X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Neverwinter Nights 2 (patch/systemkrav)


Svar
jaesjaesSkrevet 29/03-08 23:11 
Ved nogen, om nyeste patch har optimeret spillet, så det ikke længere er så krævende? Da det udkom skulle man have et monster, selvom spillet ikke var vanvittigt teknisk flot, jeg håber det har ændret sig :) Jeg synes ikke Google umiddelbart fortæller mig noget...

Og kan nogen evt. fortælle, hvordan det ser ud på de lavere grafiske indstillinger - hvis det ligner fedt og grums, springer jeg nemlig over?

Min pc:
1.66 GHz Core 2
GeForce Go 7600 med 256 MB RAM
1 GB RAM
HeroldHeroldSkrevet 29/03-08 23:30 
Jeg ved at spillet i hvert fald blev langt mere spilbart med en af de første patches, men om du vil kunne køre det på den bærbare, skal jeg ikke kunne sige.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
jaesjaesSkrevet 29/03-08 23:49 
Jeg fandt lige en ret udførlig performance guide på Gamespot. Jeg kan sjuse mig frem til, at jeg vil få en gennemsnitlig frame rate på 10-15 på 'medium settings'. På low er spillet godt nok grimt. Formentlig er guiden lavet før patchen, men der skal alligevel være sket en del, før det er noget ved.

http://www.gamespot.com/features/6163248/index.html
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 30/03-08 00:15, rettet 30/03-08 00:15 
Det er jeg egentlig også interesseret i at finde ud af :)
Jeg opgav spillet i sin tid netop fordi det kørte dårligt selvom settings var skruet godt ned, på en bærbar der ellers godt kan (kunne) trække ret grafiktunge spil. Det var så dårligt optimeret ved udvdgivelsen, det spil...
(...)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig