej, men åbenbart et marked for hans film (desværre!) til det fortsat kan betale sig.

Hvad skal en underskriftsindsamling dog gøre ud over at give udtryk for utilfredshed over hans film? Jeg tror han er fløjtende ligeglad.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 08/04-08 13:21 
Jeg har heller ikke skrevet under (jeg tror ikke petitions generelt virker en sk..), men at hans film kan "betale sig" bunder vist - så vidt jeg har læst - mere i at det tyske filmgebet har nogle rigtig åndssvage skatteregler, så det kan BETALE sig at lave en masse lortefilm som ikke tjener ret mange penge ind og kanalisere penge derigennem, så overskuddet bliver større end "reelt" beregnet. Det minder sgu om hvidvaskning af penge vha. film.
enfenenfenSkrevet 08/04-08 14:47 
Jeg har i hvert fald skrevet under :)
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 08/04-08 14:53 
Hyakotake>
...så vidt jeg har læst - mere i at det tyske filmgebet har nogle rigtig åndssvage skatteregler, så det kan BETALE sig at lave en masse lortefilm som ikke tjener ret mange penge ind og kanalisere penge derigennem, så overskuddet bliver større end "reelt" beregnet. Det minder sgu om hvidvaskning af penge vha. film.

Ren Bialystock og Bloom :)
TheDukeTheDukeSkrevet 08/04-08 15:03 
Hvis i følger dette link og scroller halvvejs ned af siden, kan i få et indblik i Uwe's noget sære forhold til at lave film: http://www.gametrailers.com/bonusround_list.php
SeventhSunSeventhSunSkrevet 08/04-08 18:09 
Jeg synes manden virker som en totalt kegle.
Især efter episoden med boksekampene.

Så selvfølgelig har jeg skrevet under :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/04-08 22:34 
Uwe Boll har svaret på den pertition.
Han er grineren nok :D

Uwe er et geni! (siger han)
BeanoBeanoSkrevet 10/04-08 22:55 
Michael Bay svarer på Boll's udbrud.

I find people who rant like that - calling shit about both me, and George Clooney - comes from someone screaming because he is not being heard. He is obviously a sad being. When you ask 'do I care?' Not in the slightest.

Jeg syntes vi skal lave en underskriftsindsamling for en offentlig knivkamp imellem Bay og Boll, for vinderen vil være biografgængerne uanset hvad der sker :)

"Michael Bay Responds To "Fucking Retard" Remark"
The DaneThe DaneSkrevet 11/04-08 03:55, rettet 11/04-08 04:44 
tjaa - han siger jo han vil stoppe med at lave film når der er en million underskrifter.

fra 2005 men stadig interessant
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
BeanoBeanoSkrevet 17/04-08 07:48 
Det bliver sjovere og sjovere...

I tracked down who's signing that petition, and these are like a few people, getting under different identities and things in the internet and signing it over and over again. The second thing is that I was able to find that actually Michael Bay and Steven Spielberg under various different identities posting ongoing that I should stop making movies, and I know why: They are afraid of the competition. What jealous internet nerds and wannabe filmmakers are signing that petition?


"Spielberg And Michael Bay Are Plotting Against Me "
BeanoBeanoSkrevet 28/04-08 10:46 
LOL

"Boll challenges Bay to boxing match"
GreaseballGreaseballSkrevet 09/05-08 00:45 
Jeg sætter gerne en hund på Mr. Bay ;)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig