X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aprilsnar 2008


Svar
NaidNaidSkrevet 01/04-08 08:07 
Så er det tid til et af årets højdepunkter. Internettet er stort, så kom med jeres fund...

Jeg går kraftig ud fra at ekstra bladet, BT, Jylland Posten m.fl har rottet sig sammen, og har skrevet hver deres artikel. Det virker pænt overdrevet, så jeg krydser fingre X :).

Kæmpe røveri i Glostrup
58 emne(r).
1 2 > »

Svar
NaidNaidSkrevet 01/04-08 08:07 
Så er det tid til et af årets højdepunkter. Internettet er stort, så kom med jeres fund...

Jeg går kraftig ud fra at ekstra bladet, BT, Jylland Posten m.fl har rottet sig sammen, og har skrevet hver deres artikel. Det virker pænt overdrevet, så jeg krydser fingre X :).

Kæmpe røveri i Glostrup
nerosnerosSkrevet 01/04-08 08:17 
Jeg tror vi har en her:

Heidi røg ud af X Factor ved sms-fejl
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 01/04-08 08:26 
neros>
Jeg tror vi har en her:

Hold da ferie for en ligegyldig aprilsnar.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaidNaidSkrevet 01/04-08 08:27, rettet 01/04-08 08:28 
Ser ud til at jeg må æde min højre sko, hvis det er sandt :/.
nerosnerosSkrevet 01/04-08 08:35 
Ja den er ret plat og ligegyldig, men der er sikkert nogle idioter som hopper på den ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 01/04-08 08:43 
Ja, men det er da ikke særlig sjovt hvis folk tror på det? Det kunne jo sagtens ske, og hvis de gjorde, ville det være fløjtende ligegyldigt. X-Factor er da nok noget af det mest uinteressante underholdning længe.

Meningen med en aprilsnar skal da netop være at man ender med at stå og tænke "Haha, tænk at jeg troede på den!" eller bare involvere en eller anden form for humor.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 01/04-08 08:58 
Sumez>
X-Factor er da nok noget af det mest uinteressante underholdning længe.

Fandeme rart at høre - jeg troede efterhånden jeg var den eneste i Danmark der havde den holdning :)
tmliljatmliljaSkrevet 01/04-08 09:11 
Jeg tror, vi har en mere her:

Khader hyrer Blachmann!

Khader hyrer Blachmann!
nerosnerosSkrevet 01/04-08 09:13, rettet 01/04-08 09:13 
Kobra>
kæmpe røveri i Glostrup!

Den er god nok ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 01/04-08 09:14 
Beano>
Fandeme rart at høre - jeg troede efterhånden jeg var den eneste i Danmark der havde den holdning :)

Jeg tror ikke jeg kender så mange, der ikke har den holdning. :) Udover nogle teenagepiger.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
tmliljatmliljaSkrevet 01/04-08 09:15 
Og denne her BURDE være det, men...

34-årig politiker havde sex med 15-årig pige... :p
tmliljatmliljaSkrevet 01/04-08 09:21 
Endnu én:

Jeg tvivler på, at Henrik Qvortrup er træt af at gå tæt på de kendte...

"Medarbejderne på SE og HØR blev kort før klokken 8 her til morgen orienteret om, at deres chefredaktør i fremtiden hedder Paula Larrain og ikke Henrik Qvortrup.

- Jeg synes, jeg har gjort, hvad jeg kunne for bladet, men hvis ledelsen i Aller virkelig ønsker, at vi skal gå endnu tættere på de kendte, kan jeg ikke kan jeg ikke længere stå inde for projektet, udtaler Henrik Qvortrup.

- Derimod er jeg meget glad for nu at overlade skuden til en virkelig kapacitet. Min afløser Paula Larrain er den helt rette hardliner, som ikke vil tøve et sekund med at gå helt til stregen og mange gange over den. Lige fra hun stillede op første gang i SE og HØR til en bevægende reportage om sin egen næseskylning, har jeg vidst, at Paula en dag ville kunne udfylde et hul i dansk ugepresse, fortæller Henrik Qvortrup videre fra sit eksil i Phnom Penh i Cambodia.

Den 44-årige chefredaktør har i dag 1. april været ansat på SE og HØR i seks år og skal nu videre i karrieren som kommunikationsrådgiver for Dansk Skuespilforbund.
- Jeg og skuespillerne har altid været på bølgelængde. Nu føler jeg, at jeg virkelig er kommet i havn."

Farvel Qvortrup, goddag Paula Larrain!
BeanoBeanoSkrevet 01/04-08 09:38 
Sumez>
Jeg tror ikke jeg kender så mange, der ikke har den holdning. :) Udover nogle teenagepiger.

Der er rystende mange i min omgangskreds der synte X Faktor er fedt og det dækkes meget voldsomt i medierne, så tror der er andre end bare teenager tøser. Men rart at høre det ikke bare mig der er "mærkelig" på dette punkt ;)
Bare trist at man er tvunget til at betale for lortet :(

Nå det var lidt off-topic...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/04-08 09:39 
WoW til konsol

Oh you...
BeanoBeanoSkrevet 01/04-08 09:45 
LOL... fedt lavet :)
nerosnerosSkrevet 01/04-08 09:45, rettet 01/04-08 09:46 
tmlilja>
Og denne her BURDE være det, men...

Lol! Se det er god humor.

X-factor er noget af det bedste TV i dansk fjernsyn i de sidste 10 år. Ligegyldigt hvordan man vender den så er det god underholdning. Efter alt det andet lort som bliver vist så er dette kvalitet. Synd for dem som skal betale af deres dyre lommer... Men det skal nok tages i en anden tråd.
Bashful Neophyte
ComradeComradeSkrevet 01/04-08 09:46 
PS3 emulator til PC'en..

Endda ret godt lavet.

Recordere.dk
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
BeanoBeanoSkrevet 01/04-08 09:49 
Guitar Hero goes WoW ;)

"New Hero Class Revealed: Bard"
silverstarsilverstarSkrevet 01/04-08 09:53 
Jeg ved ikke hvad der er mest urealistisk, DSB tilbyder gratis internet i togene eller navnet på deres senior koncern-kommunikationsmanager

Link...
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
ComradeComradeSkrevet 01/04-08 10:09 
Kurt Westergaard karikerer Wilders .. Den bedste indtil nu IMO :D

JP
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
PlaykidPlaykidSkrevet 01/04-08 10:47 
silverstar>
Jeg ved ikke hvad der er mest urealistisk, DSB tilbyder gratis internet i togene eller navnet på deres senior koncern-kommunikationsmanager

Jeg har ikke lige læst linket, men jeg synes da jeg så et banner om det samme for en uges tid siden, om gratis internet altså.
Spiller nu: Halo 3
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 01/04-08 11:13, rettet 01/04-08 12:00 
newz.dk "har fået ophavsproblemer med deres valg af billedere... at de så har været nødsagen til at selv at lave nogen :D

http://newz.dk/newz-dk-i-problemer-med-ophavsret#new
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/04-08 11:22 
GrillBillerDK>
newz.dk "har fået ophavsproblemer med deres valg af billeder... at de så har været nødsagen til at selv at lave nogen :D

http://newz.dk/newz-dk-i-problemer-med-ophavsret#new

De skulle havet lavet dem i paint. Det kunne have været super sejt :D
BeanoBeanoSkrevet 01/04-08 11:26 
Check deres forside :)
JinkJinkSkrevet 01/04-08 11:35 
Forside videoer på youtube linker til Rickroll video :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/04-08 13:21 
Super Pii Pii Brothers til Wii bliver solgt på thinkgeek.com. Det er præcis hvad du tror det er ;)

Dét pis!
PalleJensenPalleJensenSkrevet 01/04-08 14:41 
Gamespot aprilsnar

Click me
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
QQSkrevet 01/04-08 15:11 
IGN aprilsnar

The Legend of Zelda Movie Trailer
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
BeanoBeanoSkrevet 01/04-08 15:26 
PlayStation vandhane?

X, X, O, X : Hot Water Combo
HolisticHolisticSkrevet 01/04-08 15:41 
Den er nu ægte nok Beano ;)
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
BeanoBeanoSkrevet 01/04-08 15:43 
Hjælp... :)
WikzoWikzoSkrevet 01/04-08 16:36 


Grønland solgt til USA for 1,2 milliarder
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 01/04-08 17:56 
tmlilja>
Og denne her BURDE være det, men...

Seriøst manden kører med klatten, han får sgu min stemme :-D

IGN's Zelda ting er direkte ond :-(
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
QQSkrevet 01/04-08 18:01 
Born2Play>
IGN's Zelda ting er direkte ond :-(

I hvilken forstand? Fordi den forudsiger hvordan en evt. film kan risikere at blive?
Man kan jo kun glædes ved at en Zelda film formentlig er et yderst usandsynligt scenarie.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
BeanoBeanoSkrevet 01/04-08 18:10, rettet 01/04-08 18:10 
MS går april-amok...

Xbox 360 Wireless Helmet, The Board Game, 360 Vintage Edition, Recon Edition
The DaneThe DaneSkrevet 01/04-08 18:33 
Tror der var en i vejret med noget HD ready etc.

Blizzards er ganske gode i år:

Bard som class til Wrath of the lich king
Tauren Marine i SC2
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
WikzoWikzoSkrevet 01/04-08 18:44 
Atari 2600-udgaven af World of Warcraft ser sgu svedigt ud! ;P
KeenKeenSkrevet 01/04-08 18:52 


Link...
ChronoChronoSkrevet 01/04-08 21:09 
Jeg tror 3+ havde en i optakten til dagens champions league-kamp. De sagde der var bekræftede rygter om at Mourinho skulle til Manchester United. Som assistenttræner eller noget i den retning.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 01/04-08 21:36 
Aprilsnar 2008
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
KeenKeenSkrevet 01/04-08 21:55, rettet 01/04-08 21:56 
Hvis man hører p3 var overstående dagens helt stor højdepunkt , samt suspekt der synger kærlighedsang :)
LiquidSnakeLiquidSnakeSkrevet 01/04-08 23:44 
Beano>
MS går april-amok...

LOL: Jeg var fandme tæt på at gå i MS' joke! Det var først da jeg lige så Xbox Live: The Board Game, at jeg skreg af grin!
Let's hug it out bitch!Spiller nu: Call Of Duty: Modern Wa..., Left 4 Dead 2, Borderlands
King ChaosKing ChaosSkrevet 02/04-08 08:55 
Keen>
Hvis man hører p3 var overstående dagens helt stor højdepunkt , samt suspekt der synger kærlighedsang :)

Begge dele var en af "Sellout" indsamling til Humor mod AIDS. Magten Korridorer sang Pussycat Dolls, Mads Stephensen havde paryk på i aftenshowet osv osv

Det var sjovt men ikke aprilsnar
WikzoWikzoSkrevet 02/04-08 14:44 
Opdagede den først i dag, men den er nu stadig rigtig sjov. Konami og Ubisoft er gået sammen om en trailer for Metal Gear Solid 4, hvor Snake løber rundt med assassin-tøj på. Genialt :D

... jeg tror faktisk godt, dette kan indikere, at vi får en fortsættelse til Assassin's Creed med moderne miljøer.

Metal Gear Solid + Assassin's Creed ...
HeroldHeroldSkrevet 02/04-08 15:26 
Hvordan kan du se det som en indikator på noget som helst? o_O
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 02/04-08 15:43 
Undrer også mig ;)
WikzoWikzoSkrevet 02/04-08 16:22 
Okay, "indikere" er måske ikke det rette ord, men (også før 1. april) der har jo været en masse rygter om en nutids-/fremtidsfortsættelse til spillet, baseret på slutningen. At Ubisoft laver denne form for aprilsnar virker meget logisk, hvis det er i gang med ovenstående.
HeroldHeroldSkrevet 02/04-08 16:49 
Eller også fordi det tilfældigvis er to 'store' Stealth-titler begge to?

Jeg tror det næste Assassins Creed kommer til at foregå på en gård, fordi at robotterne i deres aprilsnar muh'ede. Harvest Creed, anyone? :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 02/04-08 17:24, rettet 02/04-08 17:25 
IGN aprilsnar

The Legend of Zelda Movie Trailer

Hold da op hvor er den egentlig super godt lavet. Bestemt ikke noget som lige er smækket sammen på en time eller to.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
QQSkrevet 02/04-08 22:39, rettet 02/04-08 22:39 
Endnu en fra IGN

Top 10 Worst SNES Games
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
58 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig