X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Min Wii laver "Støvlag" på mine spil


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 28/03-08 14:51, rettet 28/03-08 14:53 
Jeg forstår ikke helt hvad min Wii laver men jeg kan komme et helt frisk spil i og maskinen efterlader et sjovt "Støvagtigt" lag forskellige steder på discen - Det er ikke til at se med det blotte øje, men kan ses under belysning. Det har tilsyneladende ingen effekt på spillet - men som samler stresser det mig. Skal siges at den er købt i November og har først, ved et tilfælde, opdaget det nu.

Andre der kender det? Eller har jeg IGEN fået en freak accident konsol (Det er de ret gode til i denne generation).

Edit: Prøv at kigge jeres spil efter under stærkt lys - Det er ikke ridseagtigt, som nævnt et slags støvlag. Måske er det Mr. Anal der snakker men som samler syntes jeg egenligt ikke det er helt uden betydning.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SonicSonicSkrevet 28/03-08 15:07 
Det er sikkert slot-in drevet der gør det. Der sidder et stykke stof agtigt film på over og undersiden at drevets ud-/indgang, som nok efterlader lidt "støv" på disken.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/03-08 18:57 
Kan du ikke fjerne det igen?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 28/03-08 19:55 
Jeg vil forsøge :-) Men jeg er nok bare en smule hysterisk mht. mint tilstand. *Kigger på Sonics tagline*
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/03-08 20:29 
Jeg kan sagtens forstå dig. Prøv at bruge bagsiden (ikke siden med fingeraftryk) af din finger til at tørre forsigtigt med. Lad værre med at røre med neglen. Det kan du sagtens uden at lave aftryk eller ridser.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 28/03-08 20:31 
Eller brug en meget blød microfiber klud.. burde være muligt at fjerne overflade støv uden at un-minte skiverne ;)
jaesjaesSkrevet 28/03-08 23:29 
Yderligere skal man vist tørre inde fra og ud, eller er det omvendt. Ikke noget med at køre i cirkler. Og så kan der vist heller ikke smides mere angst på neurosen :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 29/03-08 08:10 
Jow jow, du skal huske at det er bedst i fuldmåne... udenfor... nøgen... da støvpartiklerne reagerer på tidevandseffekten.
WehnerWehnerSkrevet 29/03-08 11:21 
Born2Play, kan du stave til "anal retentive bastard" :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 29/03-08 12:39, rettet 29/03-08 12:40 
jaes>
Yderligere skal man vist tørre inde fra og ud, eller er det omvendt. Ikke noget med at køre i cirkler. Og så kan der vist heller ikke smides mere angst på neurosen :)

Det har så ikke indflydelse på, om der kommer ridser eller ej. Det er bare voldsomt meget nemmere for laser'en at korrigere for ridser, der ligger i "lagkagesnit" på disken, end hvis de ligger tangent på læseretningen ;)
AV Intelligent Terminal
jaesjaesSkrevet 29/03-08 12:48 
Jeg er ret sikker på, at jeg har læst, at det (også) er pga. ridser, men det kan selvfølgelig være en vandrehistorie. Let's call MythBusters :)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 30/03-08 15:55 
Wehner>
Born2Play, kan du stave til "anal retentive bastard" :)

Hehe ;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig