X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gran Turismo 5 Prologue


Svar
nerosnerosSkrevet 29/03-08 22:16 
Ja så skulle det være landet i hvertfald på Sony's online store. Jeg kan ikke blive helt klog på hvad forskellen er fra det spil man kan downloade nu, og det man kan købe på en blu-ray disk i butikkerne. Er der ikke helt så meget kød på denne download version som det der vil komme i butikkerne? Jeg stor lidt på vippen skal jeg købe det nu online eller vente... :-/

Hjælp!
Bashful Neophyte
146 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 14/05-08 13:00, rettet 14/05-08 13:00 
He he he - ret sjov fysik der vises klippet fra GT5P... boooiing :)
Trods alt et stort spring fra GRID til GT5P rent teknisk (60fps, 1080p, detaljegrad af biler, lys, etc.), men flot er GRID bestemt. Bare en HELT anden stil af bilspil.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 17/07-08 23:28 
Hvad pokker laver de???

Gran Turismo 5 might not even roll out before 2010
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 18/07-08 08:58, rettet 18/07-08 08:59 
PalleJensen>
Hvad pokker laver de???


Står i artiklen:

Instead, Prologue will continue to be expanded upon, with additional cars, tracks and features. In fact, a new update is planned for the "near future." The big question we have though is: will it be free?

(Jeg tror nu mere på de sidder og feder den af og tester fede biler)
jaesjaesSkrevet 18/07-08 11:13 
Polyphony/Sony forstår virkelig at sælge GT-serien.

"Måske indfører vi en skadesmodel i GT5".

"Vi annoncerer vores GT-spil 3 år inden de udkommer, for folk bliver sikkert ikke træt af at vente".

:P
BeanoBeanoSkrevet 18/07-08 11:16 
De har faktisk allerede lovet skademodel til Prologue via update. Men om det så rent faktisk kommer er en helt anden sag - planer hos Polyphony er en flygtig ting ;)
jaesjaesSkrevet 18/07-08 11:28, rettet 18/07-08 11:33 
Det er ikke så vigtigt i denne her sammenhæng, om skadesmodellen er annonceret eller ej. Det er fremgangsmåden med, at de i lang tid enten mumler eller informerer om, at den måske kommer. Underlig markedsføring.

At jeg, som følger mere med end det brede marked, ikke vidste, at de nu har lovet en skadesmodel, viser også lidt, at på et tidspunkt taber man lysten til serien (kan selvfølgelig også være, at jeg har hørt eller læst det og glemt det igen). Det er mit klare indtryk, at rigtig mange har det sådan efterhånden. Der har jo i tillæg også været deres uvilje til online-spil gennem seriens historie, som har pisset mange af. Men det må de jo selv om :)
BeanoBeanoSkrevet 18/07-08 11:35 
jaes>
Det er ikke så vigtigt i denne her sammenhæng, om skadesmodellen er annonceret eller ej. Det er fremgangsmåden med, at de i lang tid enten mumler eller informerer om, at den måske kommer. Underlig markedsføring.

Jeg er 100% enig og forsvarer ikke deres fumlen - påpeger bare at skademodel måske kommer inden det fulde spil :)

Godt Forza 3 er på vej...
jaesjaesSkrevet 18/07-08 11:52 
Det virkede heller ikke specielt sådan, det var mest for at uddybe, hvis du skulle have forstået pointen anderledes end tiltænkt :)
BeanoBeanoSkrevet 18/07-08 12:05, rettet 18/07-08 12:06 
Nej, jeg tror vi på på bølgelængde :)

For mig virker det som om Polophony de senere år helt har mistet fokus. Høje løfter om GT 4 Online, GT på PSP, evindeligt forsinkelser, hype om 1-mandeår-pr-bil-vrøvl, osv. og nu spilder en masse tid på GTTV som jeg som gamer finder helt og totalt ligegyldigt.
BeanoBeanoSkrevet 02/10-08 21:15, rettet 02/10-08 21:16 
Tror vi er nogle der undrer sig over hvad Polyphony går og bruger tiden på... nu har vi svaret ;)

(gad vide om der er damage-system?)

"Gran Turismo devs create real, smoking hot concept car"
BeanoBeanoSkrevet 03/10-08 09:31 
...ok de laver lidt andet også...

"Gran Turismo 5 Prologue Update Available Now! And Includes NEW CARS!!"
dRxLdRxLSkrevet 05/01-09 06:21 
Jeg købte den nyeste version af GT5P som har undertitlen "spec III" da jeg var i japan ene og alene fordi jeg havde set det køre på en kæmpestor plasmaskærm i en BIC camera butik. For mig at se er grafikken det tætteste vi har været på fotorealisme i et computerspil. Hvis man kigger efter det, kan man selvfølgelig påpege eksempler på ting der ser lidt forkerte ud, men omvendt er der også masser af sekvenser i et hvert replay hvor det er være svært at skelne mellem den renderede grafik og en videooptagelse. Meget imponerende synes jeg, og det er måske her vi første gang ser PS3 for alvor distancere sig fra xbox360'eren.

Spec III var den version som rygterne spekulerede ville have simuleret skade, men jeg har ikke set noget endnu. Dog kan det skyldes at mit ikke eksisterende japansk forhindrer mig i at slå den mulighed til.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
nerosnerosSkrevet 05/01-09 08:27 
Jeg har den downloadede version og er det ikke bare en ny update der er tale om?

Ja det er et imponerende spil, men vendt til Killzone 2 det udkommer det kommer til at ramme hårdt!
Bashful Neophyte
dRxLdRxLSkrevet 05/01-09 09:22 
neros>
Jeg har den downloadede version og er det ikke bare en ny update der er tale om?

Tjaee, måske. Jeg stod i en japansk spilleforetning med mulighed for at vælge mellem en GT5P version 2 til ¥2000 og en GT5P version 5 til ¥2500. Jeg regnede med at version 2 ville blive opdateret på nettet, men da jeg ikke kunne forstå en bjælde af det der stod og ansatte i japanske spilbutikker så vidt jeg har erfaret er uhjælpeligt dårlige til engelsk valgte jeg at give de 30kroner mere for version III. Som sagt ved jeg ikke hvad den præcise forskel er, men ændringerne er beskrevet her:
http://en.wikipedia.orghttp://en.wikipedia.org/wiki/Gran_Turismo_5_Prologue#October_2008_.283.0_.2F_Spec_III.29
Har du de samme opdateringer i din download version?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
nerosnerosSkrevet 05/01-09 22:55 
Jeg nåede sku ikke lige at tjekke hvilken version jeg har, men det er også ret lang tid siden jeg har spillet det. Håber det er rigtigt hvad rygterne siger om simuleret skade. Jeg tjekker det imorgen :-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 06/01-09 08:27 
Der er næppe skademodel i den update - sorry :)
nerosnerosSkrevet 06/01-09 21:49, rettet 06/01-09 21:51 
Jeg er ihvertfald igang med at downloade den update nu. Øv hvad angår skademodel :-(

@dRxL: Kunne du ikke lige finde ud af om der er skademodel i din version? Det kunne være ret interessant at finde ud af.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 06/01-09 22:21, rettet 06/01-09 22:21 
Der er ingen GT5P udgave med skademodel - sorry igen :)
nerosnerosSkrevet 06/01-09 22:23 
haha ok så ;-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 06/01-09 23:14 
Yamauchi har lovet skademodel til GT5 og at det måske kommer til Prologue via en update - men det vil jeg ikke ligge søvnløs og vente på (pænt sagt!) da han jo efterhånden er fyldt med mere varm luft end Peter Molyneux og Peter Moore til sammen :D
dRxLdRxLSkrevet 10/01-09 21:41 
Har lige set den Spec III trailer jeg så på et 65" 1080p plasma tv i et japansk stormagasin som overbeviste mig om at det skal jeg da ha'!
Ser I øvrigt ud til at Spec III først kommer til USA d. 15 april.

Kan I der spiller den nuværende europæiske version ikke lige sige mig om den grafik i ser i jeres spil er lige så overbevisende som det I ser i denne trailer:

Sådan ser spillet nemlig ud hjemme hos mig
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 19/08-09 08:23, rettet 19/08-09 08:23 
Så blev det bekræftet - GT5 får synlig skade med deformering og muligt at flippe bilerne rundt.
Fandeme på tide ;)

"Gran Turismo 5 will (finally) crush, flip those lovely cars"
PalleJensenPalleJensenSkrevet 19/08-09 09:16 
Wow!!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 19/08-09 09:20 
wow
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/08-09 09:13, rettet 21/08-09 09:15 
Digital Foundry har set nærmere på GT5's skadesmodel - og det lyder ikke alt for godt:

"The damage model itself is an obviously welcome addition, but somewhat limited. There is no actual deformation of the cars taking place – body panels remain totally pristine. Instead the Subaru is outfitted with a number of removable parts: front and rear bumpers, doors, the bonnet – these are the elements of the vehicle that work loose then fly away leaving just the barebones of the car. In this sense it is somewhat "last gen", very similar to Burnout 3 if you're looking for a direct comparison."

Ikke overraskende - Gran Turismo har i flere år efterhånden føltes "last gen" - det er den fremragende grafik der holder spillet ovenvande...

Digital Foundry: GT5 damage model lacks impact
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KalicolaKalicolaSkrevet 21/08-09 10:46 
Ja det er jo ikke ligefrem DiRT eller Grid
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 09/09-09 13:05 
Eye-baseret head-tracking til cockpit-view i GT5?

Går ud fra det ikke er 1:1 tracking da det vil gøre det lidt svært at se ud af sidevinduet :D

"Polyphony confirms GT5 head-tracking"
SumezSumezSkrevet 09/09-09 13:09 
Jeg tror ikke det er meningen at man skal se ud af sidevinduet, men blot tilte hovedet en smule, for at give en mere realistisk fornemmelse.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 09/09-09 13:13, rettet 09/09-09 13:14 
"Want to see how close your opponents are to catching up? Turn your head and look at the wing mirror. Want to see which gear you're using? Look down at the transmission and see for yourself as you would in a real car. Want to check out the racing line beyond the next corner? Look beyond the turn just like real drivers do. "

Syntes jeg det lyder som om.

Men vil kun fungere i praksis hvis det ikke er 1:1 :D
SumezSumezSkrevet 09/09-09 13:27 
Det er klart :) Er spændt på at se hvordan det bliver, det kunne sagtens blive meget interessant, lidt i stil med den der gamle Wii-demonstration af Johnny Lee, om ikke helt så præcis.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 09/09-09 13:30 
Ja, syntes dog det lyder mere som en gimmick men må i det mindste betyde at man også har kamera kontrol via højre-stick i cockpit... for dem som savnede det i Prologue :)
SumezSumezSkrevet 09/09-09 13:34 
Det er klart det virker gimmick-agtig, men jeg tror faktisk at korrekt feedback på små hovedbevægelser, kan give en utrolig fed realisme/3D oplevelse.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 09/09-09 16:00 
Nice feature - så mangler vi bare lige at det ikke spiller som en pose lort, i forhold til de fleste andre bilspil på markedet... :D
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 09/09-09 16:18, rettet 09/09-09 16:19 
Vi HAR forstået du hader GT (og alt der er fra Sony)... så kan du ikke venligst udelade at komme med konstant trolling da du åbenbart ikke har andet at byde på i denne tråd?

Temmeligt belastende efterhånden.
jaesjaesSkrevet 09/09-09 16:29, rettet 09/09-09 16:35 
Det lyder ekstremt belastende og gimmick-agtigt at skulle have øjnene på skærmen, mens man drejer hovedet. Jeg kan ikke rigtigt se head tracking af den type virke uden en eller anden form for display-brille :)

EDIT: Hvis det kommer til at foregå som den video, Eurogamer linker til, hjælper det naturligvis lidt. Men det må stadig være lidt trættende, og ret gimmicky, i længden.
BeanoBeanoSkrevet 09/09-09 16:42, rettet 09/09-09 16:45 
Ja - jeg ved heller ikke hvor fedt det er at skulle sidde helt stille med hovedet når man spiller for at undgå at kameraet misforstår ens bevægelser :)

Men ok, jeg spiller også kun sjældent med cockpit view alligevel.

Bliver spændende at se det ifm. TGS hvor det annonceres til worldwide 2009 release... ilfg. rygterne på gaden ;)
BeanoBeanoSkrevet 11/09-09 08:06 
Ikke direkte GT5 relateret men der er dukket en tech-demo video op som viser PS3 Eye ansigtsgenkendelse hvor bla. vinkel af hovedet trackes.

"PlayStation Eye Tech Demo Can Make Anyone A Lazy Eyed Anime Girl"
BeanoBeanoSkrevet 02/02-10 11:32 
Det bliver mere og mere absurd.... hvis jeg var Sony, ville jeg fyre Yamauchi og istedet ansætte en chimpanse til at lede udviklingen - kan da ikke blive værre?

"Gran Turismo 5 "this fall" - Sony Europe"
nerosnerosSkrevet 02/02-10 12:39, rettet 02/02-10 12:39 
60 millioner dollars.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 02/02-10 12:52 
De har et alvorligt kokain forbrug... :O
nerosnerosSkrevet 02/02-10 13:18 
haha!
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 02/02-10 18:27, rettet 02/02-10 18:27 
Beano>
Det bliver mere og mere absurd.... hvis jeg var Sony, ville jeg fyre Yamauchi og istedet ansætte en chimpanse til at lede udviklingen - kan da ikke blive værre?

5 år er selvfølgelig ekstremt lang tid (bliver så nu mindst 5,5 år), men ifølge Yamauchi tog det også 5 år at udvikle GT. Så åbenbart piller de mere ved fysikken osv. end man lige skulle tro :)

Glæder mig sjovt nok lidt til GT5. Måske fordi jeg sprang GT4 over. Har dog ikke voldsomme forventninger, da jeg synes både 2 og 3 var lidt skuffende.
BeanoBeanoSkrevet 02/02-10 18:43 
jaes>
Så åbenbart piller de mere ved fysikken osv. end man lige skulle tro :)

Jeg tror de piller sig et helt andet sted...
jaesjaesSkrevet 02/02-10 18:48 
Hehe, vidste bare den kommentar ville blive tweaket af en eller anden ;)
BeanoBeanoSkrevet 02/02-10 19:00 
Den var lige til højrebenet :D
KalicolaKalicolaSkrevet 02/02-10 19:04 
Please brug jeres tid på forza 3 i stedet for, det er markant bedre end det tamme gran turismo prologue.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 02/02-10 19:17 
Har "vi" skam gjort :)
BeanoBeanoSkrevet 13/10-10 17:56 
Det skulle jo ske... GT5 forsinket IGEN :O

Sikke en joke!

Kilde
enfenenfenSkrevet 13/10-10 21:03 
er vi ved at se en ny DNF? :)
What is the Matrix?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/10-10 00:45 
Det ender som en kart racer til iPhone tror jeg...
146 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig