X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Erepublik.com


Svar
phijenphijenSkrevet 04/04-08 13:17, rettet 04/04-08 13:30 
Erepublik er en online browser-baseret simulator. Det kan bedst sammenlignes med Civilization serien pånær man styrer ikke en nation, men en enkelt borger!
Spillet går ganske enkelt ud på at opnå økonomisk og politisk magt. Først i ens eget land og til sidst i verden.
Man starter uden job, mad og indflydelse så det første man bør gøre er at få sig et job i en af de 6 industrier der er. Når man har tjent sig nogle penge kan man så købe mad for at holde sin character i live så man kan spille videre. Trin 2 er så at melde sig ind i et parti og arbejde sig mod toppen for til sidst at blive parti formand og statsminister med magt over landets millitære styrker og økonomi.
Samtidig skal man sørge for at træne til millitæret, holde sig gode venner med de andre spillere og spare nok sammen til måske at starte sit eget firma eller parti.

Erep er endnu i beta fasen og er invite only, så hvis der er nogen der er interesserede så skriv her eller send mig en PM med mail. Vi mangler virkelig arbejdskraft og soldater i Danmark!

www.erepublik.com
Det er bare et spil.Spiller nu: Assassin's Creed, Mass Effect, Kane & Lynch: Dead Men
PapandPapandSkrevet 04/04-08 16:09 
Jeg er frisk. :D
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
phijenphijenSkrevet 04/04-08 18:14 
Så skal jeg bruge din mail adresse :)
Det er bare et spil.Spiller nu: Assassin's Creed, Mass Effect, Kane & Lynch: Dead Men
HeroldHeroldSkrevet 05/04-08 01:11 
Sign me up - donherold'snabela'gmail.com
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PapandPapandSkrevet 05/04-08 11:14 
dennis.keller@gmail.com
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
phijenphijenSkrevet 05/04-08 11:38 
Jeg skal prøve at finde en med nogle invites. Har ikke flere selv:P

*skynder sig ind på erep*
Det er bare et spil.Spiller nu: Assassin's Creed, Mass Effect, Kane & Lynch: Dead Men
SeventhSunSeventhSunSkrevet 05/04-08 11:39 
Jeg vil også gerne være med :-)

floede snabel-a gmail.com
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
McBrainMcBrainSkrevet 05/04-08 20:25 
Jamen det vil jeg da også gerne.

Jonas´snabela´h-rasmussen.dk
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig