X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSN hacked!


Svar
HyakotakeHyakotakeSkrevet 28/03-08 11:46 
Så skete det u-ske-elige :-) (1-0 til Xbox Live)

Playstation Network hacked - credit card fraud coming right up
371 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 09/05-11 13:29 
Når man forsøger at logge på? Det har den da sagt, stort set siden det hele begyndte!?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 09/05-11 13:29 
"Vi er i gang med at opdatere" betyder i IT-branchen "Der er noget galt, men vi er godt selv klar over det"
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 09/05-11 13:30, rettet 09/05-11 13:32 
Faldt lige over denne artikel:

"Hackers point finger over Sony incursion"
http://www.ft.com/cms/s/2/d0a21040-7800-11e0-b90e-00144feabdc0.html#axzz1LblR9y3J

Skal selvfølgeligt tages med et gran salt, men hvis følgende passer er det gode nyheder:
“No credit card information was ever exposed, neither was over 100 million accounts,” the Anon said. “They had access to their databases, yes, but nothing was downloaded except a few admin accounts. Nothing has been exposed, no one is selling anything.”
SumezSumezSkrevet 09/05-11 13:33, rettet 09/05-11 13:36 
Igen er "Anonymous" jo et alter ego du og jeg og hvemsomhelst kan tage, så det er bestemt ikke garanti for noget.
Som de selv siger i artiklen:
“If you say you are Anonymous, and do something as Anonymous, then Anonymous did it,” said the hacker, who uses the online nickname Kayla. “Just because the rest of Anonymous might not agree with it, doesn’t mean Anonymous didn’t do it.”

Men man kan da håbe at det er folk der ER involveret, og at de snakker sandt.


edit: Og længere nede, præcis som jeg skriv tidligere her i tråden.
One Anonymous member said of the Sony hack: “So it’s Anon’s work. But you can’t blame the whole collective for what one or two guys do. We’re a gathering of Anonymous activists, not some scary organised hacking group.

Det er sjovt at folk alligevel bliver ved med at skrive om "medlemmer af Anonymous".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 09/05-11 13:36 
Præcis - derfor "gran salt" :)
jaesjaesSkrevet 09/05-11 14:26 
millennium>
Derudover latterlige små rabatter på andre PSN spil.

Det er nu ikke rigtigt. Jeg fik PS3 for ikke så længe siden, og kiggede i den forbindelse på en del Plus-rabatter. Og for det meste, hvis ikke altid, lå den på mellem 25-50% :)

Så med lidt held kan man få mindst 3 spil ud af tilbudet + evt. et spil med pæn rabat: 2 gratis spil, måske 1 spil man kan nå at gennemføre på den måned, man har Plus, og så vil nogle nok kunne finde mindst et enkelt spil med rabat, de har lyst til at købe.

Taberne her er dem, der allerede har Plus, da der allerede er gået ca. tre uger af den måned, Sony forlænger med. Men det kan selvfølgelig være, at Plus-abonnementerne er blevet sat på pause, mens Sony har været i krise-mode :)
BeanoBeanoSkrevet 09/05-11 14:32 
Havde de ikke lovet at folks PS+ abbo blev forlænget dag for dag PSN er nede samtidig med man får 30 dage mere?

Eller var det kun for SOE spillene?
HankyHankySkrevet 09/05-11 16:34 
Beano>
De lovede samtidigt at de basale services kommer op før - den deadline har de dog overskredet med 1½ dag nu :P

Og af god grund :)

Third PSN attack takes place - personal data leaked - PSN delayed
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 09/05-11 16:42 
An update to the Reuters report and a separate report on The Wall Street Journal said the personal information was on a Sony-affiliated website, which the company was unaware was accessible to people outside of Sony.

The information was made public by cyber intruders and was from a 2001 product sweepstakes contest. No credit cards, social security numbers or passwords were revealed. The company took down the website on Thursday.

"The website was out of date and inactive when discovered as part of the continued attacks on Sony," the company said.]

Hvordan det kan blive til "PSN attack" ved jeg ikke lige - specielt når det er 10 år gamle data fra før PSN eksisterede :D
BeanoBeanoSkrevet 09/05-11 21:09 
Gad vide hvor mange spil Capcom får lov at hente gratis? :D

"Capcom bemoans lost PSN revenue "
Captain NCaptain NSkrevet 10/05-11 17:46 
Man skulle næsten tro at Nintendo og Microsoft så et hul til virkelig at slå igennem med en masse tilbud og services nu hvor PSN er nede. I bedste tilfælde for dem kunne det jo være nogle ville skrifte til deres platforme eller ihvertfald købe sig en konsol som ikke er nede.

P.R mæssigt må det da kunne betale sig for dem.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/05-11 18:04, rettet 10/05-11 18:17 
Der har været konsekvent tilbud på Live det sidste stykke tid, og der er tilbud på XBLA-spil hver uge...

Jeg ved ikke hvordan det står til for Nintendo, jeg ejer ikke konsollen længere, men hvis intet har ændret sig, virker det ikke som om Nintendo tager den del særligt alvorligt.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HyakotakeHyakotakeSkrevet 10/05-11 18:14 
Jeg tror ikke alverdens PR-kampagner kan få PS3-folk til at skifte til Wii :-D
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/05-11 18:17 
Næppe :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
JonassoeJonassoeSkrevet 10/05-11 18:41 
Nintendo er heller ikke så gode til det med online. Måske har Iwata slet ikke internetadgang på sin computer, så han ikke ved, hvad der er sket? :D
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
WehnerWehnerSkrevet 10/05-11 18:53 
Echelon VI>
Der har været konsekvent tilbud på Live det sidste stykke tid

Ja, jeg blev behageligt overrasket, da jeg forlængede mit Gold den anden dag. 40% rabat :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 12/05-11 09:25 
gælder det stadig med de 40% rabat?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/05-11 10:39 
Da jeg spillede Mortal Kombat i går, stod der vist noget med -50% plus 800 point. De har kørt lignende tilbud den sidste måned, så jeg kan forestille mig at det fortsætter, blot med lidt ændret karakter.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 15/05-11 04:22, rettet 15/05-11 04:25 
Ny update er kommet i DK
I USA skulle PCN være opppe. (?)

Pach attack snakker om det:
http://www.gametrailers.com/video/episode-215-pach-attack/713900
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 15/05-11 09:49, rettet 15/05-11 09:54 
Ja, FW update 3.61 er ude og skal downloades som normalt før man kan ændre password og logge på.

PSN services er på vej op i disse timer med USA og Europa som første prioritet. Man kan ikke ændre password før PSN er oppe for ens område. Europa er pt. ikke oppe endnu men skulle være et spørgsmål om timer.

The first phase for North America and Europe includes:

- Sign-in for PlayStation Network and Qriocity services, including the resetting of passwords.
- Restoration of online gameplay across PlayStation 3 and PSP.
- Playback rental video content, if within rental period, of PlayStation Store Video Store on PS3, PSP and Media Go.
- Music Unlimited, for current subscribers, on PS3 and PC.
- Access to third party services such as VidZone and MUBI.
- Friends' category on PS3, including Friends List, Chat Functionality, Trophy Comparison, etc.
- PlayStation Home.

Kilde: http://www.eurogamer.net/articles/2011-05-15-sony-psn-restoration-plan-revealed

"How to change your PSN password":
http://www.eurogamer.net/articles/2011-05-15-how-to-change-your-psn-password
PalsgaardPalsgaardSkrevet 15/05-11 21:06 
Den danske psn er oppe :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
BeanoBeanoSkrevet 15/05-11 21:20 
Jeps :D

Og man kan godt ændre password på konsollen hvis man bare har købt fra PSN Store via konsollen før. Ikke et krav at PSN kontoen er oprettet fra konsollen.
CronossCronossSkrevet 15/05-11 22:13, rettet 15/05-11 22:14 
Det er stadig nede her - jeg hentede updaten, men den giver mig nu en besked om at der arbejdes på PSN.
KalicolaKalicolaSkrevet 15/05-11 23:03 
Det samme her
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 16/05-11 08:11 
Jeg har lige prøvet og det kører nu.

Måske dette i har oplevet...

Some of you have mentioned that you have not received your password reset emails. With the huge number of people coming back online at the same time and resetting their passwords, it is creating significant email traffic to ISPs. The consequence is that some of the ISPs are throttling the emails.

We are currently trying to resolve this, but in the meantime please be patient and refrain from submitting multiple requests. You will receive you reset email and be able to get back to enjoying your online gaming.

Update:
We’re currently experiencing an extremely heavy load of password resets, so we recently had to turn off services for approximately 30 minutes to clear the queue.

If you’ve requested your password reset, please give it a bit of time to reach your email.

http://blog.eu.playstation.com/2011/05/16/email-password-reset-notice
Danny SallingDanny SallingSkrevet 16/05-11 19:55 
Har lavet nyt password og alt det, men jeg kan ikke komme PS Store, får en besked om "maintenance" :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 16/05-11 20:59 
PSN Store er ikke oppe nogen steder endnu. Det må vi vente på.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
CronossCronossSkrevet 16/05-11 21:11 
Til info var det ikke Beanos problemstilling jeg var ude for - det virkede decideret ikke i går aftes. Jeg testede før arbejde i morges og da virkede det fint, så måske det blot var lidt overbelastning.
PS Store kommer ganske rigtig først senere.
BeanoBeanoSkrevet 16/05-11 21:27, rettet 16/05-11 21:31 
Japan's myndigheder har ikke givet Sony lov til at åbne op for PSN adgang endnu derovre, så Jap accounts kan endnu ikke anvendes fra resten af verden heller. Men ligegyldigt (for os) så længe PSN Store ikke er oppe alligevel.

"Sony not allowed to turn PSN on in Japan"
http://www.eurogamer.net/articles/2011-05-16-sony-not-allowed-to-turn-psn-on-in-japan


Sony planlægger flere PSN Store opdateringer pr uge i starten når den del kommer online igen senere på måneden:

http://www.eurogamer.net/articles/2011-05-16-sony-details-ps-store-plus-return
AmbyAmbySkrevet 16/05-11 22:19 
Now that certain PSN services have been restored and you’re once again enjoying online gaming, it seems a good time to confirm what is being offered as part of the Welcome Back programme.

Once we restore PlayStation Store, which will be just a little while longer, you will have the opportunity to claim your Welcome Back gifts. Please note that the Welcome Back programme is only available for those countries with access to PlayStation Store*.

All existing PlayStation Network members will be able to access the following from PlayStation Store*:

Two PS3 games from the following list:

LittleBigPlanet
Infamous*
Wipeout HD/Fury
Ratchet and Clank: Quest for Booty
Dead Nation*
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 16/05-11 22:26 
Resten af listen:

For those with PSP accounts, you will also be eligible to download two PSP games from the following list:
- LittleBigPlanet PSP
- ModNation PSP
- Pursuit Force
- Killzone Liberation*

- 30 days free PlayStation Plus membership for non PS Plus subscribers*

- Existing PlayStation Plus subscribers will be given 60 days free subscription.

- For existing Music Unlimited subscribers, you will be given 30 days free subscription.

- We are working on a Welcome Back offer in PlayStation Home and will share that when it is confirmed.
CoreCoreSkrevet 16/05-11 22:47 
Det var godt nok nogen fesne titler. Mon de med vilje har valgt de spil, som flest mulige har i forvejen. Det eneste jeg ikke har er Dead Nation, alle de andre, fra begge lister, har jeg i fysiske versioner.

Med undtagelse af Modnation var alle PSP-spillene i de gratis velkomstpakker, som Sony har givet væk flere gange tidligere.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HulleHulleSkrevet 16/05-11 23:34 
Hvad betyder stjernen efter titlen?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
millenniummillenniumSkrevet 16/05-11 23:35 
Mnooo... ikke det værste for mig. Jeg mangler både LBP og Infamous i samlingen.

PSP spil ... who cares?! :-)
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 16/05-11 23:37 
Hulle>
Hvad betyder stjernen efter titlen?

Sorry... kilde her:

http://blog.eu.playstation.com/2011/05/16/details-of-the-welcome-back-programme-for-scee-users-2
BeanoBeanoSkrevet 16/05-11 23:43 
Core>
Med undtagelse af Modnation var alle PSP-spillene i de gratis velkomstpakker, som Sony har givet væk flere gange tidligere.

Nu er det jo langt fra alle PSP ejere der har en PSP Go og har fået de spil forærende.

Jeg syntes det er en flot række spil da jeg havde regnet med nogle små PSN titler og ikke retail udgivelser. Jeg har dog langt de fleste titler allerede så ikke vildt interessant.
CoreCoreSkrevet 16/05-11 23:47 
Næh, men på den anden side, kan man være sikker på at næsten alle der HAR en PGPGo (og naturligt alle er oprettet på PSN, og derved med sikkerhed får spil), har fået tilbudt/foræret de spil før.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 16/05-11 23:53 
Ja, egentligt lidt underligt de ikke også har smidt en stak minis med som mulighed for PSP ejerne.
LarsGLLarsGLSkrevet 17/05-11 00:04 
Er det korrekt forstået, at de to gratis spil ikke kan spilles når PSN+ udløber?
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
BeanoBeanoSkrevet 17/05-11 00:07, rettet 17/05-11 00:09 
Nej, de to gratis spil har intet med PS+ at gøre.

Spil som man køber med tilbud som PS+ medlem udløber heller ikke.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/05-11 00:21 
Jeg bruger samme account på både min PSP og PS3. Kan jeg så hente to spil på PS3 og derefter to på min PSP, eller bliver det enten eller?
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 17/05-11 08:58 
Må snart stikke hovedet ind i MAG og se hvordan det går. Zipper har godt nok fået sig en ufrivillig lang ferie.

Det er hagen ved spil som kun er online baserede.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 17/05-11 09:20 
De skulle have givet MAG væk i stedet for LBP - en kvalitetstitel som mange slet ikke har hørt om. Ville booste chancerne for en opfølger.
HeroldHeroldSkrevet 17/05-11 10:04 
lol, hvad sker der for at de ikke giver de spil, der har et småvoksent tema væk i Tyskland? Jeg vidste godt at tyskerne var lidt hys med blod og den slags, men det her er alligevel galt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 17/05-11 10:47 
Øv, jeg har også dem alle sammen, undtagen Dead Nation, hvilket jeg umiddelbart ikke finder særligt interessant. Oh well.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 17/05-11 11:00 
Jeg har ikke Infamous, da jeg var på Prototype-vognen istedet, så jeg siger ikke nej tak... men resten? Meh.

Dead Nation er dog en udemærket zombie-shooter, men ikke på niveau med resten af spillene.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 17/05-11 11:23 
Du kan roligt give Infamous en chance - betydeligt bedre end Pruttetype IMO.
AmbyAmbySkrevet 17/05-11 12:34 
De har hver sin charme. Jeg ville ikke have været nogle af oplevelserne foruden.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SumezSumezSkrevet 17/05-11 12:36 
Jeg har ikke fulgt med - og tråden er forvirrende, og der er vist noget om at Sony har trukket EU-listen tilbage, eller sådan noget?

Så for at gøre det kort, hvornår og hvordan får vi vores gratis spil? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AmbyAmbySkrevet 17/05-11 12:50 
Jeg har ikke hørt at Sony har trukket deres EU liste tilbage. Heller intet om det på deres blog eller twitter.

Mht til at få fat i indholdet "You will be able to access this content once PlayStation Store comes back online and we are doing everything we can to make that happen as soon as possible."
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
371 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig