X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox Live Problem


Svar
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 01/04-08 14:27 
Hejsa, jeg har idag d 31/3 købt mig en trådløs adaptor til xbox'en (xbox 360)

jeg har FULLRATE internet, men har sat UPnP til, og nat er Open og alt virker jeg ka komme på live, men ca. efter 20-40 minutter blir jeg disconnected fra LIVE, og ved simpelhent ikke hva der er galt

jeg er på min bærbar trådløs den hopper aldrig af, og så min stationær med Kabel, kører også altid.

den skriver "Disconnected From Xbox Live, og så iconet på skærmen viser som om USB stikket eer taget ud eller noget, for adaptoren lyser rød i ca 10 sekunder og så blir den grøn, og så kan jeg log på forfra..

min router er: ZyXEL P-2602HW-D1A

håber nogle har en idé om hva det ku være :S
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
BeanoBeanoSkrevet 01/04-08 14:59, rettet 01/04-08 15:00 
Jeg har et low-tech forslag: prøv at udskifte LAN kabler med kvalitets kabler.

Havde i en periode sidste år problemer med jeg kort blev smidt af XBL og PSN uden årsag engang imellem. Viste sig der bare var et dårligt kabel imellem switch og router.
Kabler der medfølger konsoller, routers, og lign. er ofte noget lort.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 01/04-08 15:34 
LIVE skulle vist være nede på grund af vedligeholdelse.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
RaGeRaGeSkrevet 01/04-08 17:50, rettet 01/04-08 17:50 
Beano>
Jeg har et low-tech forslag: prøv at udskifte LAN kabler med kvalitets kabler.

Han kører jo med trådløst, så kan ikke se hvad det har med lan kabler at gøre ^^ Og de andre ting virker jo os som de skal, så jeg gætter på din adapter muligvis er defekt.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
BeanoBeanoSkrevet 01/04-08 17:56 
Jow - men jeg mente kablet imellem router/switch og modem... hvis der er nogen altså ;)
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 02/04-08 00:10 
har kun 1 modem, og det går ind i telefon stikket og kablet dertil er ikke dårlig kvali,

- jeg har delvist fundet en løsning:

det viser sig, at hver gang routeren ska sende "re-authentication signal" til adaptoren går der noget galt.. det er i routeren standard sat til hvert 1800 sekund, ca 35 min.. det har jeg ændret til 9999, det er max man ka sætte dvs ca 3 timer og 30 min.

- det har virket for mig, altså så er den i det mindste på i 3 timer +. og så er det til at leve med
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 02/04-08 00:12 
har i øvrigt trådløs net, tilsluttet min bærbar og den er oppe 24/7 og falder ikke ud. Men indtil videre, så er dette åbenbart den eneste løsning!.
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 02/04-08 09:26 
Jeg er lige skiftet til fullrate efter 13år med Cybercity...

og Sjovt nok.. begyndte min xbox live forbindelse også at falde af med det nye ADSL Modtager.
indtilvidre har jeg bare slukket og tændt for den.. og så virkede det igen... men jeg skal da lige ændre opsætningen til 9999 :D
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 11/05-08 23:13 
hej, ville bar hører om det også hjalp for dig, det jeg skrev MHT. FullRate og sæt din timer op til 9999?
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
KroeboCopKroeboCopSkrevet 23/05-08 00:40, rettet 23/05-08 00:41 
Jeg kan ikke få mit SFIII fix, hvis jeg skal spille live, den fryser når den er ved at loade ind, har prøvet mange gange nu og den går kun ind i spillet når jeg tager ethernet stikket ud, hvad dælen kan det være, er det noget update?
Hoid to colony C05 where the computer is...
RitesRitesSkrevet 23/05-08 09:04 
Jeg er aldrig selv blevet direkte smidt af, men nogen gange er NAT åben uden den er det og omvendt.

Generelt er Zyxel bare ikke fedt til Live, ud fra min erfaring (tre forskellige routere).
» a winner is you «
KroeboCopKroeboCopSkrevet 23/05-08 12:30 
Det var noget lort i går, men nu dur det igen \o/
Hoid to colony C05 where the computer is...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/09-08 15:48 
Tråd-lån!

Er der andre, der har haft Live-problemer de sidste dage? Jeg bliver smidt af hele tiden i lange perioder (før jeg kan logge ind igen). Når jeg laver Live-testen fungerer alle punkter, indtil den kommer til selve Live-testen - så failer den.
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 09/09-08 16:04 
prøv at genstart "modemet" det plejer at hjlæpe...
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
KroeboCopKroeboCopSkrevet 05/10-11 12:29, rettet 05/10-11 12:30 
Jeg downloadede Burnout 3 fra XBLA. Det duede ikke da jeg havde downloadede det, der står det er pga min regions code, jeg har en Jap Xbox. Jeg ringede der efter til MS og de mente ikke det var deres problem. Seriøst, det er fandme nolder, så har jeg lige smidt 100kr ud af vinduet. Fint hvis de havde skrevet det, hvor man kunne downloade det. Men der står jo ingen ting om det nogen steder. Jeg bruger en EU account og der har aldrig været noget, så det er nok kun Xbox originale spil der ikke vil du. Han sagde enda at hvis det havde været en EU maskine ville de nok have kunne hjælpe, men det var jo en Jap jeg havde. Så sagde jeg også til ham at det passer ikke, da jeg har haft den til reperation igennem dem før, nå det kunne han ikke forstå. De fatter da minus :=C
Hoid to colony C05 where the computer is...
HeroldHeroldSkrevet 05/10-11 15:22 
Well, jeg må indrømme at jeg ikke helt føler din smerte, da det er et af de steder, hvor det er sandsynligt at problemer vil opstå. Jeg kan godt forstå at det er irriterende at Xbox Originals ikke virker, men på den anden side, så virker alt andet, gør det ikke?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
GreaseballGreaseballSkrevet 05/10-11 15:24 
Prøv at ringe igen. Når man har med support linjer at gøre så kan man nogen gange få fat i nogen der bare kører efter bogen. Ellers prøv at lade hver med at sige at det er en JAP, men sig du har haft den til rep. gennem dem før om de ikke kan slå den op i systemet først.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 05/10-11 15:53 
Herold>
Well, jeg må indrømme at jeg ikke helt føler din smerte, da det er et af de steder, hvor det er sandsynligt at problemer vil opstå. Jeg kan godt forstå at det er irriterende at Xbox Originals ikke virker, men på den anden side, så virker alt andet, gør det ikke?

Jo alt det andet virker, så derfor troede jeg også det her ville og det er træls de ikke gør en opmærksom på det, 100kr er træls at miste :=(
@Greaseball
Ja tror bare jeg dopper det, da jeg nok ikke vinder noget på det.

Jeg må bare spille det hos en ven en dag så, der har EU maskine :=/
Hoid to colony C05 where the computer is...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig