X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

hjælp til singstar


Svar
WTPWTPSkrevet 27/03-08 12:14, rettet 27/03-08 21:03 
hej. jeg er pædagog i en sfo og vi har her i påsken sunget til singstar. og resultatet var en masse sjove og søde videoer af de små unger der hyggede sig.
men kan jeg ikke få hevet de videoer ud af min playstation 3 og lagt dem ned på en disk som vi så kan få fornøjelsen af oppe på sfo'en. da det er det eneste sted videoerne må vises.

håber der er nogle der kan hjælpe mig. :-)
WTPWTPSkrevet 28/03-08 15:05 
er der virkelig ikke nogle her inde der kan hjælpe mig??
SumezSumezSkrevet 28/03-08 15:09 
Jeg er helt overbevist om at der er mange herinde, der har tjek på at overføre filer fra PS3'en til computeren. Måske undgår de bare tråden fordi den hedder "hjælp til singstar"? :P

Har ikke selv en PS3, så kan ikke hjælpe.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 28/03-08 15:28 
Jeg har ikke SingStar men hvad mener du med at overføre videoer?

Jeg tvivler på at Sony tillader at man kan gøre det (pga, copyright issues) hvis der ikke er direkte mulighed for det inde i spillet.

Men du burde kunne tilslutte en video optager til PS3 enten med RGB SCART eller composite kabler og optage et replay (eller hvad det drejer sig om) på den måde. Kvaliteten bliver ringe men vel bedre end intet.
LiquidSnakeLiquidSnakeSkrevet 28/03-08 21:49 
skal have lidt detaljer om situationen: Er det Playstation Eye i har optaget med eller hvad? For Singstar optager jo kun lyd... Så hvad er det for nogle videofiler?
Let's hug it out bitch!Spiller nu: Call Of Duty: Modern Wa..., Left 4 Dead 2, Borderlands
WTPWTPSkrevet 29/03-08 15:23 
LiquidSnakeDK>
skal have lidt detaljer om situationen: Er det Playstation Eye i har optaget med eller hvad? For Singstar optager jo kun lyd... Så hvad er det for nogle videofiler?
vi har et playstation 3 eye sat til. det gør at der bliver optaget ca. 20 sek. af dem der synger i en sang. kan man få kontakt med den 40 gb. hdd der sidder i min playstation 3 igennem min pc. og ved i hvordan? håber i kan hjælpe mig
LiquidSnakeLiquidSnakeSkrevet 30/03-08 16:08 
Beano har helt ret. Du kan ikke exportere dem, hvis ikke singstar har en funktion til det, eller hvis de ikke kan ses i din PS3ers dashboard. Desværre... Har ledt lidt på nettet, men kan ikke finde nogen umiddelbar genvej til at det skal kunne lykkedes.
Let's hug it out bitch!Spiller nu: Call Of Duty: Modern Wa..., Left 4 Dead 2, Borderlands
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig