X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

MGS2 el. MGS3 som opvarmning til MGS4?


Svar
MrCaseMrCaseSkrevet 04/04-08 09:16 
Jeg er i tvivl.

For at gøre mig klar til MGS4... burde jeg så spille igennem MGS2 eller MGS3 (eller MGS1)?
Til spørgsmålet hører også at jeg har spillet mgs1 og 2 men det er et par år siden, men jeg har aldrig fået spillet 3eren.
Jeg synes bare 3eren virker som lidt 'afkoblet' fra resten af serien, og senariet tiltaler mig ikke så meget.

Så hvad siger i? (gerne jer der har spillet alle 3)
Hvad bør jeg spille for at være extra klar?
Have you considered sucking less?
XiwanaXiwanaSkrevet 04/04-08 09:29, rettet 04/04-08 09:39 
Du bør under alle omstændigheder have MGS2 frisk i erindringen, når du begynder at spille 4'eren - der bliver nemlig bygget videre på historien fra det spil (forhåbentlig). 3'eren behøver du sådan set ikke rigtigt at spille - medmindre du da er fuldstændig besat af at kende til forhistorien til "The Patriots", der forhåbentlig kommer til at spille en stor rolle i 4'eren. Men i bund og grund vil du få det hele at vide ved en gennemspilning af 2'eren.

Hvis du er fuldstændig lost, bør du læse en glimrende guide til MGS-universet, der findes på gamefaqs.

Plotanalyse fra gamefaqs
[inspirational quote here]
AmbyAmbySkrevet 04/04-08 10:06 
Man spiller selvfølgelig begge igennem før MGS4. Det er da selvsagt :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 04/04-08 13:53 
Rettelse: Man spiller selvfølgelig hele serien, også Metal Gear-spillene :p
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
AmbyAmbySkrevet 04/04-08 13:55 
There is a fine line between geekness and madness :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SumezSumezSkrevet 04/04-08 14:36 
Skal man nu være gal for at spille de gamle Metal Gear-spil? Især 2'eren er ret godt....
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AmbyAmbySkrevet 04/04-08 15:12 
Nej, men jeg synes det er i overkanten at spille alt igennem.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
happyEDhappyEDSkrevet 04/04-08 17:32 
2'eren helt sikker
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/04-08 19:22 
Jeg kan også bedst lide 2'eren. MGS3 er for tungt at komme igang med, men er stadig et rigtig godt spil :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SephirothSephirothSkrevet 04/04-08 19:56 
Altså treeren er det bedste spil i serien, men MGS4 skulle bygge videre på toeren :)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
JAAJAASkrevet 04/04-08 22:40 
Da begge er spil i særklasse, bør man ikke snyde sig selv for at spille begge igennem.
XiwanaXiwanaSkrevet 05/04-08 10:21 
Du bør selvfølgelig spille begge spil igennem - men det er, som jeg skrev ovenfor, ikke synderligt nødvendigt for forståelsen af historien i 4'eren at spille MGS3 igennem.
[inspirational quote here]
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig